Stránka 2 z 4
Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 19 zář 2011 20:57
od Ivoš Def
S barvou by snad už neměl být takový problém: Buď jí najdeš jako první nátěr na většině dílech karoserie (snad jsou alespoň z většiny původní) nebo si necháš vystavit certifikát v heritage-motor-centre podle "objeveného" VIN. S tím by Ti určitě někdo pomohl - Rover, Martin,...

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 19 zář 2011 22:27
od Martin T
Tak když pánové zkusí nárazník sami, tak tady je výkres (bez svárů):
Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 19 zář 2011 22:29
od Martin T
A ještě fishplates:
Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 20 zář 2011 17:40
od Martin T
Další výzkum ukázal, že Klon byl původně zakoupen (spolu s dalšími 900 vozy) britskou armádou podle smlouvy 6/VEH/25957 a v armádě zřejmě zůstal do již zmíněného roku 1964. Takže máš vojáka, asi (jestli je ten štítek původní).
Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 20 zář 2011 19:00
od Shollochov
Teda Cyrdo, takový pacifista jako Ty, co s tím budeš dělat?

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 20 zář 2011 20:53
od cyril
Shollochov píše:Teda Cyrdo, takový pacifista jako Ty, co s tím budeš dělat?

Díky všem....A co s tím budu dělat? No, asi si hned po zprovoznění Klona půjdu koupit maskáče, dobovou čutoru, předpisovou pokrývku hlavy, military-spacák, nějakej dlouhej nůž na zabíjení lidí, demilitarizovanou pušku, nasadím militantní xicht a vyrazím na sraz, kde si začnu hrát na vojáčky.....

.
Zatím s metalurgicky zdatným kolegou vymýšlíme, jak se dostat na kobylku původnímu číslu na rámu.
Nejsem si zcela jist, že VIN na štítku sedí.
Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 20 zář 2011 21:08
od Martin T
Zkuste poslat do rámu nanobota, jestli se to při vyrážení neobtisklo zevnitř

.
Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 20 zář 2011 21:13
od Martin T
Teď jsem ještě zjistil, že byl Klon registrován s tím číslem ATK217B v UK pravděpodobně až do 1.3.2003
Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 20 zář 2011 21:18
od cyril
Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 20 zář 2011 21:21
od MadTom
Velice pěkné počtení. Cyrile napadlo mě jiné řešení - nastříkej to na růžovo. Růžovej tak už tu sice byl ....

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 21 zář 2011 14:27
od Rover
Cyril se ptal jakou barvou by měl být nastříkaný blok u dvojkového motoru, tedy odpovídám:
do června 1962 je to barva Light Admiralty Grey a od července 1962 barva Duck Egg Blue. Ke konci šedesátých let to mohla být i zřejmě černá.
Ukázka barvy níže... je to taková světle modrá trochu šmrcnuté zelenou...
Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 21 zář 2011 16:01
od cyril
Rover píše:Cyril se ptal jakou barvou by měl být nastříkaný blok u dvojkového motoru, tedy odpovídám:
do června 1962 je to barva Light Admiralty Grey a od července 1962 barva Duck Egg Blue. Ke konci šedesátých let to mohla být i zřejmě černá.
Ukázka barvy níže... je to taková světle modrá trochu šmrcnuté zelenou...
Díky moc, Ivane i Martine. Co se týče barvy karoserie, tak jsme se rozhodli pro zelenou lesklou, jako je vidět na některých fotkách z anglických srazů.
Doufám, že se to povede jak má. Dnes jsme vyhrabali horní rámy dveří a ta stříbřenka mi přijde dost hnusná. Řekl bych, že to má být pozinkované. Mechanik se ale bránil, že když odvrtáme ty zelené hliníkové pláty, budeme muset někde sehnat ty nýty s plnou hlavou. Nevíte, jestli se dají někde objednat? Motor uděláme tou zeleno-modrou vyblitou barvou. Když už je tam dvojkový, ať je to poznat....
P.S. můžete mi prosím někdo prozradit označení nebo i kód té zelené barvy na karoserii?
Díky...

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 21 zář 2011 16:14
od Rover
Barva je Bronze Green (Deepe Bronze Green).
http://www.landrover.net/paint/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dá se i koupit přímo namíchaná v plechovkách z Paddocku.
O správných nýtech určitě ví Kryten...
Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 21 zář 2011 16:48
od cyril
Rover píše:Barva je Bronze Green (Deepe Bronze Green).
http://www.landrover.net/paint/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dá se i koupit přímo namíchaná v plechovkách z Paddocku...
Díky. Zkusím ten Paddock.
Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 21 zář 2011 21:26
od Martin T
Jedničkové motory byly buď modré, jako ten dvojkový nebo šedé. Taky se vyskytují červené, to jsou z Minervy po generálce v Belgii. Přesné kody neznám, ale barva se dá koupit v jedničkovém klubu v UK (
http://www.lrsoc.com" onclick="window.open(this.href);return false;)
Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 21 zář 2011 22:00
od bobes
I v trojce mám tenhle modrý.
Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 21 zář 2011 23:18
od cyril
Díky pánové. Mě by se, když už je to teda ten "voják", líbila na boudu nějaká z těchto. Každá je trochu jiná....a ta nejvíc lesklá (81680) asi vůbec nebude originál....
A disky kol mám béžové...znamená to snad, že bych je měl dát také do zelené? Pokud ano, stejná barva jako u karoserie to asi nebude.... Co?

Díky za trpělivost....

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 22 zář 2011 08:13
od Martin T
Kola u 86 a 88 jsou v barvě karoserie.
Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 22 zář 2011 08:18
od 1960SeriesII
Jestli se nepletu, tak mimo kokpitově zeleného HUE166 jsou všechna auta v Deep Bronze Green, odlišnosti jsou jen v umění lakýrnickém a fotografickém

Re: S1 "Klon" pokus o záchranu
Napsal: 22 zář 2011 13:06
od Rover
Ano, tmavá je jen jedna... světle zelená byla jen na začátku výroby... podle oblíbeného mýtu to byla barva z válečných přebytků, kterou se původně lakovaly vnitřky kokpitů stíhaček, ve skutečnosti to bylo trochu jinak... zrovna tak jak oblíbený mýtus - proč se začaly dělat LR z hliníku... skutečnost viz. DVD STOP GAP s project engineerem Athurem Goddardem.