Stránka 2 z 2

Re: EAS kicker v okolí Vyškova? P38

Napsal: 29 pro 2011 18:44
od Kokesek
zatim se mi stalo pouze dvakrat z mnoha .... ze byl kompresor dobry, zrepasovany nebo novy. P38 ma prumerne kolem 10-12let stari. a pokud majitel nekoupil nebo nezrepasoval kompresor pak je uz proste unaveny. Vetsina chyb je generovana prave na zaklade nezvednuti se auta v pozadovanem case. Zpusobuje to maly vytlak kompresoru. A to ze v zime se auto chova divnejc je vic nez jasne! o tom muzou nekteri z fora dlouze vypravet. Treba Alik, ze?
ja taky a bracha taky...a vlastne jeste strejda

Po vymene vysousece vse ok. Navic unaveny kompresor prinese do systemu vice vzdusne vlhkosti nez vzduchu samotneho.
Zatim jsem mel problem pouze jednou na slovenskem aute z Puchova. udelal se repas a auto stavkovalo porad dal. z niceho nic se bloklo a vetsinou prave chyba ventilu. Vypadalo to na vadnou ridici jednotku, kabelaz. no uz sem proste nevedel co a jak.
Dal sem cidlo tlaku systemu misto 8.5zap.-10.5bar vyp. na 6.5-8.5bar a byl klid auto uz zadnou chybu nepsalo neblokovalo se.

zaver pokud kompresor dava mene 16BAR do mrtva je proste unaveny!
Jestli ma do nadoby dostat 10,5bar tak musi byt FIT.
Nevim jak repasujes bloky ty Patriku, ale ja mam na ne udelanou stolici a otestuju funkcnost bloku primo na stole abych mel jistotu ze do auta ho davam v poradku a bez uniku.

Re: EAS kicker v okolí Vyškova? P38

Napsal: 03 led 2012 11:25
od Pama
tak rr z výletu nakonec dorazil celkem bez problémů :O :mrgreen:

teď se auto chová tak, že mi po jízdě padne celá pravá strana (cca do hodiny), levá vydrží nafoukaná i po 24 hodinách - přesně jsem to neměřil, ale pak stejně spadne taky na dorazy. Do provozní polohy se pak auto nafoukne cca po 3-5 minutách.

ještě jsem si všiml, že jak spadne pravá strana, tak mám pocit, že se jednou levý zadní měch se nafoukl do maxima.
A při těchto všech anomáliích to na displeji nechlásí žádné hlášky.

Re: EAS kicker v okolí Vyškova? P38

Napsal: 03 led 2012 17:22
od eliott
Co měchy? Nejsou už za zenitem?

Re: EAS kicker v okolí Vyškova? P38

Napsal: 06 led 2012 10:28
od Pama
No jestli jsou za zenitem netuším, pravděpodobně už mají něco za sebou. Nejhorší je, že přesně nevznám schéma kompletního vzduchového rozvodu. Přemýšlím totiž o tom, že si udělám manuální ovládání na kompresor mimo eas, viděl jsem tu nakreslený schema m.a.r.s., ale to je takový polovičatý.
Mají měchy v sobě zpětný ventil nebo jejich nafouknutí hlídají ty ventily u kompresoru?
Přemýšlím o tom, že si dám nějakej nanometr do kabiny, co by hlídal všechny 4 měchy najednou a podle toho bych si hlídal nafouknutí. Páč pár hodinek i ty nejslabší měchy vydrží, ale právě si nejsem jistý, jestli to nějak jde - si myslím, že určitě nějakým zpusobem jo
Teď to dělám tak, že mám vyhozený relátko, šupnu tam klemu a kompresor občas pustím natvrdo, měchy se nafouknou a jezdím, jenže je to hrozně nepohodlný :(

Re: EAS kicker v okolí Vyškova? P38

Napsal: 06 led 2012 11:06
od eliott
Měchy nemají ventil, drží to ventily v bloku.

Re: EAS kicker v okolí Vyškova? P38

Napsal: 06 led 2012 18:11
od Kokesek
Jednodusi a vic profi je to opravit. Cesi maji v oblibe delat vsude jen nejake kurvitka ktere pak stoji stejne za...Potrebujes aby ti to drzelo stabilni vysku jinak budes svitit vsude jinam nez na cestu. Tema predelavkama se akorat tak nastves za nejakou dobu a das tam pruziny a ve finale te to bude stat vic nez oprava, ktera je hotova za zlomek casu proti tech pokusu a laborovani. A navic z toho nebude RANGE ROVER ale TRABANT na pruzinach. :chuckle

Re: EAS kicker v okolí Vyškova? P38

Napsal: 06 led 2012 18:20
od ssang
Kokesek píše:Jednodusi a vic profi je to opravit. Cesi maji v oblibe delat vsude jen nejake kurvitka ktere pak stoji stejne za...Potrebujes aby ti to drzelo stabilni vysku jinak budes svitit vsude jinam nez na cestu. Tema predelavkama se akorat tak nastves za nejakou dobu a das tam pruziny a ve finale te to bude stat vic nez oprava, ktera je hotova za zlomek casu proti tech pokusu a laborovani. A navic z toho nebude RANGE ROVER ale TRABANT na pruzinach. :chuckle
Má pravdu ten chlapec!

Re: EAS kicker v okolí Vyškova? P38

Napsal: 06 led 2012 18:57
od eliott
Jojo, svatá pravda, ale česká povaha tomu většinou nechce uvěřit...

Re: EAS kicker v okolí Vyškova? P38

Napsal: 06 led 2012 21:08
od Pama
ano, to vše je pravda (až na toho trabanta souhlasím:-), jenže jakým teda způsobem funguje ten MARS, pár lidí to tu má instalovaný, to přece není udělátko nebo nějakým způsobem kurvítko? To je asi nějaká ofiko verze nebo ne?
M.A.R.S. mě právě inspiroval, navíc pneumatiku můžu mít zadara i s regulátorm, takže by mě tato akce nestála nic :wink:, samo že bych to chtěl origoš funkční, tomu se nic nevyrovná :clap, ale ono to bude něco stát žeo a teď jsem holátko...

pma1

Re: EAS kicker v okolí Vyškova? P38

Napsal: 07 led 2012 20:02
od Pama
sem to dneska nějak ladil a měl jsem u EAS bloku netěsný hadice 6+3+4, tak jsem je pokrátil a nadstavil novýma hadicema, už to nebuble, tak jak to časem odkikxuju (až seženu kicker) tak uvidíme, v každým případě už by se to nemělo tak padat na hubu.


pma1

Re: EAS kicker v okolí Vyškova? P38 (pma1)

Napsal: 09 led 2012 19:56
od pma1
jen pro ujasnění:

http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... =8&t=16649" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: EAS kicker v okolí Vyškova? P38 (pma1)

Napsal: 03 srp 2012 12:51
od jonce
ja mam poruchu EAS auto sa nexce nafukat stale vyhodi chybu poradte mi prosim

Re: EAS kicker v okolí Vyškova? P38

Napsal: 03 srp 2012 13:46
od OC
Jen pro záznam, když to tady čtu...
Pama píše:... jakým teda způsobem funguje ten MARS, pár lidí to tu má instalovaný, to přece není udělátko nebo nějakým způsobem kurvítko?
(b) je správně. MARS je prostředek poslední záchrany, jako takový může mít smysl, jinak ale je to kurvítko. Jednoduše odpojí veškerou automatiku a umožní měchy foukat přímo externím kompresorem, nic více, nic méně.

Výhoda: je to menší neštěstí než jet domů na dorazech, pokud není jiné řešení.

Nevýhody: lautr vše ostatní, speciálně pak to, že se to nijak nevyrovnává, je to nutné občas přefoukat ručně (pokaždé po větší změně nákladu a pokaždé když něco významnějšího uteče netěsnostmi -- zde hodně záleží na těsnosti samotných měchů), a do systému se dostane vlhkost, pokud se to s takto nafoukanými měchy přepojí zase zpět.

Já jsem takový jednoduchý kapesní MARS jako nouzovku chtěl po Eliotovi asi stokrát, byl by se mi býval sakra hodil v Albánii, ale Eliott se na mne jak na placetý kámen, a to o to projevilo zájem víc lidí :( Teď se chystám pomalu na výrobu něčeho malinko chytřejšího (MARS s možností dofoukat hrnec + nějaká extra elektronika pro možnost ručního vyrovnání auta aby se na noc nemuselo najíždět na kameny a podobně, plus sledování, zda nefouká kompresor moc často apod.), až se k tomu dostanu, samozřejmě sem někam napíši -- promyšlené už to docela mám, ale zatím není čas to fakticky dělat :(