RR koupě, prosím o radu

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Da7we
Příspěvky: 159
Registrován: 22 lis 2012 11:46
auto: RRC - princ Čárls

Re: RR koupě, prosím o radu

#21 Příspěvek od Da7we » 23 lis 2012 09:59

Když ono pak těžko vybírat..jeden řekne že tohle je supr, druhej přesně to stejný haní a naopak. :hmm: takže je to asi o osbním vkuu a štěstí na dobrej kousek..
Range rover p38, r.v. 1998, 2.5 DSE

Uživatelský avatar
ssang
Příspěvky: 921
Registrován: 06 zář 2009 00:42
tel.: 733149044
auto: jen vzpomínky na LR
Bydliště: nad Prahou i v Praze

Re: RR koupě, prosím o radu

#22 Příspěvek od ssang » 23 lis 2012 10:25

S autama to je jako s babama, jednomu se líbí bloncka, druhýmu bruneta, nebo chlap a dalšího inponuje na babě knír, někdo potřebuje mít ženu generála atd. Každý si potom tu svou volbu chválí a okolí jí třeba nechápe :wring . Díky tomu rozdílnému vkusu, se spáruje většina jedinců a všichni nejezdíme v jednom modelu a barvě auta :O .
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Da7we
Příspěvky: 159
Registrován: 22 lis 2012 11:46
auto: RRC - princ Čárls

Re: RR koupě, prosím o radu

#23 Příspěvek od Da7we » 23 lis 2012 11:07

amen :Sorry:
Range rover p38, r.v. 1998, 2.5 DSE

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR koupě, prosím o radu

#24 Příspěvek od Kokesek » 23 lis 2012 19:47

Obecne plati ze cim novejsi bude P38 tim mene problemu bude mit. uz jen proto ze neni tak stara, nema tolik odtoceno kilometru a navic ma spoustu vylepseni proti prvnim modelum. Pokud mohu doporucit pak model po 99MY. Vzit si nekoho kdo tomu trosicku rozumi tedy umi je opravovat a vi presne kde sahnout. pro priklad uvadim par drobnosti....

Trubky od topeni at netece fridex,
at netlakuje do hadic (TDS,DSE),
at neni aktivne cisten mokrou cestou interier,
at se hybou blend motorky,
at nesviti knizka na HEVAC panelu (klima ,ventilatory,...),
at funguje central,
at chyta teply,
at nehuci a necvakaji diferaky,
at neni kopnuti pri pusteni a zmacknuti plynu (manual-vule na soukoli prevodovky-utahane auto z voziku.),
at netrha kdyz zataci dokola (trvda visco),
at jede i kdyz ma malo nafty v nadrzi (vadne cerpadlo v nadrzi),
at netece sibrem do auta,
at nevybiji baterku kdyz stoji tri dny (vada prijmace, BECM taky nekdy),
at ma vyrazeny immobilizer (abych odjel i kdyz to nejvic potrebuji-Ze strejdo v Italii),
at se netrepe dvouhmota na volnobeh,
at je nacipovany (nafta...jinak se trapi s vozikem)
at funguje termostat a visco na motoru (hlavne nafta)
at ma precepovane klinky na pace spojky (protoze se strihnou kdyz to budu nejmene potrebovat-ze GUSTO)

to jsem si vzpomel namatkou.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RR koupě, prosím o radu

#25 Příspěvek od Mirko » 23 lis 2012 19:53

Tak toto je příspěvek na Pullitzera a měl by se objevit pro každého viditelně na úvodu stránek! :yes

Uživatelský avatar
pma1
Příspěvky: 198
Registrován: 08 led 2012 15:24
Bydliště: vyškov

Re: RR koupě, prosím o radu

#26 Příspěvek od pma1 » 23 lis 2012 20:20

Kokesek píše:Obecne plati ze cim novejsi bude P38 tim mene problemu bude mit. uz jen proto ze neni tak stara, nema tolik odtoceno kilometru a navic ma spoustu vylepseni proti prvnim modelum. Pokud mohu doporucit pak model po 99MY. Vzit si nekoho kdo tomu trosicku rozumi tedy umi je opravovat a vi presne kde sahnout. pro priklad uvadim par drobnosti....

Trubky od topeni at netece fridex,
at netlakuje do hadic (TDS,DSE),
at neni aktivne cisten mokrou cestou interier,
at se hybou blend motorky,
at nesviti knizka na HEVAC panelu (klima ,ventilatory,...),
at funguje central,
at chyta teply,
at nehuci a necvakaji diferaky,
at neni kopnuti pri pusteni a zmacknuti plynu (manual-vule na soukoli prevodovky-utahane auto z voziku.),
at netrha kdyz zataci dokola (trvda visco),
at jede i kdyz ma malo nafty v nadrzi (vadne cerpadlo v nadrzi),
at netece sibrem do auta,
at nevybiji baterku kdyz stoji tri dny (vada prijmace, BECM taky nekdy),
at ma vyrazeny immobilizer (abych odjel i kdyz to nejvic potrebuji-Ze strejdo v Italii),
at se netrepe dvouhmota na volnobeh,
at je nacipovany (nafta...jinak se trapi s vozikem)
at funguje termostat a visco na motoru (hlavne nafta)
at ma precepovane klinky na pace spojky (protoze se strihnou kdyz to budu nejmene potrebovat-ze GUSTO)

to jsem si vzpomel namatkou.
peťo, dejf nepsal, že chce novýho :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Miši sport 2,5td (2000)/L300 2,5td (1996)/W260 2,8d (1995)/P38 2,5dse (1996)/pajero 2800 (1994)/starex 2,5td (2004)/DII td5 (1999)

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR koupě, prosím o radu

#27 Příspěvek od Kokesek » 23 lis 2012 20:27

Mirko píše:Tak toto je příspěvek na Pullitzera a měl by se objevit pro každého viditelně na úvodu stránek! :yes
no to je tak.... ja si dam v patek sklenicku vina a pak me chytne basnicke vzpominaci strevo....ale to neni na odrazeni potencialniho kupujiciho. To je pro ulehceni pri nakupu. Ja osobne bych do p38 sel znovu a opet. Je to auto s charakterem prijemnym svezenim "levnym" servisem. A hlavne se odlisuje vyznamne od jinych aut. Myslim si ze nekteri cesi maji velky problem odlisit cenou dobry a spatny kus pri nakupu. Podle me je rozdil mezi hrkacem a autem u P38 treba 100tis. tzn nakup od 40 do 140tis. urcite. Kazdy klasicky cech si chce koupit nejlepsi auto za nejlepsi cenu. Potom vznikaji tyhle debaty jestli je P38 dobra nebo ne a za kolik atd...


to PMA1: pockej az napisu o novem....
na L322 uz toho mam taky dost a tdv8 zacli jezdit hojne na servis - uz je taky zacinam ladit (motor maji z forda ale vybijeni baterek jim zustalo i pres generaci L322. No uvidime co na to ctvrta generace.) Nepomohlo spojeni s BMW nepomuze ani s nikym jinym...osobity charakter znacky nicim nazakryjes :mrgreen:
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Suter
Příspěvky: 8
Registrován: 25 lis 2012 00:46

Re: RR koupě, prosím o radu

#28 Příspěvek od Suter » 25 lis 2012 01:06

Pozdravujem. Ked som našiel toto forum tak som bol potešeny ze este existuju blazni:-) v dobrom :inlove .
Uz nejaku dobu uvazujem kupit nejaky off-road. Nechcem jazdit brutus teren, na take nicenie mam auta moc rád. Ale obcasne vyblbnutie si tiez rad dam :ty jeden...: Kukal som Troly, fajn bytelne auto, ale priznam sa neznašam naftu. Ja som benzinovy. A zohnat ho v penalu je skoro nemozne(teda v Europe okrem GB). Potom som uvazoval a aj mal Pandero. Fajn šestvalec, ale nejak tomu chyba taky šmrnc :sleep . Tento rok som bol na dovolenke u Talianov a tam som fakt casto videl takeho naducaneho mastodonta RR :cool , v Monacu to dokonca jazdi ako taxi :cash (taxameter asi z Concorda) . V momente ked som zistil ze to ma benzinovu V8 tak sa mi prehrial centralny chip v hlave a bol som jasny :rock Tak som zacal patrat na netu o tomto auticku a zacaly na mna vyskakovat rozne veci o funkcnosti respektive o castej nefunkcnosti auta. Na druhej strane som kukal videa na youtube a tam napr. RR P38 davaly poriadnu sodu v terene, bahno,voda a iny bordel a voala auta funguju. Tak fakt som ztoho volajaky zmeteny.
Fakt sa mi paci a to dokonca aj mojej a to jej ani nevadi spotreba(teda jedine ak bude auto na LPG).

Odpovědět