high nebo low?

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: high nebo low?

#21 Příspěvek od Lassard » 23 črc 2012 18:04

Dockar píše:Stím se asi nedá ouplně souhlasit. Tím, že automatka řadí se samozřejmě opotřebovává, to je asi logický. Nicméně, pokud výkon tý vaší obrovský :mrgreen: 4,6 naperete v terénu do automatky bez redukce, usmažíte lamelu jako prd za dvě minuty :mrgreen: No a pak se holt měněj jak na běžícím pásu :devil
...jde o to jaký terén, pokud budu někde na tankáči, tak redukci ano. Jo a ty převodovky co dělaj naši hoši nejsou ZF a nejsou z aut jsou to normální městský autobusy.
Nevím jestli se z převodovek ZF na LR dá udělat nějakej download a podívat v dignostice na grafy ??? Pak by se vidělo jaký je průběh momentů, otáček, teplot, atd. v různých režimech jízdy.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: high nebo low?

#22 Příspěvek od OC » 23 črc 2012 18:15

Lassard píše:... pokud budu někde na tankáči, tak redukci ano.
O tom není sporu a v tom problém není.

Problém je v tom, zda (a proč) používat (nebo nepoužívat) redukci na šotolinách a jiných polňačkách, jež by šly bez nejmenších problémů jet na vysokou dvojku, ale už se na nich jen těžko dá jet a normálně také skutečně nejede rychleji než nějakých cca 40 km/h.

Zatím je zde sice spousta velmi zajímavých doporučení od lidí, již tomu zjevně hodně rozumějí, ale mám z toho dojem, že tak zhruba půl na půl pro i proti, takže jednoznačný závěr nevidět :hmm:

P.S.
Nevím jestli se z převodovek ZF na LR dá udělat nějakej download a podívat v dignostice na grafy
Hm, já tomuhle bohužel moc nerozumím a mohu něco přehlížet, ale obávám se, že spíše nikoli. Nevím, co umí TestBook, ale Rovacom (resp. FaultMate, jak se to dnes bůhvíproč jmenuje) pro starší ECU umí tohle a pro novější tohle, nemám dojem, že by tam bylo něco podobného?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: high nebo low?

#23 Příspěvek od Lassard » 23 črc 2012 19:44

a jsme zas u toho jak rychle chceš jet, upřímně nevidím důvod rvát někam moment když není potřeba.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
Dockar
Příspěvky: 287
Registrován: 16 dub 2011 09:24
auto: RRC 300 TDi
Bydliště: Na kopečku u jeskyně

Re: high nebo low?

#24 Příspěvek od Dockar » 23 črc 2012 20:11

Boť, tu už psalo hodně lidí. Dyž se nechá po šotolince mastit 60, je nesmysl redukovat :mrgreen: bych to nechal na zvážení každýho soudruha. Nicméně, za sebe se přikláním l tomu, pokud se nedá jet plynule víc než nějakých 30-40, je třeba hledat průjezd, kolej, střídání rozjezdu a pomalé jízdy, bahno, voda s neznámým dnem, tahání vetší záťěže ve smyslu vyprošťování, průjezd závějí stejně jako sněžnou plání, a všechny horší případy, pak LOW :mrgreen:
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej les-zahrada.net
Telefon: sedmtřitři sedmsetdvacetjedna dvadvasedm

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: high nebo low?

#25 Příspěvek od Lassard » 23 črc 2012 21:41

máš pravdu předsedo :D :D , nedá se to paušalizovat, a když děláš slalom mezi loužema, tak raději pomaleji :D
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: high nebo low?

#26 Příspěvek od Maxsel » 23 črc 2012 21:57

Za sebe můžu říct, že je to hodně o autě a jeho úpravách (hmotnosti), a tom kam a za jakým účelem jedeš. Vystřídal jsem několik DI, RRC a DII s různými motorizacemi, převodovkami, různými nebo žádnými úpravami a je to různé. Obecně se ale přimluvím spíše k redukci, jakmile vjedu do terénu, což může být někdy i horší polňačka (např. celý týden na redukci v Rumunsku). U 4-stupňových automatických převodovek ale určitě řadím redukci později než u manuálů.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Odpovědět