Stránka 2 z 4

Napsal: 01 lis 2007 12:53
od eliott
všechny

Napsal: 04 lis 2007 19:10
od keso
ACE vyriesene, uz netecie.

Napsal: 04 lis 2007 21:42
od patrik
gratulujem - aj sa to neako odvzdusnuje alebo samo? a ten olej si tam aky dal?

Napsal: 04 lis 2007 23:54
od keso
Odvzdusnovat som to neodvzdusnoval, dufam ze samo ....
Olej mam original LR, co tam ma byt, planoval som ho menit niekedy koncom roku, tak uz som mal kupeny. Dal som aj novy filter.

Napsal: 05 lis 2007 09:55
od eliott
Áno, to je ono, jen jsi sehnal jiné redukce...

Napsal: 05 lis 2007 11:21
od jezbera ivan
Dobry, konstruktiny prispevok! Pochvala, bodaj by ich takych v tejto tech. sekcii bolo viacej.

Napsal: 05 lis 2007 18:06
od keso
Este ak by niekoho zaujimalo viac o ACE tak tu je link na celkom dobre info:
http://www.discoveryownersclub.org/tech/ace/#val

Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

Napsal: 09 úno 2011 23:22
od vladob8
Nechcel som zakladat nove tema, tak ozivim toto. Mal som predratu nizkotlaku trubku systemu ACE co vedie naspat do nadrzky. Menit novu sa mi nechcelo, zvaracku zatial nemam, tak som sa rozhodol vyspojkovat s kuskom novej trubky. V zeleziarstve Ento som kupil spoky na 10mm kovove trubky po 2€ kus. Pristup bol dost zly, trebalo trochu odstrojit, potom uz len vypilit a dotiahnut (pozor na piliny). Je to dobre a lacne riesenie. Prikladam foto.

Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

Napsal: 09 úno 2011 23:27
od PavelU
Super řešení, to se ta trubka tak prodřela o rám?

Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

Napsal: 09 úno 2011 23:42
od vladob8
PavelU píše:Super řešení, to se ta trubka tak prodřela o rám?
Predrala sa o tu hornu trubku co vedie od serva, teraz to uz ma distanc.

Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

Napsal: 09 úno 2011 23:44
od PavelU
Jo už to vidím. Dík, je to dobré vědět.

Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

Napsal: 09 úno 2011 23:59
od Benjamin
Hezké řešení, hnedka zitra mrknu jestli se mi to tam nedře náhodou také..

Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

Napsal: 10 úno 2011 21:07
od jezbera ivan
Ale presne ako pise Vlado, baha na piliny! ACE je extremne nachylne na spinu!

Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

Napsal: 12 úno 2011 20:07
od witoldo
Ahoj, nemate nekdo rozmer gufera v ACE pumpe ? , dival jsem se jak to vypada asi by to mohlo jit vymenit jen se sundanou remenici.. mate nekdo zkusenost ? diky

Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

Napsal: 14 úno 2011 11:28
od vladob8
Gufero vymenis len ked vylisujes prirubu remenice z hriadele, samotna remenica je na 3 skrutkach to nestaci. Nerobil som to ale videl som to, rozobral som staru zadretu ACE pumpu.

Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

Napsal: 20 úno 2012 11:52
od Benjamin
Tak jsem se s radostí po sestavení auta unáhlil :( I když nebyl systém ACE vůbec rozpojen, začly pořádně téct pravděpodobně některé z trubek hned u kostky. Za cca 200 - 300 km mi vyteklo skoro půl nádržky oleje a kostka je zespodu pořádně od oleje, jak to stéká někde netěsní.

Teď jsou dvě možnosti:

1) Opravit - asi způsobem eliotta tu ve vlákně?
2) Vyhodit ACE a dát normální stabilizátory - moc se mi do toho nechce, líbí se mi jak se Disco chová v zatáčkách. Je to velký rozdíl?? V DII bez ACE jsem nikdy nejel...

Díky za rady..

Benja

PS: Co se stane, když budu jezdit dál - vyteče všechen olej a pouze se bude auto víc houpat a rozsvítí se kontrolka? Nebo musím auto odstavit?

Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

Napsal: 20 úno 2012 13:53
od MadTom
Teoreticky se zavřou ventily a měly by tím pádem stvrdnout stabilizátory. To se ti ale asi nestane, protože ti ta kapalina uteče. A pokud to pojede nasucho, tak hrozí poškození pumpy, protože ta se točí furt.
Jo a osobně bych ACE nelikvidoval, spiš opravil, protože to jak se auto nenaklání a jak kříží i se stabilizátorama (po zařazení redukce se pístnice plně odemkou) se mi líbí.

Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

Napsal: 20 úno 2012 14:09
od Benjamin
MadTom píše:Teoreticky se zavřou ventily a měly by tím pádem stvrdnout stabilizátory. To se ti ale asi nestane, protože ti ta kapalina uteče. A pokud to pojede nasucho, tak hrozí poškození pumpy, protože ta se točí furt.
Jo a osobně bych ACE nelikvidoval, spiš opravil, protože to jak se auto nenaklání a jak kříží i se stabilizátorama (po zařazení redukce se pístnice plně odemkou) se mi líbí.
Takže když není co dolívat, tak zatím radši ani nejezdit. Mně ACE vyhovuje, jen ta oprava je poměrně náročná na moje dílenské poměry...

EDIT: A jde ta pumpa Tomáši nějak odpojit? Nějaké pojistky, dráty, diagnostika?

Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

Napsal: 20 úno 2012 15:21
od MadTom
Odpojit pumpu - jo, sundat řemen. Ale to by jsi potom moc daleko nedojel. A dolévání - normální Dextron 3, stejně jako do servořízení. Furt lepší toto, než nic. Ono to v principu nic jiného než řídkej hydraulickej olej není. Jestli jsem to správně pochopil, tak to Extreme climate znamená, že umí fungovat ve větším rozsahu teplot, v zimně by nemusel tak houstnout a hlavně v létě bude fungovat i ve vedru v Africe.

Re: Tecie ACE - vyriesene, uz netecie :)

Napsal: 20 úno 2012 15:54
od Benjamin
MadTom píše:Odpojit pumpu - jo, sundat řemen. Ale to by jsi potom moc daleko nedojel. A dolévání - normální Dextron 3, stejně jako do servořízení. Furt lepší toto, než nic. Ono to v principu nic jiného než řídkej hydraulickej olej není. Jestli jsem to správně pochopil, tak to Extreme climate znamená, že umí fungovat ve větším rozsahu teplot, v zimně by nemusel tak houstnout a hlavně v létě bude fungovat i ve vedru v Africe.
Nojo, nedošlo mi, že je na řemenu. Dexron 3, to je asi to samý co mám do automatu, tuším...rád bych ACE zachoval. Takže pro nutný přesun na opravu musím dolít, abych tu pumpu nezničil...ubývá to hodně :(