... a rozpumpoval si ich pred instalaciov? Mam tiez oranzove BRITPART a roztahuju aj stlacaju sa tazko (musis to skusat v zvislej polohe, ak tlmic nerozpumpujes tak sa stlaca lahko, po rozpumpovani sa stlaca tazko). Dokonca som pred tyzdnom robil maly repas povymienal som urcite casti ulozenia tlmicov a mam komfortny podvozok.visby píše:teraz mam cellulary a na roztiahnutie potrebujes dost sily, ale stlacis ich ako nic;-)
Tlmice FOX 2.0
Moderátor: Acon
Re: Tlmice FOX 2.0
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlmice FOX 2.0
skusal som to iba nerozpumpovane, ale je pravda ze na aute funguju prekvapivo dobre - vzhladom na ich cenu. inak mame rovnake tlmice, ja mam z defa;-)
problem je, ze na aute je citit ze maju slaby utlm kompresie a casto chodim po dorazoch.
problem je, ze na aute je citit ze maju slaby utlm kompresie a casto chodim po dorazoch.
Re: Tlmice FOX 2.0
mam rovnaky postreh. Chcelo by to rovnaku charakteristiku ale ne väcsiu zataz. Zdvojenie by bolo mozno vela.visby píše:ale je pravda ze na aute funguju prekvapivo dobre - vzhladom na ich cenu.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlmice FOX 2.0
tonny ich ma zdvojene na defiku zavodnom a funguje to dobre (moj postreh;-)).DanoDEF píše:mam rovnaky postreh. Chcelo by to rovnaku charakteristiku ale ne väcsiu zataz. Zdvojenie by bolo mozno vela.visby píše:ale je pravda ze na aute funguju prekvapivo dobre - vzhladom na ich cenu.
ale ako som spominal, na d2 je problem zdvojit tlmice. inak by som to uz spravil...
Re: Tlmice FOX 2.0
mam rovnaky postreh. Chcelo by to rovnaku charakteristiku ale ne väcsiu zataz. Zdvojenie by bolo mozno vela.[/quote]
ale ako som spominal, na d2 je problem zdvojit tlmice. inak by som to uz spravil...[/quote]
Prehupovanie zadnej časťi na disco2 je problem ak su na aute pružiny ak su mechy vobec sa toto nedeje !!! že ja somar som ich nahradil pružinami
Po tohtoročnej Ukajine som presvedčeny že pojdu mechy nazad .
ale ako som spominal, na d2 je problem zdvojit tlmice. inak by som to uz spravil...[/quote]
Prehupovanie zadnej časťi na disco2 je problem ak su na aute pružiny ak su mechy vobec sa toto nedeje !!! že ja somar som ich nahradil pružinami


. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Tlmice FOX 2.0
patrik píše: Prehupovanie zadnej časťi na disco2 je problem ak su na aute pružiny ak su mechy vobec sa toto nedeje !!! že ja somar som ich nahradil pružinami![]()
Po tohtoročnej Ukajine som presvedčeny že pojdu mechy nazad .

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlmice FOX 2.0
Mám to už pár let....žádnej problem...s kombinací od HPsporting http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... chy#p40305" onclick="window.open(this.href);return false; MIloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Re: Tlmice FOX 2.0
Miloš na expedicie možno ano ale ked chceš valiť po polonine 60kmh tak to prehupujeMiloš II píše:Mám to už pár let....žádnej problem...s kombinací od HPsporting http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... chy#p40305" onclick="window.open(this.href);return false; MIloš II

. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
Re: Tlmice FOX 2.0
Ahoj... tak já se taky vložím do debaty a přidám pár postřehů..
já bych jen shrnul jaké jsou varianty:
seriové tlumiče - super cena, dostupnost, široká paleta výrobců. Nevýhoda je že lehko odchází v náročnějších podmínkách
obyčejný tlumiče v dvojmontáži - výhoda je cena (nejlevnější varianta odolnějšího pružení), standardní úchyty i velikost (dají se lehko sehnat a nahradit což oceníte zejména daleko od domova), výdrž oproti jednoduché montáži (1 tlumič na kolo) , nevýhoda - auto většinou ztvrdne, tlumiče mají krátký chod oproti speciálům, nedají se štelovat, laborace s typem pružiny, tlumiče tlumí jen jedním směrem
lepší tlumiče jednoduchá montáž - příkladem může být třeba KONI, OLDMAN apod... kvalitní tlumiče s vyšší cenou, které ale fungují lépe než dvojitě dané obyčejný tlumiče... někde sem viděl i obousměrný útlum, ale teď to nemůžu najít...
lepší tlumiče dvojitá montáž - musí se akorát koupit druhá sada tlumičů a dodělat držáky...
zakázkové tlumiče - HP sporting apod... dobrý tlumič, který se dá většinou zrepasovat, různí výrobci, uchycení, délky i funkce.... nevýhoda je vyšší cena
zakázkové tlumiče s pružinou - FRT a pod.... špičkové závodní tlumiče FOX a pod... a nebo přímo na zakázku FRT a pod... nevýhoda cena a náhrada v případě rozbití
Teď malý postřeh z Intercontinetal rally...
Já sem měl omezený rozpočet , tudíž jsem šel cestou zdvojených obyčejných tlumičů. Oranžové Britpárty přežily 6000km v Africe, kde jsem místy myslel že mi vypadnou i zuby jak to drncalo a mlátilo... ovšem ten konfort a výkon byl mizerný... David Mrzena měl na svém závoďáku dvojitě udělané myslím HP sportingy, před rally prodělaly GO a díky jejich lepším vlastnostem mohl jet daleko rychleji než já... a ještě si je může nechat po závodě zrepasovat.. Karel Kotovský měl na svém závoďáku myslím si že FRT, tlumiče s pružinou (tzn že auto stojí na tlumičích nikoliv na pružinách vedle nich) a tomu se dá říkat opravdová paráda po čem všichni touží... ovšem má to několik háčků - musejí se odborně seřídit přímo na autě, musejí se předělat komplet uchycení tlumičů a v neposlední řadě je jejich cena...
Když bych radil Visbymu, který má auto na expedice, tak doporučuju nejvyšší řadu od Koni - je to hodně odolnej tlumič, kterej v případě že se poškodí, dokáže nahradit obyč tlumičem. V případě že má auto hodně naložené, bych možná dal zadní tlumiče dvojitě, přední bych neřešil.... člověk musí zvažovat i takové věci jako že mu PPLka nepřiveze jiný a pak se vám ještě budou hodit seriové úchyty když potřebuje přidělat tlumič od černouška co ho sundal z nějakýho vraku :-D
jestli jsem něco do soupisu napsal nesprávně, klidně mě opravte
nejsem vztahovačný 
T.
já bych jen shrnul jaké jsou varianty:
seriové tlumiče - super cena, dostupnost, široká paleta výrobců. Nevýhoda je že lehko odchází v náročnějších podmínkách
obyčejný tlumiče v dvojmontáži - výhoda je cena (nejlevnější varianta odolnějšího pružení), standardní úchyty i velikost (dají se lehko sehnat a nahradit což oceníte zejména daleko od domova), výdrž oproti jednoduché montáži (1 tlumič na kolo) , nevýhoda - auto většinou ztvrdne, tlumiče mají krátký chod oproti speciálům, nedají se štelovat, laborace s typem pružiny, tlumiče tlumí jen jedním směrem
lepší tlumiče jednoduchá montáž - příkladem může být třeba KONI, OLDMAN apod... kvalitní tlumiče s vyšší cenou, které ale fungují lépe než dvojitě dané obyčejný tlumiče... někde sem viděl i obousměrný útlum, ale teď to nemůžu najít...
lepší tlumiče dvojitá montáž - musí se akorát koupit druhá sada tlumičů a dodělat držáky...
zakázkové tlumiče - HP sporting apod... dobrý tlumič, který se dá většinou zrepasovat, různí výrobci, uchycení, délky i funkce.... nevýhoda je vyšší cena
zakázkové tlumiče s pružinou - FRT a pod.... špičkové závodní tlumiče FOX a pod... a nebo přímo na zakázku FRT a pod... nevýhoda cena a náhrada v případě rozbití
Teď malý postřeh z Intercontinetal rally...
Já sem měl omezený rozpočet , tudíž jsem šel cestou zdvojených obyčejných tlumičů. Oranžové Britpárty přežily 6000km v Africe, kde jsem místy myslel že mi vypadnou i zuby jak to drncalo a mlátilo... ovšem ten konfort a výkon byl mizerný... David Mrzena měl na svém závoďáku dvojitě udělané myslím HP sportingy, před rally prodělaly GO a díky jejich lepším vlastnostem mohl jet daleko rychleji než já... a ještě si je může nechat po závodě zrepasovat.. Karel Kotovský měl na svém závoďáku myslím si že FRT, tlumiče s pružinou (tzn že auto stojí na tlumičích nikoliv na pružinách vedle nich) a tomu se dá říkat opravdová paráda po čem všichni touží... ovšem má to několik háčků - musejí se odborně seřídit přímo na autě, musejí se předělat komplet uchycení tlumičů a v neposlední řadě je jejich cena...
Když bych radil Visbymu, který má auto na expedice, tak doporučuju nejvyšší řadu od Koni - je to hodně odolnej tlumič, kterej v případě že se poškodí, dokáže nahradit obyč tlumičem. V případě že má auto hodně naložené, bych možná dal zadní tlumiče dvojitě, přední bych neřešil.... člověk musí zvažovat i takové věci jako že mu PPLka nepřiveze jiný a pak se vám ještě budou hodit seriové úchyty když potřebuje přidělat tlumič od černouška co ho sundal z nějakýho vraku :-D
jestli jsem něco do soupisu napsal nesprávně, klidně mě opravte


T.
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlmice FOX 2.0
suhlasim, len doplnim, ze FOX aj HP vies tiez hned nahradit original tlmicom! to je jedna z mojich podmienok - ziadne upravy uchyteni tlmicov. s dvojitou zastavbou je na d2 problem, preto sa chcem tomu vyhnut.Tonny píše: Když bych radil Visbymu, který má auto na expedice, tak doporučuju nejvyšší řadu od Koni - je to hodně odolnej tlumič, kterej v případě že se poškodí, dokáže nahradit obyč tlumičem. V případě že má auto hodně naložené, bych možná dal zadní tlumiče dvojitě, přední bych neřešil.... člověk musí zvažovat i takové věci jako že mu PPLka nepřiveze jiný a pak se vám ještě budou hodit seriové úchyty když potřebuje přidělat tlumič od černouška co ho sundal z nějakýho vraku :-D
T.
zistim, ze kolko stoji HPcko a rozhodnem sa. este je kludne mozne, ze cez leto predovolenkujem tolko penazi, ze si zase ziadne tlmice nekupim;-)
Re: Tlmice FOX 2.0
HP-cko stoji cca 5-5,5tis. Mustr by meli mit od Milose, takze si to muzes postavit podle nej. Ale to je cena za obycejny tlumic bez nadobky, ja bych koupil uz ty s nadobkou. Je to na tobe a na zvazeni, ze se ti to vyplati.
Jinak zkus ten Protlum, rekl bych, ze jsou lepsi nez HP.
FRT stoji jeden tlumic dle Matoo cca tisic EUR. Coz neni az tak user friendly.
Jinak zkus ten Protlum, rekl bych, ze jsou lepsi nez HP.
FRT stoji jeden tlumic dle Matoo cca tisic EUR. Coz neni az tak user friendly.

Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlmice FOX 2.0
napisem aj protlum teda a uvidime...
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlmice FOX 2.0
No HPčka s tou nádobkou už stojí ranec.....uplně stačí ten dofukovací měch v pružině...připouštění a odfuk mám v kabině řeším za jízdy jak potřebuji...MIloš IIStavros píše:HP-cko stoji cca 5-5,5tis. Mustr by meli mit od Milose, takze si to muzes postavit podle nej. Ale to je cena za obycejny tlumic bez nadobky, ja bych koupil uz ty s nadobkou. Je to na tobe a na zvazeni, ze se ti to vyplati.
Jinak zkus ten Protlum, rekl bych, ze jsou lepsi nez HP.
FRT stoji jeden tlumic dle Matoo cca tisic EUR. Coz neni az tak user friendly.
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
-
- Příspěvky: 15213
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Tlmice FOX 2.0
Miloši, já jsem myslel, že ty měchy tam máš kvůli zatížení - aby jsi nemusel mít tak silné pružiny a auto v prázdném stavu kvůli nim neskákalo jako koza. Jak se to chová při rychlejší jízdě po hrbaté cestě pokud tomu ufoukneš nedo naopak přifoukneš?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Tlmice FOX 2.0
...Tonny píše:jestli jsem něco do soupisu napsal nesprávně, klidně mě opravtenejsem vztahovačný
T.

LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Tlmice FOX 2.0
abych byl upřímný, tak HP mi nepřijde jako úplně kvalitní výrobce... několik lidí kolem mně dělalo repas tlumičů už po roce nebo dvou a to byly obyčejný auta který nejezdili nic náročného, spíš silnice a cesty... což není žádný zázrak... ty Koni nebo Oldmany vydrží daleko víc...Stavros píše:HP-cko stoji cca 5-5,5tis. Mustr by meli mit od Milose, takze si to muzes postavit podle nej. Ale to je cena za obycejny tlumic bez nadobky, ja bych koupil uz ty s nadobkou. Je to na tobe a na zvazeni, ze se ti to vyplati.
Jinak zkus ten Protlum, rekl bych, ze jsou lepsi nez HP.
FRT stoji jeden tlumic dle Matoo cca tisic EUR. Coz neni az tak user friendly.
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: Tlmice FOX 2.0
Doufám, že máš pravduTonny píše: abych byl upřímný, tak HP mi nepřijde jako úplně kvalitní výrobce... několik lidí kolem mně dělalo repas tlumičů už po roce nebo dvou a to byly obyčejný auta který nejezdili nic náročného, spíš silnice a cesty... což není žádný zázrak... ty Koni nebo Oldmany vydrží daleko víc...

Zajímalo by mě jak jsem to dokázal

P.
Re: Tlmice FOX 2.0
Na tohle je klasická odpověď: "Asi štěstí!"injaaa píše: Zajímalo by mě jak jsem to dokázal![]()

Land Rover Discovery 2 Td5
Re: Tlmice FOX 2.0
já si myslím že on chce Inja spíš taky patřit do legendárního KO teamu :-Dmasar píše:Na tohle je klasická odpověď: "Asi štěstí!"injaaa píše: Zajímalo by mě jak jsem to dokázal![]()
Def 110 ???, RR 3,6 TDV8, EX D2 TD5, EX Def 90 300TDi, EX Disco 300TDi
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
https://nove.landroverforum.cz/forum/vi ... hp?t=29054
Re: Tlmice FOX 2.0
Ja uz to tady nekde psal, ty HP-cka jakoby dlouho nevydrzej, nevim proc, ale charakteristika je absolutne jina nez koni, OME, Ironman. Ja muzu letet po poli 80km/h a v aute nic nemlati, neskace atd. To se mi na tom libi. Blby je, ze to asi nevydrzi takovy zachazeni dlouho, ale ty obycejny vyrobci ani takovou charakteristiku neumi nabidnout.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz