Stránka 2 z 2

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 11 lis 2011 09:45
od Robo H
Odsledoval si si čo robia stropné svetlá?

Mohlo by to mat s tým súvis kedze sa to meni ked otvoris/zatvoris dvere

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 11 lis 2011 10:35
od visby
mas mechy, ci pruziny vzadu?

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 11 lis 2011 18:34
od Míla Lenďák
mám měchy
stropní světla se rozsvítí a při zamknutí zhasnou jak mají

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 11 lis 2011 18:56
od LubosBA
Ahoj. Odber na tej poistke by sa mal upraviť až po nejakom čase od zatvorenia a zalarmovania auta. Auto môže "zaspať" aj o niekoľko desiatok minút, keď dorieši mechy a ostatné veci. Mechy ti náhodou nefučia ?

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 13 lis 2011 07:32
od Míla Lenďák
Zkoušel jsem klidový odběr měřit po delší době zaparkovaného auta, jen jsem musel otevřít dveře, abych se dostal pod kapotu a je to bohužel stejné.
Pravda je, že je slyšet z válce ABS takové lehoulinké cvrdlikání i při zamčeném autě. Je to slyšet jen při otevřené kapotě a uchu poblíž válce. Myslím si ale, že to dělalo vždy už i v minulosti. Nevím jak to máte ostatní??
Už jsem si kdysi dávno odběr zkoušel měřit a padal vždy hned po zamknutí, jen co zhasla lampička vnitřního osvětlení.
Měchy nejsou nějak slyšet, ani mi zadek nepadá při delším zaparkování.

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 13 lis 2011 08:56
od Jan Kucera
a není závada v relátku který zůstává "viset" ???

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 13 lis 2011 09:17
od libovka
Míla Lenďák píše:Zkoušel jsem klidový odběr měřit po delší době zaparkovaného auta, jen jsem musel otevřít dveře, abych se dostal pod kapotu a je to bohužel stejné.
Pravda je, že je slyšet z válce ABS takové lehoulinké cvrdlikání i při zamčeném autě. Je to slyšet jen při otevřené kapotě a uchu poblíž válce. Myslím si ale, že to dělalo vždy už i v minulosti. Nevím jak to máte ostatní??
Už jsem si kdysi dávno odběr zkoušel měřit a padal vždy hned po zamknutí, jen co zhasla lampička vnitřního osvětlení.
Měchy nejsou nějak slyšet, ani mi zadek nepadá při delším zaparkování.
Právě že ty dveře otevřít nesmíš jinak se auto vzbudí a pak je jasné že naměříš opět odběr.Auto usíná cca 20 minut po zamčení auta.Už si to nepamatuju,ale myslím si že usne i když ho nezamkneš,ale necháš ho uplně v klidu.

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 13 lis 2011 13:10
od Wojto
Moja DII
po otvorení a zatvorení dverí 330mA a po uplynutí cca 20min to klesne na 15 - 20mA.
To cvrlikanie z ABS je tam stále.

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 13 lis 2011 16:44
od Míla Lenďák
Wojto díky za změření. Pro jistotu tedy ještě zkusím zatěžkat spínač kapoty, zamknout a změřit odběr po delší době, minimálně hodině.
Dúležité je, že to cvrdlikání má být trvalé a nemá vliv na odběr - nebyl jsem si jistý, zda nemá po nějaké době ustat.
Neví někdo, co to cvrdlikání z modulátoru ABS způsobuje?

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 13 lis 2011 16:54
od Míla Lenďák
Wojto, prosím, nemohl bys ještě zkusit chvilku(cca 2 minuty) po zalarmovaní auta vytáhnout pojistku u motoru F11-ABS, zda také náhodou neuslyšíš lehké cvaknutí z podpalubky a dívat se, zda v ten okamžik ti nespadne odběr z tvých 330 na 20mA?
Třeba jsem na úplně špatné stopě ...
Děkuju

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 13 lis 2011 19:36
od Wojto
Vrátil som sa k tomu až teraz.... dnes to už nepôjde. Ak sa vrátim zajtra v nejakom rozumnom čase domov -nie je problém

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 14 lis 2011 14:21
od vladob8
Tak v modulatore ABS slabucko cvrka po vypnuti aj mne a po vytiahnuti F11 cvakne rele pod palubkou aj mne ale baterka sa nevybija, zmeral by som aj prud len nemam klistovy ampermrter a odpajat baterku nechcem. :devil

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 14 lis 2011 16:27
od Benjamin
To slabé cvrdlikání v kostce ABS mám taky, myslím, že je to normální...

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 20 led 2012 09:26
od Uska
Tak mám ten stejnej problém. Ze začátku to dělalo jenom když jsem nevypnul klimatizaci, ale už to dělá pořád.
V servisu se na to dívali a řekli že tam musí být něco připojenýho (což vím taky) otázka je CO.
Tak to asi bude chtít hledat kam to teče.
Nenašel se tady ještě někdo kdo by na to přišel a poradil :Sorry: :Sorry:

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 20 led 2012 12:43
od jirka116
Skus projít ukostření řídicí jednotky ,kdysi mě to vypeklo.

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 17 kvě 2012 19:51
od Uska
Tak jsem pozoroval a měřil a odběr začne když sepne ten kompresor na měchy co je zespodu na levé straně pod autem. Spíná i když auto zhasnu a zamču.
Nevíte má to i jinou funkci než jenom nafouknout měchy ? Mám pružiny tak že bych to odmontoval.

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 17 kvě 2012 19:53
od MadTom
jinou funkci to nemá, a jestli chceš, tak se zamnou můžeš zastavit do práce, mám Nanocom a můžeme měchy deaktivovat korektně v příslušné řídící jednotce.

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 17 kvě 2012 21:04
od Uska
To by bylo dobrý protože jsem to odpojil ( rozpojil konektory ) a začalo to při jízdě pípat jako když si nezapneš bezpečnostní pásy.

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 17 kvě 2012 21:19
od MadTom
To je pochopitelné, že se zlobí, když jsi mu něco sebral. Akorát zítra už to nestihnem, ale zavolej mi příští týden na 608 600 360 a domluvíme se. Dělám v na jihu Brna - ulice Kšírova.

Re: Vybíjení baterie u zaparkované DII

Napsal: 18 kvě 2012 12:09
od Uska
Dík ozvu se :Sorry: :Sorry: :mt