Stránka 2 z 2
Re: Ložisko pumpa
Napsal: 15 pro 2009 18:44
od PavelU
Dnes jsem to řešil s Mikinem37, číslo nevím, ale rozměr je 62-30-23,8...

Re: Ložisko pumpa
Napsal: 16 pro 2009 10:37
od Miloš II
patrik píše:miloš a nepametaš si ake je čislo toho ložiska čo je nalisovany v prsiach ?
3206 A-2RS1TN9/MT33 MIlošII
Re: Ložisko pumpa
Napsal: 16 pro 2009 12:07
od patrik
dakujem . uz som aj nakupil - mali obe skladom - cena 20eur

este jedna otazka ,ako si vybral von to dvojradove lozisko . mal si na to neaky stahovak ?
Re: Ložisko pumpa
Napsal: 16 pro 2009 15:02
od Miloš II
Máš to zhruba nafocený a na obrázku co dal Admin. Nechal jsem si vytočit tu malou přírubu tak aby ní prolezlo ložisko a tu přírubu co je ze závitem (LR) jsem použil jako stahovák. 3x šroum M8. nezapomeň vytáhnout tu pojistku MIlošII
Re: Ložisko pumpa
Napsal: 17 pro 2009 16:21
od mikino37
patrik píše:dakujem . uz som aj nakupil - mali obe skladom - cena 20eur

este jedna otazka ,ako si vybral von to dvojradove lozisko . mal si na to neaky stahovak ?
ahoj bol som spomenuty pavlom ze som zhanal loziskocislo mas dobre mne to trvalo dva dni kym som sa doracoval ku cislu.
zalezi ci mas to lozisko kompletne alebo moj pripad ze sa ti rosipalo na x kusov.
ja som mal problem ze mne vonkajsi kruzok zostal v bloku.
vcera som to riesil pomocou stahovaku.
ak mas lepsi pripad ze je este ako tak v kope tak ti pomozu tie fotky od milosa.
je to celkom patalia.da sa to zvladnut tak za 3-4hodinky ked to mas rosipane ako ja inac asi aj menej.
treba vypustit vodu ¨zo systemu vybrat chladic a interkoler povolit vrtulu potom dat dole remen a remenicu a pasovat sa s loziskom.ked ho mas von dat nove a skladat v opacnom poradi.
vela stastia a nervov pri praci.
Re: Ložisko pumpa
Napsal: 18 pro 2009 19:14
od patrik
už je opravene- chladiče nemuseli ist von - dal som to mojmu dvornemu mechanikovi a on si s tym poradil za 27euro - ja mam snad novy motor- až tak znatelne klesla hlučnost

Re: Ložisko pumpa
Napsal: 07 říj 2012 12:08
od MadTom
Tak jsem taky vyměnil ložiska - Milošům vytahovák se osvědčil. V principu stačí něco, o co se opřou šrouby, zašroubované do závitů, které normálně drží kladku, co pohání vrtuli. Jinak by se zamáčkly do těla motoru a to není ideaální. Akorát je potřeba s dát pozor, aby bylo dost místa mezi hřídelí, co na ní drží vrtule a chladičem - mě tam zůstal inbus klíč a nešel kvůli chladiči ven. Naštěstí stačilo povolit jeden držák chladiče, ale otočit ještě párkrát, tak musel chladič ven.
Ložisko v kladce je v pohodě, ložisko vrtule stačí popsaným způsobem vytáhnout ven a při nasazování nového nahřát prsa horkovzdušnou pistolí a ložisko tam zapadne lehkým ťuknutím kladiva. Vše šlo bez lisu, pouze podložka na opření a kladivo.
Dál to byla výměna ložiska v kladce klimakompresoru a drážkovaného řemene a auto pěkně ztichlo.