Stránka 2 z 2

Napsal: 18 zář 2007 09:01
od martin
Chci si pořídit nové auto, vzhledem k tomu, že jsme 5ti členná rodina, docela mě oslovují auta 5+2 místná. Vzhledem k tomu, že celkem hodně najedu, druhá kontra možnost je pohodlná břichoplazka (v úvahu přichází citroen c6, nebo c52008 break). Každopádně D3 byla mým dlouhodobým favoritem - ale po různých zkušenostech uživatelů se servisováním vozu - hlavně to šílené čekání na opravy- dospívám k názoru, že D3 není dobrá volba. A ten článek mě totálně dorazil. Při představě, že vzhledem k mému bydlišti bych pravděpodobně kupoval u stejného prodejce se mi vážně dělalo lehce nevolno..

Takže nový favorit bude asi Nissan pathfinder (sice bych měl raději motor 2.7 z Citroenu v LR než 2.5 z renaultu v Nissanu, ale to je tak jediná výtka).

Napsal: 18 zář 2007 10:21
od vizos
martin píše:Chci si pořídit nové auto, vzhledem k tomu, že jsme 5ti členná rodina, docela mě oslovují auta 5+2 místná. Vzhledem k tomu, že celkem hodně najedu, druhá kontra možnost je pohodlná břichoplazka (v úvahu přichází citroen c6, nebo c52008 break). Každopádně D3 byla mým dlouhodobým favoritem - ale po různých zkušenostech uživatelů se servisováním vozu - hlavně to šílené čekání na opravy- dospívám k názoru, že D3 není dobrá volba. A ten článek mě totálně dorazil. Při představě, že vzhledem k mému bydlišti bych pravděpodobně kupoval u stejného prodejce se mi vážně dělalo lehce nevolno..

Takže nový favorit bude asi Nissan pathfinder (sice bych měl raději motor 2.7 z Citroenu v LR než 2.5 z renaultu v Nissanu, ale to je tak jediná výtka).
To je sice fakt komu to auto funguje, ja uz se po vsech problemech povazuju mezi ne, tak je opravdu bezkonkurncni. Posledni chyba na aute v ramci reklamace bylo prehrati softwaru a pretesneni neceho u kompresoru nekdy pred rokem. Od te doby vsechno naprosto v poradku. A to mame taky auto ze zacatku vyroby. Najeto je jesne pod 60 tis. km.

Napsal: 18 zář 2007 15:50
od ALF
Služby to není jen prodávat,to je také péče o zákazníka.Pokud je to jako u českého zástupce Land Rover,tak doporučuji koupit v Německu např.přes Ebay nebo Mobile lehce jetou D3 a ušetříte ranec peněz. Ono totiž cena auta v sobě obsahuje něco jako péče o zákazníka. To ale odpovědným u LR nic neříká. Já jezdím s Touranem i Golfem do VW servisu v OP a musím je pochválit. O prodeji LR uvažuji právě i z důvodu absolutní ztráty důvěry v cz servis. Prodávat umí každý,ale vytvořit kvalitní zázemí ,to už něco stojí. Ale právě to z velké části prodává. Většina dnešních majitelů nových modelů LR už nevystačí se svou šikovností a servis je mnohdy nutnost. To už pak nezbývá než stát mechanikovi za pr..,jinak si z Vašeho a jiných aut poskládá doma své vlastní a neslouží on Vám,ale Vy jemu jako levný zdroj ND.

Napsal: 18 zář 2007 16:09
od Admin
Tohle je na dlouhé psaní, třeba otom napíšu knihu :lol:
Pouze ve zkratkách
Angličani jsou salámisti a na vše mají dost času.
Na urgence nereagují.
Pokud Angličanovi řeknete jak se asi cítí zákazník že jejich vinou, že nemůže auto dva měsíce užívat odpoví, že si neměl kupovat Land Rovera :shock:
Discovery III musí být levnější než Range Rover, proto i zpracování tomu odpovídá (bohužel). Takže všichni vzhůru pro Range Rovera :wink:

Napsal: 18 zář 2007 16:22
od motohanz
Admin píše:Tohle je na dlouhé psaní, třeba otom napíšu knihu :lol:
Pouze ve zkratkách
Angličani jsou salámisti a na vše mají dost času.
Na urgence nereagují.
Pokud Angličanovi řeknete jak se asi cítí zákazník že jejich vinou, že nemůže auto dva měsíce užívat odpoví, že si neměl kupovat Land Rovera :shock:
Discovery III musí být levnější než Range Rover, proto i zpracování tomu odpovídá (bohužel). Takže všichni vzhůru pro Range Rovera :wink:
:lol: taky rada...

Napsal: 18 zář 2007 16:25
od motohanz
ALF píše:Služby to není jen prodávat,to je také péče o zákazníka.Pokud je to jako u českého zástupce Land Rover,tak doporučuji koupit v Německu např.přes Ebay nebo Mobile lehce jetou D3 a ušetříte ranec peněz. Ono totiž cena auta v sobě obsahuje něco jako péče o zákazníka. To ale odpovědným u LR nic neříká. Já jezdím s Touranem i Golfem do VW servisu v OP a musím je pochválit. O prodeji LR uvažuji právě i z důvodu absolutní ztráty důvěry v cz servis. Prodávat umí každý,ale vytvořit kvalitní zázemí ,to už něco stojí. Ale právě to z velké části prodává. Většina dnešních majitelů nových modelů LR už nevystačí se svou šikovností a servis je mnohdy nutnost. To už pak nezbývá než stát mechanikovi za pr..,jinak si z Vašeho a jiných aut poskládá doma své vlastní a neslouží on Vám,ale Vy jemu jako levný zdroj ND.
nastesti mam svyho mechanika ke kterymu si zalezu a koukam si na to co dela, co tam dava a tak a navic je to kamos takze mu verim a neplatim skoro nic..a bejt odvyslej od AMT tak o LR taky asi hodne premejslim.... :roll: nebo budu jezdit k mejznarovi...

Napsal: 19 zář 2007 09:00
od martin
Neměl bych strach z komplikovanosti auta, kdysi jsem např. vlastnil citroen XM a ten byl taky složitej jak raketoplán (hydractiv, elektronika..) ale dal se udržet v cajku. Pokud bych uvažoval o C6 - tak proti ní je D3 jednoúčelové počitadlo (fandové prominou.. :D )

U takhle drahýho auta bych ale čekal, že se servis a prodejce bude snažit vyjít maximálně vstříc v případě záruční závady - omluva, ochota, informace o průběhu opravy, rychlost profesionalita.. Pak je možné do takového auta jít. V opačném případě si ho v ČR koupí jen masochista..

Jednou z možností je i koupě vozu ve Vídni, ale to přichází v úvahu pro již zažraného fandu LR. Já jsem zatím jen sympatizant, LR se mi líbí, ale umím si najít zajímavosti a jedinečnost i u jiných aut. A ve spojení s pocitem strkání hlavy do oprátky si musím položit otázku PROČ? Obrazně řečeno nestojím o to, vykládat kolegům při víně, že mám táákhle velikýho LR, akorát je zrovna náhodou už dva měsíce v servisu, ale jinak je to naprosto skvělý auto..

D3

Napsal: 19 zář 2007 09:37
od Miloš II
Pokud to je v záruce tak je to jasný, ale taky tu byl přechod D1 na D2, která má už řídící jednotku a elektroniku a taky byly hlasy, že se to do terénu nehodí. Mužu říct že už mám tu moji DII v ruce i s tou elektronikou, kdy jsem ŘJ přetahnul do kabiny a mám pokoj, motor šlape jako hodinky a myslím si že ji dávám celkem po uších. Je tu také zářný příklad v UK nějakej Christiler co se těch drátků ve své D3 nebojí. Tím chci říc, že je skutečně otázkou času kdy šikovné české ruce překopou D3 k obrazu svému a nynější vystresovaní majitelé D3 servisující své miláčky ve značkových servisech je prodají hluboko pod cenou. No a pak si je koupí fandové co ty kilometry drátů skrátí na polovinu a ono to taky pojede bez těch všude inzerovaných problémů jako zde :idea: :lol: Miloš II
http://www.disco3.co.uk/gallery/index.php?cat=10567

Re: D3

Napsal: 19 zář 2007 20:24
od RudaK
Miloš II píše:Pokud to je v záruce tak je to jasný, ale taky tu byl přechod D1 na D2, která má už řídící jednotku a elektroniku a taky byly hlasy, že se to do terénu nehodí. Mužu říct že už mám tu moji DII v ruce i s tou elektronikou, kdy jsem ŘJ přetahnul do kabiny a mám pokoj, motor šlape jako hodinky a myslím si že ji dávám celkem po uších. Je tu také zářný příklad v UK nějakej Christiler co se těch drátků ve své D3 nebojí. Tím chci říc, že je skutečně otázkou času kdy šikovné české ruce překopou D3 k obrazu svému a nynější vystresovaní majitelé D3 servisující své miláčky ve značkových servisech je prodají hluboko pod cenou. No a pak si je koupí fandové co ty kilometry drátů skrátí na polovinu a ono to taky pojede bez těch všude inzerovaných problémů jako zde :idea: :lol: Miloš II
http://www.disco3.co.uk/gallery/index.php?cat=10567
Moje řeč !!!!
Miloš zapoměl říct,že christyler je drátek ( asi dělá do elektriky ) a toto mě uklidňuje.Je ovšem škoda,že se místní servis k daným problémům staví tak jak bylo prezentováno. ( nejsou to moje zkušenosti i když bych nějaké mouchy taky našel )
A tohle mě doufám nepotká : nynější vystresovaní majitelé D3 servisující své miláčky ve značkových servisech je prodají hluboko pod cenou.
Ahoj RudaK " Discoverám zdar a D3 obzvlášť " Svou Discoveru neprodám lacino :lol: :lol: :lol:

Napsal: 20 zář 2007 10:11
od Rover
Mimochodem říkal mně jeden kluk co s ním chodím na Angličtinu a má DIII, že byla nějaká velká svolávací akce, že prý mu mněnili řídící jednotku -(ky), čidla podvozku, pak říkal ještě asi 3 věci a nakonec prý i hever!!!, dali mu prý panenku místo toho zvedáku co měl předtím... Zajímavý...

Napsal: 20 zář 2007 10:53
od Stavros
DIII je moc dobry auto, kdyz teda funguje. Na druhou stranu mohli inzenyri v Anglii trosku pritvrdit v kvalite a hlavne priprave do terenu. Jasny je, ze kdyz je auto prospikovany elektronikou, tak tam problemy budou.

Napsal: 20 zář 2007 20:07
od RudaK
Pravda je,že mohli víc obrnit podvozek a tu elektroniku proti sajrajtu, Ale angličtí soudruzi asi neuvažovali o tom,že by s D III někdo zamířil mimo asfalt.Aut je dobrých víc a mě zatím D III slouží úžasně,tak nemohu remcat.Zatím ... :wink: Ruda

Napsal: 21 zář 2007 11:23
od erik
Rover píše:Mimochodem říkal mně jeden kluk co s ním chodím na Angličtinu a má DIII, že byla nějaká velká svolávací akce, že prý mu mněnili řídící jednotku -(ky), čidla podvozku, pak říkal ještě asi 3 věci a nakonec prý i hever!!!, dali mu prý panenku místo toho zvedáku co měl předtím... Zajímavý...
Ano hever je skladaci...? Mne vydrzel jedno zvednuti.. A to se vyplati...
Vcera vecer jsem jel z Plzne- cca 400 km asi za 3 a 1/4 hod. Dobra kombinace ta D3 na D1 :D