Stránka 2 z 2

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 05 úno 2012 11:35
od atr30
vceraj som si nasiel auto sadnute na cely zadok. dofukal som presiel +-10km. a zaparkoval. cez noc drzi. je mozne ze bol zamrznuty nejaky ventil kedze auto bolo prvu noc zaparkovane "skoro na roli" a druhu noc pod strechou?

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 05 úno 2012 11:55
od pablo.gs
Taky se mi to včera vyfouklo a nevím proč (měli jsme -26'C). Ještě jsem to nezkoušel dopumpovat, po obědě jdu na to.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 05 úno 2012 13:26
od Land Jirka
Alone píše: Rozhodně nepřecházet na pružiny, to je krok zpátky, jízda je lepší s měchy a přizvednutí při zapadnutí není k zahození,
Je to o tom co preferuješ, jestli solehlivost a jízdu terénem, tak bych dal pružiny.
Kdo se jezdí z 95 % po silnici, tak měchy.
Když namontuješ dobré vinuté pružiny a dobré tlumiče, tak je komfort je srovnatelný a nepoznáš rozdíl.
Alone píše:přibydou problémy s odstavením kompresoru a změnou SW řídící jednotky. Někde se už tady o tom psalo.
Žádnej SW se měnit nemusí. Každá DII má v řídící jednotce přepínání mezi měchy a pružinami, protože se vyrábělo oboje provedení auta.
Přepnutí řídící jednotky z měchů na pružiny a obráceně je otázka pěti minut s diagnostikou.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 05 úno 2012 13:29
od Land Jirka
pablo.gs píše:Taky se mi to včera vyfouklo a nevím proč (měli jsme -26'C). Ještě jsem to nezkoušel dopumpovat, po obědě jdu na to.
Tento týden jsem řešil na dvou Disco II přimrznuté ventilky u kompresoru.
Stačí jen teplo a někdy neuškodí vyčistit sání kompresoru u zadního světla.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 05 úno 2012 13:53
od atr30
no uvidim zatial drzia...kazdopadne sa my nechce dve kila na mechy minat

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 05 úno 2012 17:27
od pablo.gs
Land Jirka píše:Tento týden jsem řešil na dvou Disco II přimrznuté ventilky u kompresoru.
Start proběhl na první cvnknutí, měchy po projetí a nafoukání zatím drží. Tak to vypadá na ty přimrzlý ventilky :yes

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 05 úno 2012 18:39
od MadTom
Už jsem to to kdysi psal, ventilky zamrznou pokud nefunguje odvlhčovač, co je součástí kompresoru. Je to taková válcová nádoba, velikosti 0,5kg plechovky s ovocem, plná kuliček silikagelu. Které už jsou nasosané vlhkosti a tím pádem už dále nevysouší vzduch. Stačí rozebrat, vysypat, vysušit v plechovce na sporáku - kuličky zbělají, a dát zpátky. Je to stejnej princip, jako vysoušeče vzduchu, co se používají na nákladních autech u vzduchových brzd. Tam je akorát náplň výměnná podobně jako olejovej filtr. Druhé negativum je, že kompresor zenitř rezne, pokud vysoušeč nefunguje. Mě to tak zamrzlo předloni, vysušení pomohlo a teď je klid.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 09 úno 2012 18:10
od Jacko
8)

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 09 úno 2012 18:13
od Jacko
:Pohoda: to som z toho jeleň...prečo mi to dalo sem,keď som to chcel dať do Discovery 100x a jinak??? :shock:
Poprosím admina,aby to presunul - sorry :x

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 05 bře 2012 11:19
od javor
Problém vyřešen. Koupil jsem Dunlopy měchy a po výměně pravého měchu všechno ok. Asi byl špatný jen jeden, vyfoukl se na druhý se jen dorovnal do roviny, takže byly sfouklé oba. Mám dotaz: ten Dunlop měch je nějaký celý menší, užší, než ten co tam byl, asi originál. Když mám zvedlé auto na zvedáku, tak jak se vyvěsí náprava, tak se natáhne, že mám strach že praskne. starý měch nebyl napnutý vůbec. Starý vyfoukklý měch jsem jen vycvakl a šel ven. Dunlop tam nasadit nešel, musel jsem podepřít nápravu. Ted mám strach, že když zvednu auto, tak ten Dunlop praskne, nebo se nějak poškodí. Mám vůbec správný Dunlop? je z Paddocku a číslo zteda sedí...

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 05 bře 2012 19:17
od vladob8
Novy mech je vzdy uzky, on sa casom zvacsi. Ked som ja menil (mam tiez Dunlop) bol novy mech natiahnuty a nevedel som ho stlacit, prifukol som ho trochu kompresorom a rychlo stlacil, podarilo sa. Ked som porovnaval stary a novy mech boli rovnako dlhe ale novy bol uzky, je to OK.

Re: Vyfukování měchů

Napsal: 06 bře 2012 15:07
od petr štrof
pouze pro majitele D3/4 , v zimě se mi začal přes noc vyfukovat zadek. po diagnostickém martiriu
jsme vyměnily křížový ventyl na zadní nápravě cca 2500,- a vše funguje zas OK

čau petr