Stránka 2 z 3
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 20:36
od Hanys_a_Kaca
Jojo, cloveku se trochu meni predstavy. Ja rikal Kace o heslu: Kdyz nevis, dej tam malou tri! Jako ze je to vzdycky dost silne a zaroven se to rozhejbe, kdyz clovek seslapne plyn. Ale pak jsme jezdili v Himalajich po sterkovkach treba tyden na redukci a na trojku jsme se dostali jen vyjimecne a rozjezd za jedna (mala) nebyl vzdy uplne jednoduchej, navic ve vysce na mizernou naftu...
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 20:46
od fidzi
A Eliotte, už si někdy měnil převodový poměry na difech? Půjde to, když tam mám ARB?
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 20:53
od eliott
fidzi píše:A Eliotte, už si někdy měnil převodový poměry na difech? Půjde to, když tam mám ARB?
Půjde, bez problému.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 21:00
od fidzi
Tak já nevim, jestli měnit převody v diferácích nebo v přídavce. Jediné co vím, že mám hybrid přídavku v neznámém stavu.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 21:02
od eliott
fidzi píše:Tak já nevim, jestli měnit převody v diferácích nebo v přídavce. Jediné co vím, že mám hybrid přídavku v neznámém stavu.
Co to znamená hybrid?
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 21:05
od fidzi
To si mi tenkrát říkal ty. Že něco jiného je v prefixu a něco jiného uvnitř

Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 21:22
od eliott
fidzi píše:To si mi tenkrát říkal ty. Že něco jiného je v prefixu a něco jiného uvnitř

Jo vlastně, auto od Maxe, už jsem doma.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 21:35
od MadTom
Mám na D2 32" gumy 235/85/R16 a budu dávat pomajelší převody do diferenciálů - teď to prostě není ono, s naloženým autem jsem v Albánii v těch jejich serpentýnách jezdil i občas i po asfaltu na redukci, protože 1 byla pomalá a 2 rychlá. To se mi s originál rozměrem 235/70/R16 nestalo. A zároveň tam dám uzávěrky, takže navíc už budou jenom nová ložiska a gufera. A budu doufat, že bude na dlouho klid.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 02 pro 2012 23:06
od Sláma Karel
Hanys_a_Kaca píše:Karel mozna zapomnel mezi nevyhody salisburky napravy napsat, ze vydrzi nekolikrat dele nez ty predchozi, ale to nemam ze sebe, to jen dal sirim famy.
Ja bych resil vule na diffech repasi do "puvodniho" stavu (se zachovanim prevodu) a staly prevod bych resil v rozvodovce. Ale nevim, nakolik si ses jistej vulema v diffech a na kolik si ses jistej "bezvuli" v rozvodovce. Ja si s tim hral docea dost, ze jsem se snazil zjistit, kde jsou jake vule, a prislo mi, ze mam celkem znacnou vuli i v diffech (hlavne zadni) i v rozvodovce.
A to ti říkal kdo, že vydrží víc? Se zkus zeptat třeba Tomáše (Kance) nebo bratrů Janáčů. Ti o tom rádi povypráví jestli to vydrží víc. A hlavně Kanec ti může říct jstli by to někdy dělal znovu, že si dal na Disco právě tu zadní Salisbury, že prý vydrží víc.

A teď se jí nemůže zbavit.
Nehledě na to, že o dost snižuje světlou výšku a tím i průjezdnost terénem.
Na cestování OK ale do terénu naprosto nevhodná a nevydrží o nic víc než ta menší když se do ní dá čtyřsatelitový diff (což je ve finále cenově stejné jestli koupíš Salisbury nebo normální a čtyřsatelitový koš)
Jinak na Salisbury je všchno dražší. Uzávěrka ARB i změny převodů a ještě navíc si ani nemůžeš moc vybírat. No a nastavení vůle to je terprve pořádný oříšek. Takže třeba výměna ložiska na hrušce je asi tak 5x delší než na Rover nápravě a ještě musíš mít přípravky.
Takže já absolutně žádnou výhodu nevidím v ničem a to ani ve výdrži. Akorát je větší těžší dražší a víc překáží v terénu.
eliott píše:fidzi píše:Ano mění, ale na 33" není ztížení redukce znát moc není.
Ale je...
To je tedy sakra znát když se chceš třeba rozjet z koryta potoka nebo při navijákování.
Kangaroo píše:Sláma Karel píše:No ale tam si tím pádem můžeš koupit dopředu stejný poměr. To tam dát jde. Než jezdit s každým jiným.
K

Myslíš teda že tenhle produkt půjde do mých diferáků Defík 110 2004 ?
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ductId=199
Pokud ano tak je to vyřešeno.
Já myslím, že ano, ale to je spíš otázka na Eliotta. Já se tím přestavováním 110tek neživím. Já mám na svých autech oba diffy stejné a nemám tyhle starosti.
Jinak já to tipuju z toho pohledu, že ten zadní diff u tebe je vlastně stejný jako v RR P38 a ty my jsme normálně upravovali do Disco nebo RRC protože zadní v benzínu jsou právě čtyřsatelitové.
K

Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 24 pro 2012 09:12
od marcel
Toto by tiež mohlo byť riešenie
http://www.kamdiffs.com/products-2/diff-ratio/" onclick="window.open(this.href);return false;
Podľa toho čo píšu robia prevod 4.1 pre všetky typy náprav včítane salisbury.Snáď by to šlo z toho vyskladať.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 01 pro 2013 13:22
od mr-tomas
Jenom se chci ujistit. Když změním stálý převod v přídavce, nebo ve stejném poměru v diferácích, tak výsledná síla na kola bude stejná? Tedy není rozdíl zda to udělám stálym převodem nebo diferákama? Samozřejmě chápu, že výměna stálého převodu v přídavce to posílí jen na velké rychlosti. Je to správná úvaha?
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 01 pro 2013 13:41
od MadTom
Po stránce zpřevodování je to jedno, po stránce pevnosti ne - pomalejší převod v diferenciálech odlehčí zbylé části převodů - od diferenciálů přes převodovky po spojku. A navíc ty pomalejší převody do diferenciálů se dělají i s pevnějšími zubatými koly, oproti originálu.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 01 pro 2013 13:56
od mr-tomas
To je pravda, ale změna v diferácích je výrazně dražší, složitější, a zvlášť u mé zadní salisbury komplikovaná.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 01 pro 2013 13:57
od MadTom
Jo tak s tou Salisbury souhlasím.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 01 pro 2013 14:14
od mr-tomas
Když jsem koukal na výše uvedený odkaz na KAM převody do diferáků, tak na úvodní stránce mají i salisbury varianty, ale když kliknu na shop, tak jí tam nenajdu. A od Ashcrofta mít v každém diferáku jiný poměr nechci.

Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 01 pro 2013 15:22
od SJ410
Není jednodušší si tam teda dáti klasiku, do který se v poho všechno sežene?
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 01 pro 2013 15:36
od mr-tomas
O to jsem se pokoušel, ale nesehnal. Ani Karel Sláma jí neměl.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 01 pro 2013 15:55
od Sláma Karel
A na to jsi přišel jak, že nemám zadní nápravu s malým diffem.

Nemám akorát tu posranou na ten diff z P38. Ale tu ty, pokud tam budeš dávat jiné převody a uzávěrku, stejně nepotřebuješ. Takže ti stačí normální náprava z 90ky nebo Disco a ty určitě mám.
Ta na toho nového Defa (s malým diffem) je oproti těm starým s malým diffem, jiná pouze v tom že je v ní čtyřsatelit a tím pádem, aby mohly použít již existující diffy z P38ky, má jiný obal okolo diffu.
K

Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 01 pro 2013 16:15
od SJ410
Jo tu jsem myslel, normální z devade nebo DI, ta novější nemá cenu, teda když samozřejmě
rovnou do tý z DI dáš rovnou špéru, už kvůli nahracení 2pinu...
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Napsal: 01 pro 2013 17:16
od mr-tomas
To Karel Sláma: Aha, tak to jsem to špatně pochopil. Někdo mi řekl že mám chtít právě tu na P38. Takže pokud chci dávat dozadu špéru, tak je tedy úplně jedno jestli bude z P38 a nebo z Diska nebo něčeho jiného?