Stránka 2 z 2
Napsal: 14 lis 2007 01:50
od DjALF
Ivane to,uz nevim je to celkem davno.Ale podle toho co popisujes bych si tipnul neco u ventilu.Tam ta pruzina byla unavena a spatne vracela. Je mozne,ze za studena funguje a jak se ohreje tak proste nema tu spravnou silu na vraceni a ventil klepe-mozna je to hloupost,ale je to jen ma domenka.
Ale mas pravdu,ze necim to byt musi.
Zkusim jeste popremyslet.
Napsal: 14 lis 2007 22:09
od kryten
Ty pružiny by to mohly opravdu být,mám podobný problém se zvukem jaký popisuješ na mé LRSII a při seřizování vůle ventilů jsem zjistil,že některé pružiny jdou úplně lehce zmáčknout,jako by byly změklé.Zatím jsem to ještě neřešil ale chystám se sundat hlavu a vyměnit pružiny(rovnou i nové ventilyaj..)Dám vědět jestli klepání zmizelo.
k.
Napsal: 14 lis 2007 22:21
od jezbera ivan
Dik chlapci, ale hlavy su obe po generalke (volu maju nastarost hydrostely) a ked som mal za chodu motora dole vyka ventilov, nijak to nebolo zhora napriamo pocut, ale i tak musim i toto zvazovat. Momentalne sa krutim okolo kluky, kt. je OK ale mozno ojnicne loziska (nove) co som kupil su snad nie celkom OK (co by som sa sice divil) a tak ich mechanik objednal nejake ine, kiez by to pomohlo. Dufam.
Napsal: 15 lis 2007 13:50
od teslo
Ivan a aky je to klepot? Tichy/hlasny, plechovy, alebo skor tupy? Motor iba klepe, alebo ma aj nepravidelny chod, kolisu otacky? Trasie sa?
Tipujem, ze ste mali rozboraty aj kompet predok so vsetkymi agregatmi, ktore su pohanane remenicou. Rozvody ste zlozili dobre( myslim ci je vsetko spravne dotiahnute a na svojom mieste ako predtym)? Akym sposobom ste zaaretovali motor, ked ste povolovali remenicu z klukovky? Nemohli ste nieco poskodit( co nieje vidno)?
Napsal: 29 lis 2007 12:23
od jezbera ivan
Tak uz sa zese vozim

Klepot bol z rozvodov. Nove vackove rozvodove koliecko malo oproti povodnemu este naviac taky vyliatok (vyvazenie) na jednom zo styroch ramienok. Tato cast sa pri teplom motore zacal stretavat s hlavickou sroubu na bloku motora. No kua, napadlo by ta to? Ale nastastie vsetko uz chodi

klepání
Napsal: 29 lis 2007 12:35
od hynek
Měl sem podobnej problém v Monterey ..klepalo podobně asi od 1200 otáček ..kolem 2000 ot. to přestalo a při snížení to samé...dal bych krk za to že sou to ventily...všecko sme rozebrali a nic...nakonec sme přišli na to že to ja převodovka...tak skuste opustit motor...voni ty zvuky se těžko lokalizujou....zlomte vaz...
Napsal: 29 lis 2007 15:20
od Land Jirka
jezbera píše:Tak uz sa zese vozim

Klepot bol z rozvodov. Nove vackove rozvodove koliecko malo oproti povodnemu este naviac taky vyliatok (vyvazenie) na jednom zo styroch ramienok. Tato cast sa pri teplom motore zacal stretavat s hlavickou sroubu na bloku motora. No kua, napadlo by ta to? Ale nastastie vsetko uz chodi

To jsou ale věci. Gratuluji

Napsal: 29 lis 2007 17:24
od discover
Napsal: 04 pro 2007 03:12
od DjALF
No tohle by me nenapadlo ani ve snu. Vazne jsem sazel na neco od ventilu.
Tak jsme zase o neco chytrejsi

Napsal: 04 pro 2007 10:55
od jezbera ivan
No ved to je prave ono, ze to ta nenapadne, akurat tusis ze to je nejaka kravina.
Napsal: 05 pro 2007 02:03
od DjALF
Je to tak,ze vetsinou,kdyz na neco nemuzes prijit tak to je nejak volovina,kravina.
Ale hlavne,ze jsi na to prisel a je to pohode.
V8 niekto skuseny
Napsal: 23 led 2008 14:28
od michscho
Nazdar V8ckari .... viem ze s tymto threadom to nema mnoho spolocneho ... ale mne moja V8 ked sa zohreje tak napriklad ked pridem do krizovatky stojim a motor bezi na volnobeznych otackach tak trosku nepravidelne trpne na otackach to ani nevidiet ale citit jemny prenos vibracii do kasne .... mali by byt vymenene sviecky aj kable
skusenost niekto??
viem nieje to moderny motor ale aj tak by osemvalec do V mal byt uplne zamatovy
PS. teraz ma napadlo, ze vlastne neviem ci je zaradeny stupen alebo Nko ... ale kedze zvyknem casto vyradovat automat pocas statia na krizovatke tipujem ze to robi aj pri vyradenej rychlosti, odsledujem pripadne opravim prispevok
Napsal: 23 led 2008 14:43
od jezbera ivan
No mne otacky na volnobehu kolisu ale velmi mierne, necitim to ale na vibraciach ale pocujem to, aj to sa musim zapocuvat a sustredit. Tiez to trosticku vidiet na otackomeri, rucicka malicko kmita. Je to z mojho pohladu nezaujmave riesit a asi aj normalne, takze som neriesil. I.
Napsal: 23 led 2008 15:33
od karel
Mě kolísaly otáčky po koupi auta velice výrazně 500 - 1500 ot., ale vše se vyřešilo výměnou steper motoru.Minimální kolísání je dle mého názoru normální, ale pokud ti drnčí kasna(nevím co myslíš?) asi převodovka tak lehce se chvěje řadící páka i mě u manuálu.Jinak motor jde krásně sametově, ale díky amputaci zadní části výfuku je slyšet krásné bublání a ševelení 8válu se potlačuje
Napsal: 23 led 2008 16:20
od michscho
asi mate pravdu ... nebudem to riesit je to zanedbatelne
a zvuk to ma perfektny to hej, predtym mi prefukovalo tesnenie na zvodoch ale teraz ked je vymenene je ten zvuk jak by nasi bratri rekli "velice libivy"