Stránka 2 z 4

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 27 črc 2012 01:58
od MILUNAK
OC píše:Podle fotek jsou tam jednoznačně s Boschem/MEMS dva. Je trochu zmatené které to jsou -- podle fotek se zdá, že zelený a černý; ale podle uvedených MY a cen by to spíše měl být modrý a černý, tak nevím.

Pro mne by to chtělo přeskládat :rofl -- ideálně by mi vyhovoval interiér z jiného auta než motor... :rofl, ale uvidíme...

Každopádně podle fotek se zdá :!: že zelený je (a) levný, (b) Bosch/MEMS. Ale může být něco někde špatně, nebo mohu něco někde přehlížet. Také je na něm brushbar, o který bych měl případně zájem, kdyby se ukázalo, že je s kompletní montáží :)

Jj zelený a černý je Bosch.......

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 27 črc 2012 02:06
od MILUNAK
Sláma Karel píše:No a vypadá to, že ta 2000 má nějakou vytahanou elektriku u spolujezdce.

Už to někdo zkoušel startovat?

Pokud je to jak to vyluštil OC, tak by mě asi ten zelený za těch 39tis.
Já z něj nic moc nepotřebuju (jenom to vstřikování a počítač a benzínovou pumpu a všechny čidla a snímače), tak kdyby ho OC chtěl také jen na díly popřípadě jen nějaké díly, tak by jsme se mohli asi určitě i nějak podělit. :wink:

K :dance

Nikdo to jěště nestartoval.....dnes nám je mají postupně přivézt tak se pokusím s tím něco udělat. Ty auta jsem nenacenoval já, ale kolega kterému patří.

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 27 črc 2012 08:58
od Sláma Karel
Pokud přijedou, tak dej vědět. Přijel bych se asi příští týden nějak podívat.

K :dance

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 27 črc 2012 13:45
od MILUNAK
Sláma Karel píše:Pokud přijedou, tak dej vědět. Přijel bych se asi příští týden nějak podívat.

K :dance
OK...dam echo :call

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 27 črc 2012 14:06
od OC
Dej prosím echo buď tady, nebo mi pošli majlík -- také bych se pak zajel juknout. Díky!

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 27 črc 2012 19:36
od MILUNAK
Tak už je mám všechny 3 v práci.
Zelený- STK/ME do 3/2013 a podle budíků najeto 139 000km. Vzhledově nic moc, ale motor a interiér je překvapivě čistý a nijak moc nezničen. Je tam rezavá kůže. Nastartovat nelze píše to nějaký problem KEY NOT blablabla.......jinak vše funkčí

Modrý- STK/ME do 1/2013 a podle budíků najeto 158 000km. Vzhledově docela zachovalý kousek zato interiér dostal na prdel :D je tam modro bílá kůže a potažena je i přístrojová deska vše ostatní je ve dřevě.....je to docela zajímavá kombinace a nikdy jsem to neviděl, ale vše je popraskané a ušmudlané. Nastartovat nelze stejný problém jako na zeleném jinak vše funkční

Černý- STK/ME do 6/2013 a podle budíků najeto pouze 83 000km. Vzhledově moc pěkné a nezničené auto. Interiér naprosto luxusní, nezničený a krásně čistý je tam černá kůže nikde nepopraskaná a hodně zachovalá troufám si říct, že ty kilometry sedí. Je to fakt moc hezký RR. Nastartovat nelze stejný problém jako u předchozích dvou RR jinak vše funkční.

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 29 črc 2012 12:38
od OC
Takže z toho plyne, že já bych měl předběžně zájem

- o zeleného nebo černého jako celek, pokud se podaří je rozběhat;
- pokud by se někdo rozhodl vzít modrého a rozprodávat díly, pak bych měl určitě zájem o odkoupení dřevěných doplňků.

Domluvíme se finálně nějak v týdnu, až bude možné se na ně přijít podívat. Ještě by bylo fajn, kdybys mohl napsat:
MILUNAK píše:Černý ... Interiér naprosto luxusní, nezničený a krásně čistý
Co ty dráty, co podle fotek čouhají vepředu? Tam to vypadá nějak rozebraně, zvlášť u spolujezdce...
MILUNAK píše:píše to nějaký problem KEY NOT blablabla
Hm, to je divná hláška, takovou neznám. Mohl by ses prosím pokusit opsat i přesně to "blablabla"?

Jinak smysl by dávalo "ENGINE DISABLED PRESS REMOTE OR USE KEY CODE" a/nebo "KEY CODE LOCKOUT" -- obojí by mohl být důsledek aktivovaného imobilizéru vinou blbě odpojené baterie. Vcelku zásadní otázka také je

- zda jsou pro zeleného i černého k dispozici oba klíče s DO? (Na fotce u zeleného je tam něco, co vypadá jako rozkuchaný zbytek bývalého zničeného klíčku...)
- zda jsou známé také kódy EKA? Patrně budou potřeba, bez nich se asi nehneme.

(A také kódy pro radio, bez těch je to také blbé, ovšem na radio to nejezdí samozřejmě :))

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 29 črc 2012 13:00
od MILUNAK
OC píše:Takže z toho plyne, že já bych měl předběžně zájem

- o zeleného nebo černého jako celek, pokud se podaří je rozběhat;
- pokud by se někdo rozhodl vzít modrého a rozprodávat díly, pak bych měl určitě zájem o odkoupení dřevěných doplňků.

Domluvíme se finálně nějak v týdnu, až bude možné se na ně přijít podívat. Ještě by bylo fajn, kdybys mohl napsat:
MILUNAK píše:Černý ... Interiér naprosto luxusní, nezničený a krásně čistý
Co ty dráty, co podle fotek čouhají vepředu? Tam to vypadá nějak rozebraně, zvlášť u spolujezdce...
MILUNAK píše:píše to nějaký problem KEY NOT blablabla
Hm, to je divná hláška, takovou neznám. Mohl by ses prosím pokusit opsat i přesně to "blablabla"?

Jinak smysl by dávalo "ENGINE DISABLED PRESS REMOTE OR USE KEY CODE" a/nebo "KEY CODE LOCKOUT" -- obojí by mohl být důsledek aktivovaného imobilizéru vinou blbě odpojené baterie. Vcelku zásadní otázka také je

- zda jsou pro zeleného i černého k dispozici oba klíče s DO? (Na fotce u zeleného je tam něco, co vypadá jako rozkuchaný zbytek bývalého zničeného klíčku...)
- zda jsou známé také kódy EKA? Patrně budou potřeba, bez nich se asi nehneme.

(A také kódy pro radio, bez těch je to také blbé, ovšem na radio to nejezdí samozřejmě :))

Černý-je to pouze rozebrané, ale nic víc jsem tam nezjistil....nic přerušeného a rozpojeného krom osvětlení nohou. Ta hláška na budíkách je jak píšeš "KEY CODE LOCKOUT" na všech autech. Černý má i origo baterku která je funkční a po připojení vše funguje i rádio hraje. Mám pouze jeden klíček s DO ke káždému vozu i k zelenému. V autech jsou i servisní knížky a návody a další dokumentace, ale nijak jsem to nezkoumal. Ted budu za blbce....nevim co jsou kódy EKA :Ja blb:

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 29 črc 2012 14:18
od OC
MILUNAK píše:Ted budu za blbce....nevim co jsou kódy EKA
Ale kdepak za blbce, on to celkem málokdo zná -- z mně zcela nepochopitelných důvodů není ani v uživatelském manuálu, asi to podle původních představ měl dělat jen servis?!? Každopádně pokud u P38

- se zablokuje imobilizér
- a nejde to odkódovat dálkovým ovládáním na klíčku (např. proto, že jeho baterie je vybitá, nebo proto, že byla odpojena baterie v autu a plovoucí kódy se rozsynchronizovaly, apod.)

pak je kód EKA (emergency key access) víceméně jediný způsob, jak imobilizér deaktivovat. Je to čtyřciferný číselný kód a vkládá se pomocí (normálního mechanického) klíčku ve dveřích řidiče, ten postup je trochu komplikovaný, ale jde to.
MILUNAK píše:Černý-je to pouze rozebrané, ale nic víc jsem tam nezjistil....nic přerušeného a rozpojeného krom osvětlení nohou.
To by tedy snad mělo být OK. Ještě tam v těch místech u spolujezdce je nárazové čidlo, které odpojí palivo při bouračce; ale podle fotek bouraně nevypadá, a také kdyby bylo aktivované, mělo by to hlásit "INERTIA SWITCH / REFER HANDBOOK".
MILUNAK píše:Ta hláška na budíkách je jak píšeš "KEY CODE LOCKOUT" na všech autech.
Hmmm.... na to bude možná potřeba se juknout. Totiž, tohle by to mělo hlásit půl hodiny po nepodařeném pokusu zadat EKA (a znamená to zhruba "EKA se ti nepovedlo, nevím, jestli nejsi zloděj, půl hodiny se s tebou vůbec nebavím, tvůj P38"). Po té půlhodině by to mělo začít zase psát "ENGINE DISABLED", a to by se mělo dát léčit pomocí toho kódu EKA.
MILUNAK píše:Černý má i origo baterku která je funkční a po připojení vše funguje i rádio hraje.
Hmmm, rádio hraje, nechce kód, a imobilizér je blokovaný? Divné. Ale P38 je velmi záhadný stroj :rofl

Dá se to otevřít / zamknout DO, nebo jen mechanicky klíčkem?
MILUNAK píše:Mám pouze jeden klíček s DO ke káždému vozu i k zelenému.
Aj, to je docela nepříjemné :cry , protože P38 jen s jedním DO není vůbec gút. Pokud tomu např. dojde baterka, má majitel docela problém...

Ono to samozřejmě jde léčit pomocí zmíněného EKA, také se dá nový klíč objednat (za ukrutné peníze) od LR, ale to nevím, jestli dnes ještě pořád funguje, co to vedou indiáni. V nejhorším existuje někde tuším v Anglii nejméně jedna firma, která umí dělat funkční klíče (na rozdíl od asi milionu nabídek na eBay, z nichž funkční není ani jediná), no, ale je to kapku problém :(
MILUNAK píše:V autech jsou i servisní knížky a návody a další dokumentace, ale nijak jsem to nezkoumal.
Vida, to vypadá nadějně. V manuálu by měla být v takové kapsičce přímo na těch deskách kartička, která vypadá nějak jako viz přílohu níže (nemusí být nutně tak ošoupaná :rofl ) -- samozřejmě v jiném jazyce asi, já ji mám jen ve schreibdeutsch. Pokud ji tam u těch aut máš, měly by na ní být všechny potřebné kódy -- dole VIN pro jasnou identifikaci, nahoře právě EKA a pod ní kód pro rádio.

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 29 črc 2012 22:55
od Marty2
Zdar,

nechci čeřit vodu, ale v těch autech se už hrabalo několik záškodníků :-)a co já si pamatuju, tak některý z těch aut mělo vyřízlej klíček z audi a to právě z důvodu, že si někdo myslel, že to nějak zprovozní na neorigo klíč a bude jezdit. Bohužel se to nikomu nepovedlo :-). Jinak ten s tou světlou vybydlenou kůží tak ten prý jezdil jako poslední a nejdéle...... než mu ulítla vrtule chlazení a rosekala chladič..... nevím ale v jakém stavu je to teď možná už je tam jinej chladič a vrtule a hlavně voda.

To je asi vše co vím - možná je ale vícero pohádek

Marty

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 06 srp 2012 16:27
od technik
Zdravím,
dnes jsem se byl podívat na tyhle 3 kousky.Ten černý vypadá nejlépe o tom není pochyb - interiér je čistý a v dobrém stavu.Elektrika u spolujezdce vykazuje známky pokusů nějak to opravit,ale je vidět marnost počínání.Motor je kompletní co jsem se všimnul tak chladící systém je bez vody.Nádobka prázdná,hadice po zmáčkutí měké a bez odporu.
Další je ten s tím modro bílým interiérem.Na fotkách to nějak vypadá ale jak známo foto vylepšuje vzhled.Ty dřevěné doplňky vypadají jak když je to koupené někde na trhu. V motoru chybí váha vzduchu,kompresor,vrtule a je uražený chladič. Celkový dojem - ta kombinace barev i teriéru a toho dřeva v této kvalitě je nehezká. auto se nedá zrovna jako předchozí model nastartovat,takže nikdo neví co tomu všechno je.A ten poslední je taky takový chudáček - vevnitř jeto bída a motor také nejde tak rovněž sázka co si přivezu.Chtělo by to jít s cenou docela dost dolů,jinak v tomto stavu je to hromada kovu a plastu.

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 06 srp 2012 17:25
od Sláma Karel
Já jsem se na ně chtěl podívat v pátek, ale nedovolal jsem se. Škoda byl jsem přímo v Uhřiněvsi. Mám pro tebe Milunaku i nějaké CD :wink:

K :dance

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 06 srp 2012 17:52
od MILUNAK
Sláma Karel píše:Já jsem se na ně chtěl podívat v pátek, ale nedovolal jsem se. Škoda byl jsem přímo v Uhřiněvsi. Mám pro tebe Milunaku i nějaké CD :wink:

K :dance
Já jsem volal taky.....a pořád se ozývalo..... volaný právě telefonuje...........pak to nikdo nebral. Těd mám dovču až se vrátím tak ti cinknu a dohodnem se. Míla

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 14 srp 2012 07:19
od Kokesek
40min a startuje.... :D

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 14 srp 2012 08:23
od hrabiko
Kokesku, znamena to, že je (nebo ho) máš doma? Zajímá mne to, protože jsem taky z FM :)

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 14 srp 2012 11:21
od Kokesek
P38 doma mam, ale ne tu z inzeratu. pouze sem konstatoval ze mi staci 40min a auto pojede. Jestli potrebujes poradit klidne volej.

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 14 srp 2012 15:19
od OC
Chápu správně, žes ta auta v životě neviděl, netušíš co tomu je -- od blbého uvolněného kabelu ke startéru po cizí BeCM nebo cokoli mezi tím -- ale s jistotou předem víš, že to zaručeně do 40 minut spravíš?

Respect :clap

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 14 srp 2012 15:46
od Kokesek
spravne....nebylo by prvni :oops:
beru to jako dobrodruzstvi ...jedes do nemecka na slepo, Turek mekta alarm blokiren nebo keycode... a zpatky jedes po ose. p38 jsou dobry auta akorat ty elektriky kolabujou. Samozrejme vybaveni sebou.
Lucas je jednoduchy s boschem byva vetsi trapeni i co se tyce imaku.

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 14 srp 2012 15:54
od Acon
OC píše:Chápu správně, žes ta auta v životě neviděl, netušíš co tomu je ...
u nás na SK sa tomu hovorí, že si práve "strelil capa" :wink: celkom by som si na kokeska stavil, že to rozchodí, len skromnosť mu bráni povedať, že čo-to o P38 už "počul"

Re: 3x RR 4.6 HSE 1999-2000 FOTO+CENY

Napsal: 14 srp 2012 16:34
od OC
Dejme tomu, že jsem už něco málo o P38 také někde z rychlíku četl.

"Pravděpodobně to rozběhám do 40 minut" bych bral, to ano -- já sám bych to s diagnostikou a multimetrem pravděpodobně (nikoli jistě!!!) rozběhal za takové odhadem dvě-čtyři hoďky, a rozhodně těm autům nerozumím ani zdaleka tak dobře jako Kokešek, takže beru i to, že jeho pravděpodobnost je o hodně pravděpodobnější, i to, že je daleko rychlejší.

Ale "s naprostou jistotou to rozběhám do 40 minut" je něco sakra jiného, totiž nesmysl a pitomost.