Stránka 2 z 2
Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 11:24
od Mešky
To jsou věci, taky tam mohli přidat do řídící jednotky chybový kód "Přepálené vlákno žárovky koncového spětla se dotýká vlákna brzdového světla"

, buď rád, že to byla jenom taková kravina.
Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 11:24
od Johny R
RudaK: No nejjednodužší je bateriový vypínač,jak na náklaďáku ( nebo navijáku ...

) Já vždy říkám,že mě stačí,když to chytne..ale co bych dělal,když to nechce zhasnout ?

asi odpojil tu baterku

nic jiného by mě asi nenapadlo ( vlastně bych volal do servisu

)[/quote]
Odpojit baterku snad nepomůže? Auto přece krmí altík. Nebo se mýlím

. To by ten přerušovač musel být už na kablíku od alt. né?
Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 11:25
od RudaK
visby píše: nechaj, cim novsie tym horsie;-)
To bych netvrdil

,spíš je ze starýma popelnicema jen nuda ...já jsem spokojený
Pitomá žárovka v obrysových světlech a vy s tím naděláte

Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 11:27
od RudaK
Johny R píše: Odpojit baterku snad nepomůže?
Beru zpět ,stačilo vyměnit žárovku v obrysovkách

Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 11:40
od Johny R
To bych psychicky neunesl

. Járovka odstaví (vlastně neodstaví) auto

. To auto můžou provozovat jen odolní jedinci

Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 11:42
od RudaK
Jak říkal Lenin : učit se,učit se,učit se - jinak zakrníš

Já to nevyšetřuju a jezdím

Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 12:23
od Kubas38

Mě to taky jezdí - nevyšetřuju to - ale někdy -

mě to překvapí - naštěstí vždycky když jsem doma nebo někde okolo komína!
takže D3 mám pořáááád ráááád!

Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 12:24
od Kubas38
Zase je to pořád dobrodružství -

Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 12:26
od visby
RudaK píše:visby píše: nechaj, cim novsie tym horsie;-)
To bych netvrdil

,spíš je ze starýma popelnicema jen nuda ...já jsem spokojený
Pitomá žárovka v obrysových světlech a vy s tím naděláte

ale ty uz mas tiez popelnicu (jednu aj druhu)! ked tam nie je DPF a SCR, tak je to stare;-)
Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 12:45
od Stavros
Nejde o to, ze se stane takova prkotina kdyz ses doma, ale co kdyz se stane az pojedes nekam do ciziny a budes 2000 km od baraku. Klidne teda muzes odpojovat baterku, to je jasny. Ale proc se takova debilni zavada, stejne nechapu proc ten motor nechcipnul kvuli praskly zarovce, stane u tak mladyho auta? Priznam se, ze to je jeden z duvodu, proc jsem misto D2 koupil starej suplik.
Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 12:48
od RudaK
Přesně

Mě teď nechce komunikovat bluetooth ( ale možná to je telefénem - musím to vyskoušet z druhým founem )

,tak že další
TĚŽKÁ závada

p.s. Natlučený bůčky už mám,tak proto v mém věku starý šuplík nechci

Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 12:50
od komin
Tak u tejto zavady je asi jedno ci by malo to auto rok alebo dvadsat, je to proste elektrina a ta dokaze robit take veci ze ta ani nenapadne ze to stym moze suvisiet

Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 12:57
od Stavros
ja teda komine jeste neslysel, ze by kvuli praskly zarovce nechtelo auto chcipnout
Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 13:35
od komin
Tak ono vsetko je raz prvy krat

a to je hold bolest novych aut ktore komunikuji po CAN zbernici ze sem tam to robi takoveto halusky.
Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 13:50
od gluteus
to je haluz. Je na case vyhlasit soutez o nejkurioznejsi zavadu LR

Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 24 led 2012 14:43
od PavelU
Myslel jsem, že jsem v "Nevážně" nebo "Kuriozitách" a já čtu vlákno v Discovery...

Re: DIII motor běží a klíče jsou venku
Napsal: 25 led 2012 08:47
od BeerRudolf
Tak pánové abych uvedl vše na pravou míru a očistil čest Land Roverů. Tato závada NENÍ výsadou vozu zeleného oválu. Může se to stát jakékoliv značce automobilu a dle skušeností mechaniků se také stává. A co je tedy vlastně příčinou této kuriozity

Je to automatické rozsvěcování světel.

Ano, taková to vymoženost ve spojení s náhodným propojením obvodů v žárovce to může způsobit

Rešení je v případě že se to dá deaktivovat nějakým ovladačem jednoduché. Problém nastane musi-li se použít diagnostika.
A jak jsem na to přišel

Včera po přečtení tohoto vlákna jsem se stavil v servisu, že jim dám kvízovou otázkum a zároveň se udělám chytrým

Na muj dotaz "čím může být když vypnu zapalování a motor stále běží" všichni tři mechanici jedním hlasem zvolali "no přece žárovkou!" Tak jsem stáhl ocas mezi nohy a za pochvalného mručení jsem šel vzdát hold majiteli za kvalitní perzonál.
Servis
http://www.autorepy.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; se specializuje spíše na koncernové vozy a podobnou pakáž. Ale začínají se lepšit už jsem tam zahlédl i DIII
