Stránka 2 z 2

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 20 říj 2011 08:12
od Mirko
Pánové, děkují moc za nabídku :Sorry: Samozřejmě doufám, ze zřejmých důvodů, že jich nebudu muset využít.
Včera jsme zkontrolovali svíčky a kompresi, která je na všech válcích stejná, nic podezřelého jsme nenašli, ale závada se stále objevuje, tak jsme rozhodli, že napřed dnes vykopeme katalyzátory a lambdy a udělám z něho UK verzi, tak jak jsem to již udělal u předchůdce. Pokud to nepomůže, jde se na vnitřností :punch

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 10 led 2012 21:08
od Mirko
Stav Leden 2012: Prošel jsem STK :dance
S motorem jsme dlouho laborovali: demontovali se hlavy, brousili se ventily, vyměnila se vačka, která byla očividně na tom podezřelém válci poškozená, vyměnili se rozvody a hlavně rozdělovač s novým podtlakovým řízení předstihu. V jednom válci jsme opravdu našli stopy po vniknutí cizího předmětu, zřejmě z jízdy bez filtru sání. Výfuk byl nahrazen novým z Paddocku, který nakonec zas vyletěl a šel tam Y-pipe z mého starého. S novým rozdělovačem se konečně probral k životu a emise i STK zvládl. Pár much ještě zbývá doladit, odpadl mi například pravý zámek horní klapky a výfuk furt nezní jak má. Taky při seřízení volnoběhu se choval jaksi neortodoxně, nicméně jede, výfuky se nečervenají, výkon je jak má být, šlape i na LPG.
Takto asi ve zkratce, ve skutečnosti to byl docela boj, který opět stál spoustu nervů a na ten rozdělovač mě zas přivedl až Gerhard Bergler z velar.de, který má zřejmě emailovou diagnostiku Rover V8 zvládnutou....Příště mu tu káru asi rovnou pošlu PPLkem
Tak doufám, že to vlákno tímto můžu na dlouho uzavřít :mrk

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 10 led 2012 21:26
od kryten
Super že funguje :yes
Stejně mi není jasná záhadná závada :shock:
Ať slouží :Pohoda:
k.

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 11 led 2012 22:48
od Mattyfu
Mirko píše:Stav Leden 2012: Prošel jsem STK :dance
S motorem jsme dlouho laborovali: demontovali se hlavy, brousili se ventily, vyměnila se vačka, která byla očividně na tom podezřelém válci poškozená, vyměnili se rozvody a hlavně rozdělovač s novým podtlakovým řízení předstihu. V jednom válci jsme opravdu našli stopy po vniknutí cizího předmětu, zřejmě z jízdy bez filtru sání. Výfuk byl nahrazen novým z Paddocku, který nakonec zas vyletěl a šel tam Y-pipe z mého starého. S novým rozdělovačem se konečně probral k životu a emise i STK zvládl. Pár much ještě zbývá doladit, odpadl mi například pravý zámek horní klapky a výfuk furt nezní jak má. Taky při seřízení volnoběhu se choval jaksi neortodoxně, nicméně jede, výfuky se nečervenají, výkon je jak má být, šlape i na LPG.
Takto asi ve zkratce, ve skutečnosti to byl docela boj, který opět stál spoustu nervů a na ten rozdělovač mě zas přivedl až Gerhard Bergler z velar.de, který má zřejmě emailovou diagnostiku Rover V8 zvládnutou....Příště mu tu káru asi rovnou pošlu PPLkem
Tak doufám, že to vlákno tímto můžu na dlouho uzavřít :mrk
Ahoj
Koukám, že se jsi se mezi svátky také realizoval, to je moc dobře. Já mám za sebou výměnu kotoučů, destiček, rozchození totálně zatuhlých prasátek, nástřik podvozku, opravu blatníku, jak mi ulítlo kolo a vyspravení kapoty po korozi, ale tu budu muset střkat ještě jednou, páč ta metla nejde pořádně do stacena roztřikat, navíc jsem měl docela zimu a tak mi ještě zbývá vyvaření ochraného, předního rámu a pár maličkostí, ale snad už bych také mohl na technickou.
Jestli mi dovolíš, dal bych nějaké fota k tobě do tématu, at na to nezakládám nové a zcela nic objevujcí téma, na druhou stranu, mám radost, že to je hotové, páč nic nešlo jak by mělo.

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 17 led 2012 16:02
od Mirko
Určitě Mattyfu,
každá fotka Classica dobrá, hoď to sem, ať jsou i nějaké pozitivní příklady práce v tomto vlákně...Jinak já už teda zas stojím, někde ztrácím vodu, asi blbá montáž těsnění pod hlavou...
Mirko

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 15 srp 2012 11:35
od Mirko
Tak se konečně dostávám k tomu zde napsat nějaký šťastnější průběh života s vídeňskou Belugou:
Motoru se nakonec ujal Jarda Pešlík a musím se přidat do oslavných chorálů. Sice po nějaké době, ale za neuvěřitelný peníz a hlavně s neuvěřitelným výkonem z jeho dílny odjel asi týden před polským srazem moje Beluga směrem do Brna. Poladil vstřikování, měnil řídicí jednotku, šteloval a čistil automata. V Polsku se následně Beluga osvědčila a jezdila se spotřebou LPG do 17 litrů/100, což je hodně dobrá hodnota, za kterou vděčím dalšímu zásahu plynaře, pana Kolbábka z Nedvědic, který upravil po opravě benzinového soustrojí od Pešla i LPG mix a od té doby je z něho téměř ekonomické auto.
2000 km Poslku jsou popsané ve vlákně Baltic Land Rover Meeting a nyní Range ještě přidal další dovolenou, která už nebyla srazová ani offroadová, přesto mám pár fotek, které snad potěší i ostatní fandy Classiců.
Bylo tam hodně řídičských pasáží, především Grossglockner Hochalpenstrasse, Dolomity a Toskánsko, kde jsme dorazili k plážím u Luccy, kterou možná někteří z vás znají z Top Gearu - test Hot hatchů Citroens DS3, Fiat Abarth a Clia. Ale i Romantikstrasse kolem Dunaje do Linze a cesta kolem Gardského jezera stáli za to.
Cestou tam jsme prakticky vynechali veškeré dálnice a stavili se v Salzburgu, motoristickým fandům zde doporučují Hangar 7 firmy Red Bull, respektive pana Matheschitze. Jsou zde vystavené formule, letadla, tryskový oblek, sochy, nejdražší modýlek auta světa a další hity, dokonce i Serie 3.
Následně se pak jelo přes Bolzano do Rivy del Garda a dále přes Veronu do Modeny - zde opět chrám automobilismu - nedávno otevřené museum Casa Enzo Ferrari od Future Systems, což bylo hlavním cílem naší cesty a stálo za to...Je to opravdu velké dílo pro velkého pána Enza Ferrari a jeho stroje. Maranello jsme vynechali ale stejně jsme v kopcích za Maranellem potkali ještě maskovanou Ferrari F70 - nebo jak se nástupce Enza bude jmenovat.
Ostatní už byl čirý turismus - do Luccy se nedá vjet bez zvláštního povolení, takže jsem neztratil auto jako Hammond, ale opravdu kluci nepřeháněli - a pak už jen Pisa a pláže Viareggia. Zpět už se frčelo po dálnici, kde už si Range teda nechal líbit i těch 19 litrů/100 km v kopcovitých pasážích, což furt považuju za skvělé. Zvlášť když cena LPG je v Itálií úplně jinde než cena benzínu - cca. 0,75 vs 1,80 - což byl hlavní argument, proč se natahat v služebákovi.

Fotky:

Grossglockner Hochalpenstrasse - ráj zatáček a Range jsem přepnul na benzín, protože cesta vedla až na 2504 m.n.m.!

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 15 srp 2012 11:40
od Mirko
Dolomity - přes průsymky a lyžářský střediska za západu slunce:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 15 srp 2012 11:50
od Mirko
Muzeum Enza Ferrariho:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 15 srp 2012 11:58
od Rover
To je nádhera, já už se třetí rok neutrhl na dovolenou... :oops: naposled jsem byl právě na Grossglockneru...

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 15 srp 2012 12:09
od Mirko
Toskánsko a Pisa:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 15 srp 2012 12:18
od Mirko
Zadní klapka u Range je naprosto dokonalá věc, ať si říkají němečtí testeři co chtějí:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 15 srp 2012 12:29
od Mirko
A ještě pár drobnosti z cesty:

Nevím, jestli si to autor taky musel jít odsedět :mrk

Obrázek

Classiců jsem potkal celkem 6, což považuju za slušný počet- jeden byl dokonce členem Range Rover Classic Clubu Italia, jenže i přes to, že jsme dohromady ovládali 7 jazyků, tak jsme se nedokázali domluvit na ničem jiném, než na mailu na jeho manželku, která umí německy :D

Obrázek

ještě jedna z Hochalpenstrasse

Obrázek

a moje oblíbená...

Obrázek

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 15 srp 2012 14:59
od Neklan
Mirko díky za krásné fotky a sdělení zážitků, muselo to být super! Pokaždé, když slyším, že nějaký RR Classic dobře slouží svému majiteli, mám z toho ohromnou radost. Jsou to skvělá auta a zasluhují si, aby se s nimi jezdilo.
Že je spodní sklopný tailgate geniální záležitost, vím už léta. U Disca 2 si člověk stejně musí kleknout na nárazník, aby dosáhl na těžší věci uložené až za opěradly sedadel, jako u RR, kde si musíme kleknout na tailgate. Ale narozdíl od RR, kde tailgate slouží jako pohodlné sedadlo, se to samé o špinavém zadním nárazníku říct nedá.

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 15 srp 2012 15:28
od Dockar
Pokud vás to neurazí, tak se taky pochlubím. Letos montečerno, 4000km bez jediný chybičky. Jen nafta do nádrže :mrgreen:
více foto kdyžtak zde http://dockar.rajce.idnes.cz/Montenegro_2012/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 15 srp 2012 15:36
od Dockar
Trošku sem naladil čerpadlo, malinko to v zátahu pokuřuje :mrgreen: nicméně sem se pořád vešel do 10l.

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 15 srp 2012 16:02
od Mirko
Tak to byla dobrá zkouška tvé přestavby z RHD. Gratuluju, že tak šlape ( Já jel "jen" 2850km bez chybičky a navíc bez terénu). Musel to být parádní výlet. Ale to hulení.... :ty jeden...:
:mrk

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 15 srp 2012 16:16
od Dockar
:chuckle tak,.... je to jen v zátahu na plý plyn :chuckle

Re: ...a teď tu o zlatých českých ručičkách

Napsal: 26 lis 2012 14:37
od Mirko
O víkendu jsem se věnoval krom rizikového kácení ještě vyprošťování Range, kterého tam nějaký ............blbě nacouval :Ja blb:

Obrázek

Obrázek

Naštěstí nám zůstala ušetřená ostuda a nemuseli jsme volat místní traktor, protože když na stejném místě před 14 lety zapadl Patrol, tak se o tom v hospodě baví dodnes...