Stránka 2 z 2
Re: high nebo low?
Napsal: 23 črc 2012 18:04
od Lassard
Dockar píše:Stím se asi nedá ouplně souhlasit. Tím, že automatka řadí se samozřejmě opotřebovává, to je asi logický. Nicméně, pokud výkon tý vaší obrovský

4,6 naperete v terénu do automatky bez redukce, usmažíte lamelu jako prd za dvě minuty

No a pak se holt měněj jak na běžícím pásu

...jde o to jaký terén, pokud budu někde na tankáči, tak redukci ano. Jo a ty převodovky co dělaj naši hoši nejsou ZF a nejsou z aut jsou to normální městský autobusy.
Nevím jestli se z převodovek ZF na LR dá udělat nějakej download a podívat v dignostice na grafy ??? Pak by se vidělo jaký je průběh momentů, otáček, teplot, atd. v různých režimech jízdy.
Re: high nebo low?
Napsal: 23 črc 2012 18:15
od OC
Lassard píše:... pokud budu někde na tankáči, tak redukci ano.
O tom není sporu a v tom problém není.
Problém je v tom, zda (a proč) používat (nebo nepoužívat) redukci na šotolinách a jiných polňačkách, jež by
šly bez nejmenších problémů jet na vysokou dvojku, ale už se na nich jen těžko dá jet a normálně také skutečně nejede rychleji než nějakých cca 40 km/h.
Zatím je zde sice spousta velmi zajímavých doporučení od lidí, již tomu zjevně hodně rozumějí, ale mám z toho dojem, že tak zhruba půl na půl pro i proti, takže jednoznačný závěr nevidět
P.S.
Nevím jestli se z převodovek ZF na LR dá udělat nějakej download a podívat v dignostice na grafy
Hm, já tomuhle bohužel moc nerozumím a mohu něco přehlížet, ale obávám se, že spíše nikoli. Nevím, co umí TestBook, ale Rovacom (resp. FaultMate, jak se to dnes bůhvíproč jmenuje)
pro starší ECU umí tohle a
pro novější tohle, nemám dojem, že by tam bylo něco podobného?
Re: high nebo low?
Napsal: 23 črc 2012 19:44
od Lassard
a jsme zas u toho jak rychle chceš jet, upřímně nevidím důvod rvát někam moment když není potřeba.
Re: high nebo low?
Napsal: 23 črc 2012 20:11
od Dockar
Boť, tu už psalo hodně lidí. Dyž se nechá po šotolince mastit 60, je nesmysl redukovat

bych to nechal na zvážení každýho soudruha. Nicméně, za sebe se přikláním l tomu, pokud se nedá jet plynule víc než nějakých 30-40, je třeba hledat průjezd, kolej, střídání rozjezdu a pomalé jízdy, bahno, voda s neznámým dnem, tahání vetší záťěže ve smyslu vyprošťování, průjezd závějí stejně jako sněžnou plání, a všechny horší případy, pak LOW

Re: high nebo low?
Napsal: 23 črc 2012 21:41
od Lassard
máš pravdu předsedo

, nedá se to paušalizovat, a když děláš slalom mezi loužema, tak raději pomaleji

Re: high nebo low?
Napsal: 23 črc 2012 21:57
od Maxsel
Za sebe můžu říct, že je to hodně o autě a jeho úpravách (hmotnosti), a tom kam a za jakým účelem jedeš. Vystřídal jsem několik DI, RRC a DII s různými motorizacemi, převodovkami, různými nebo žádnými úpravami a je to různé. Obecně se ale přimluvím spíše k redukci, jakmile vjedu do terénu, což může být někdy i horší polňačka (např. celý týden na redukci v Rumunsku). U 4-stupňových automatických převodovek ale určitě řadím redukci později než u manuálů.