Stránka 2 z 3

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 02 úno 2012 17:36
od RudaK
MadTom píše:Ad část žhavičů nefunkčních - poznat to je, ale auto nastartuje a o to jde.
Asi tak to bylo myšlený - mě to startuje tak to neřeším :Sorry: Že se někdy žhavič zalomí je hold smůla ....a jestli nebyl anglán po fetu,tak to možná utáhl dobře ( teda né silně ) To se pozná,až nastane jejich čas .

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 02 úno 2012 17:48
od patrik
Ja to riešim webastom - netrapim motor ani seba :mrgreen: :mrgreen:

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 02 úno 2012 17:49
od jungle
Kastle se nastesti sundavat nemusi, a i jedna spatna zhavici svicka je hodne poznat pri studenym startu. Taky jsem se tomu chtel vyhnout ale v minus 15 uz byl problem, takze me to neminulo :( Jinak u demontaze jsem byl a ani zaboha to neslo ven, jedna svicka uz byla dokonce z drivejska poskozena od puvodniho majitele. Az mi to vrati tak Vam poreferuju.

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 02 úno 2012 20:13
od gluteus
MadTom píše:Ad část žhavičů nefunkčních - poznat to je, ale auto nastartuje a o to jde. Ad zalomení žhavičů - ona by se ta díra pro žhavič měla při jeho výměně pořádně vyčistit, existuje na to i něco jako výstružník, aby se očistil kužel, na kterým to těsní. Protože pokud se to utáhne moc tak se připeče, a pokud málo, tak hoto podfoukne a zapeče taky. Horší je, pokud je něco se vstřikem, tak se dovede konec žhaviče i natavit a pak nemusí projít dírou ven.
U jednoho žhaviče mi pomohl mrazící sprej, teprve potom povolil.
Poznat to je? Schválně si odpoj jednu řadu válců a prima zážitek ráno v -15. Nechtěl bych to takhle trápit denně.
Neřikám, že to nechytne.Říkám , že rada formátu - neřešte to, páč Vám ještě tři žhaviče fungují není profesionální.

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 03 úno 2012 06:04
od RudaK
patrik píše:Ja to riešim webastom - netrapim motor ani seba :mrgreen: :mrgreen:
Taky to asi zprovozním ( asi až v létě :chuckle - ten dálkový bazmek mám asi 3/4 roku za sedačkou ) Sebe hýčkám Atesem .... :mrgreen: a auto musí zatím vyděržať .
gluteus píše: Schválně si odpoj jednu řadu válců a prima zážitek ráno v -15.
Já ani nevím,kde je konektror od žhavičů,jsem amatér a haupnu zvedám akorát když spínám bateriový vypinač na naviják ( a taky,když dobíjím baterky někdy ) . Asi mám ty žhaviče OK :Pohoda: Řeknu to možná blbě,ale řešit to budu,až nastane nějaký problém ( jsem řidič na baterky ) V každém případě si ze mě příklad neberte :) ani bych to nikomu neradil ....A co to tady čtu,tak ty správný starosti mě teprv čekají :coze: diť to auto má teprv 125 000 km! :ty jeden...:

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 03 úno 2012 06:36
od Mahatma
A je to tady! Na teploměru -22 a bufík mlčí. Klobouk dolů před TDV6. Sice déle žhaví, ale chytne na první pokus. No nic, jdu hledat nějakou radu. :(

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 03 úno 2012 14:10
od RudaK
Tak dnes u nás jen -17°C,tak že kabina dopředu vyhřáta Atesem ( teď se ukazuje výhoda nezávislého horkovzdušného topení :yes ) a motor poslušně naskočil bez jakýchkoli problémů ( asi jsou žhaviče dobrý a Verva v nádrži ) .Jedinný rozdíl byl v tom,že řídící jednotka si sama přidala na tisíc otáček volnoběhu . Prostě to funguje jak obyčejně,akorát je cítit ty ztuhlý oleje ...po cca 4 km voda na provozní teplotě ( to zařídilo vodní Webasto automaticky ). Akorát musím upravit to info o najetých km :Sorry: ,teď mám 114 800 km ( sem si trochu předtím přidal :) ) - tak že vlastně akorát zajeto . :Pohoda:
p.s. Tak tady napíšu,až budu nějaký problémy mít . Howg

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 03 úno 2012 14:16
od RudaK
Mahatma píše: Na teploměru -22 a bufík mlčí. :(
Jestli jsi nejel na rezervu ( to se potom topení zavzdušní ) Mě to taky netopilo od prosince( to sem nevěděl a řek mi to až v servisu při mazání historie palubního počítače ). Po natankování by se to mělo samo cca na popátý start samo odvzdušnit . ( hadička od Webasta je prý kradší než od sací trubky k motoru ).

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 03 úno 2012 14:27
od Mahatma
RudaK píše:Jestli jsi nejel na rezervu ( to se potom topení zavzdušní ) Mě to taky netopilo od prosince( to sem nevěděl a řek mi to až v servisu při mazání historie palubního počítače ). Po natankování by se to mělo samo cca na popátý start samo odvzdušnit . ( hadička od Webasta je prý kradší než od sací trubky k motoru ).
Na rezervu určitě ne. Spíš je to těma krátkýma jízdama (Píše se tu na foru, že po 5 krátkých jízdách se ten bufík zamkne). Tento týden jsem jako na potvoru nikam daleko nejel a za těch 10min, co mám do práce, se motor rozhodně na provozní teplotu nedostane.
V pondělí jsem byl s Disco na prohlídce, tak předpokládám, že by tam problém odhalili.

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 03 úno 2012 14:41
od RudaK
Mahatma píše:Tento týden jsem jako na potvoru nikam daleko nejel a za těch 10min, co mám do práce, se motor rozhodně na provozní teplotu nedostane.
Já to mám 11 km .Denně jezdím a i v tomdle mrazu se to za cca 4-5 km ohřeje na provozní teplotu .Pravda je že vyjíždím asi po 1 min co to nechám klapat na volnoběh ( otevírám bránu ručně :) ) a jedu pomalu kvůli ztuhlému oleji... Když bylo topení zavzdušněné,tak se to z bídou ohřálo až po těch 11 km a to nebyla taková siberie ...( asi to bylo zablokované ,bo mě tu hlášku mazal na PC ) Nicméně po nastartování to netopilo,tak říkal až po 5-6 startu se to má odvzdušnit a měl pravdu.Už to normálně funguje .

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 03 úno 2012 15:01
od Mahatma
RudaK píše:Já to mám 11 km .Denně jezdím a i v tomdle mrazu se to za cca 4-5 km ohřeje na provozní teplotu .Pravda je že vyjíždím asi po 1 min co to nechám klapat na volnoběh ( otevírám bránu ručně :) ) a jedu pomalu kvůli ztuhlému oleji... Když bylo topení zavzdušněné,tak se to z bídou ohřálo až po těch 11 km a to nebyla taková siberie ...( asi to bylo zablokované ,bo mě tu hlášku mazal na PC ) Nicméně po nastartování to netopilo,tak říkal až po 5-6 startu se to má odvzdušnit a měl pravdu.Už to normálně funguje .
Auto topí normálně (Kolega v Turanu mrzne i po 20min. jízdy), jen ručička teploty místo doprostřed vyšplhá jen do 1/4. Jestli to dobře chápu, bufík by měl fungovat dokud se nedosáhne optimální teploty motoru. Tudíž po celou cestu do práce. A jelikož v práci vypnu motor a současně i bufík, ten to bere jako chybu a po pěti takových cestách se zablokuje. Zkusím ho na chvíli odpojit od elektriky, uvidím, co se stane. Když nic, zajedu na diagnostiku.

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 03 úno 2012 16:03
od RudaK
Mahatma píše: Zkusím ho na chvíli odpojit od elektriky, uvidím, co se stane. Když nic, zajedu na diagnostiku.
Nejlíp se to skusí,když nastartuješ a šáhneš si na tlumič výfuku od topení :) Když sem si málem spálil prst,tak sem věděl,že to funguje ... :mrgreen: a už se motor ohřívá za chvíli .

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 03 úno 2012 16:13
od Mahatma
RudaK píše:
Mahatma píše: Zkusím ho na chvíli odpojit od elektriky, uvidím, co se stane. Když nic, zajedu na diagnostiku.
Nejlíp se to skusí,když nastartuješ a šáhneš si na tlumič výfuku od topení :) Když sem si málem spálil prst,tak sem věděl,že to funguje ... :mrgreen: a už se motor ohřívá za chvíli .
No právě, studený jako psí čumák. Teď jsem ho na chvíli odpojil, tak uvidíme ráno.

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 03 úno 2012 20:35
od kid
Tak si taky musím "ulevit"- dneska ráno, při -17, nažhaví a startuju mazla D3 - píše mi to na displeji rádia:"System pod teplotou", či jak bych to přeložil, 20 vteřin nechytlo, pak znova jsem raději 3x nažhavil, pak chytlo, ale ten rámus motoru... už bych to nechtěl slyšet..., vyjedu, a srovnalo se to postupně do 1km, - JE TO NORMÁLNÍ ? (webasto mi samozřejmě nefunguje- tak dlouho jeho oprávku v létě odkládám,až...)

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 03 úno 2012 20:50
od gluteus
nafta nebo žhaviče pokud to v teple jezdí ok.

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 03 úno 2012 21:00
od gluteus
Jo a škola zkoušky žhavičů pro amatery :wait

Sundej víčko oleje motoru, sundej černej plastovej dekl motoru ( trhem nahoru), na každém ventildeklu je přicvaklej jeden konektor napájení žhavičů.Dohromady jsou dva - každej má 3 kontakty - 3 káblíky. Strč drátek do kontaktu ( dírky ) a brnkni po kontaktu plus na baterce.
Pokud zajiskří, je žhavič ok. Pokud ne ??? je v háji ... takhle skus všechny tři na obou stranách - celkem šest :cool
Baterka musí být ta, co je v autě :D

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 04 úno 2012 08:36
od RudaK
gluteus píše:Baterka musí být ta, co je v autě :D
A která ? Mám na každé straně jednu .... :rofl A ohledně toho jiskření - ať ten,co to říkal zamkne dílnu a zahodí od ní klíče ,nemusí to prý být pravda ..... :mrgreen:
gluteus píše:Jo a škola zkoušky žhavičů pro amatery :wait
:ty jeden...: major Terazky říkal : " Na všetko je nám treba špecialistou " http://www.youtube.com/watch?v=lQxLmJltjqo" onclick="window.open(this.href);return false;


To je ono,vy se v tom furt rejpete a pak to tak vypadá . :chuckle :chuckle :chuckle

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 04 úno 2012 10:35
od PavelU
RudaK píše: :ty jeden...: major Terazky říkal : " Na všetko je nám treba špecialistou " http://www.youtube.com/watch?v=lQxLmJltjqo" onclick="window.open(this.href);return false;
Rudo i na toto si zveš domů specialistu... :?: :ty jeden...:

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 04 úno 2012 10:56
od RudaK
PavelU píše: Rudo i na toto si zveš domů specialistu... :?: :ty jeden...:
Zatím si nezvu nikoho a na nic . Vše funguje jak má .... :mrgreen:

Re: D3 - drobne zavady zpusobene mrazem

Napsal: 04 úno 2012 11:08
od gluteus
Rudo tuším jezdíš k Hodbodovi ...?