Napsal: 22 zář 2007 14:55
Za posledne 3 dni som skusal 4 range rovery...
3 boli diesel manual a jden bol 4.6 V8.
Prvy diesel, 1997 mal najazdene 249.000 km, vzduchove mechy fungovali, ale bl dost zniceny interier a lak (to mi az tak nevadi)...Redukcia sa nejako cudne spravala...dovoz z I, serviska
Druhy diesel bol 1998, udajne 96.000 Km
nefungovalo ani vzduchove perovanie bolo na strednej polohe a neslo dat ani hore a ani dole a ani redukcia nesla zapnut, motor netahal. proste uplne nefungovala elektronika...bez servisky, dovoz z I
Treti diesel , poctivych 125.000km, serviska, 1997, ten bol z nich najlepsi. Uplne vsetko funkcne, uplne cukrik auto, dovoz I
Benzinak bol bez perovania, t.z. ze mechy boli uplne nefunkcne, auto bolo spustene dole, udajne 135.000 km, bez servisky a nahradneho kola, stiahnute z leasingu...Najvacsie prekvapenie bolo, ked sme ho dali na montaznu jamu a sme zistili ze chyba predny kardan!!!
Takze mmtalne asi uvazujem o diesle cislo 3...
3 boli diesel manual a jden bol 4.6 V8.
Prvy diesel, 1997 mal najazdene 249.000 km, vzduchove mechy fungovali, ale bl dost zniceny interier a lak (to mi az tak nevadi)...Redukcia sa nejako cudne spravala...dovoz z I, serviska
Druhy diesel bol 1998, udajne 96.000 Km

Treti diesel , poctivych 125.000km, serviska, 1997, ten bol z nich najlepsi. Uplne vsetko funkcne, uplne cukrik auto, dovoz I
Benzinak bol bez perovania, t.z. ze mechy boli uplne nefunkcne, auto bolo spustene dole, udajne 135.000 km, bez servisky a nahradneho kola, stiahnute z leasingu...Najvacsie prekvapenie bolo, ked sme ho dali na montaznu jamu a sme zistili ze chyba predny kardan!!!
Takze mmtalne asi uvazujem o diesle cislo 3...