#30
Příspěvek
od VAUXHALL » 06 pro 2007 08:54
Hezký den.
Já jsem tohle nedavno řešil na několika Opelech (dejme tomu že ty šíbry budou dost podobný, protože třeba u vozů Opel je šíbr stejnej skoro u všech modelů a liší se jenom v maličkostech, což na otázku zatékání do interiéru nemá vliv). Po šílenech anabázích a výzkumech jsme zjistili že teče přímo okolo skla šíbru. sklo je vlepený do kovovýho rámečku (bejvaj zanejtovaný sešroubovaný a podobně a okolo ja ta již hodně zmiňovaná těsnící sametka.Zkoušeli jsme to prolejvat hadicí, kýblem a vždycky jsme zjistili že odpady jsou OK. Odtoková soustava je čistá, odvádí vodu pryč, neni problém a stejně tam při velkym dešti zatejkalo. Pak jsme zkusili na jednom autě omáznout černym lepidlem na okna (ve velmi malim množství) spáru mezi sklem šíbru a jeho matnym černym rámečkem, normálně z venku. Nikoho by nás nenapadlo že ta voda teče tudy. A ono to pomohlo. Pokud jsou OK odpady, tak laborovat s těsněnim vně síbr okna nemá význam. tam se voda dostat může, protože jsou li odpady OK, vyteče pod auto. Nevim jestli Vám to někomu pomůže. Mi jsme zjistili že tim jak na šíbr v létě praží sluníčko, v zimně mrzne až praští a jak se v autě zatopí, je tu další telenej ráz, tak se stane že tmel, kterym je sklo zalepený v rámečku rozpraská a problém je hotov. Přeji hezký den. Jiri