Stránka 2 z 3
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 04 led 2013 13:37
od alap
Nezkoušel jsem kolik to udělá doopravdy, ale papírově by měla mít P38 pokud si dobře pamatuju z prospektu 100 za 8,9s?
Mám sice možnost to vyzkoušet, ale nevím jestli budu mít možnost když to tady napíšu. Pak už mi táta asi auto nepůjčí.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... UlBFrpmLms" onclick="window.open(this.href);return false; Tady na tom videu to má něco staršího za 11 vteřin.
Ale našel jsem i klasika co tam měl 100 za 10 vteřin. Asi si vezmu to mé a zkusím za jak dlouho tam to kilo udělám.
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 04 led 2013 15:29
od Navi
Nedalo mi to a taky jsem to se svým čipnutým ropáčkem vyzkoušel. Z 0 na 100km/h za 13 sec. A to jsem zapomněl přepnout na sport. Taky to mám natočeno, ale je to dost bída.
Akorát jak běžně jezdím okolo 2000ot/min, tak při takovéhle akceleraci se mi auta ve zpětném zrcátku ztrácí v oblaku sazí

Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 05 led 2013 21:49
od pooh
dnes som to chcel odmerat, ale zabudol som na to. mozno zajtra.
zatial tu su oficialne hodnoty - je to zaujimave, ze vobec neni jednoduche zistit doveryhodne udaje:
2.5 manual 14,8 s
2.5 automat 15,2 s
4.0 manual 10,5 s
4.0 automat 11,3 s
4.6 automat 9,5 s
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 09:00
od Kokesek
pooh píše:dnes som to chcel odmerat, ale zabudol som na to. mozno zajtra.
zatial tu su oficialne hodnoty - je to zaujimave, ze vobec neni jednoduche zistit doveryhodne udaje:
2.5 manual 14,8 s
2.5 automat 15,2 s
4.0 manual 10,5 s
4.0 automat 11,3 s
4.6 automat 9,5 s
u bosche je 9,5s nebo u Lukaše?
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 12:15
od Sláma Karel
A k čemu jsou tyto informace o zrychlení z 0-100 dobré u takových aut jako jsou LR?
Já tedy nemám žádné ambice ani potřebu zrychlovat z 0-100 do deseti (možná ani 20ti) sekund.
Si myslím, že ty auta jsou na jiné věci. Pokud se chci honit za zrychlením, tak si koupím třeba Ferrari, nebo nějakou jinou sračku
K

Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 12:31
od Navi
Ono nejde o to honit se za zrychlením. Spíš je to nejjednodušší způsob jak přibližně porovnat výkon.
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 13:49
od Kokesek
Sláma Karel píše:A k čemu jsou tyto informace o zrychlení z 0-100 dobré u takových aut jako jsou LR?
Já tedy nemám žádné ambice ani potřebu zrychlovat z 0-100 do deseti (možná ani 20ti) sekund.
Si myslím, že ty auta jsou na jiné věci. Pokud se chci honit za zrychlením, tak si koupím třeba Ferrari, nebo nějakou jinou sračku
K

ale to je jasne sak nezavodime pouze experimentujem... Trosicku to ale ovsem vyvraci teorii o tom ze nafta patri do kamen...

Ja osobne jsem od benzinu cekal vic. O to vetsi mam presvedceni zustat u nafty.
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 15:08
od fidzi
Navi píše:Ono nejde o to honit se za zrychlením. Spíš je to nejjednodušší způsob jak přibližně porovnat výkon.
Spíš si porovnáváte přirození

A když sme tedy u toho, já mám zrychlení na stovku asi za dva roky

Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 15:17
od pooh
Sláma Karel píše:A k čemu jsou tyto informace o zrychlení z 0-100 dobré u takových aut jako jsou LR?
K

no vidis, prave preto som nevedel povedat hodnotu, lebo doteraz ma vobec nenapadlo ze by som to potreboval nejak preverit.
ale cloveka to predsa len zaujima, ked uz o tom citame, a potom aj tak pojde vsetko tak dalej ako doteraz, svojim vlastnim tempom

Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 15:55
od Mirko
Tady nejde o velikost přírození, ale o to, že se naftářská sekce snaží dokázat, že pomoci voodoo, kouřových clon, vonných tyčinek a jiných ověřených praktik jsou schopni se výkonově dostat zhruba tam, kde by byla totálně odepsaná V8 s půl miliónem kilometrů bez jakékoliv údržby po vyjetí z fabriky

Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 16:15
od alap
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 16:29
od fidzi
A není to přece jedno? Každý si vybere co chce, bojujete akorát o vlastní morální vítězství. Zanechte diskuzí a běžte se projet, ať už máte diesel nebo benzín.
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 17:55
od Kokesek
Mirko píše:Tady nejde o velikost přírození, ale o to, že se naftářská sekce snaží dokázat, že pomoci voodoo, kouřových clon, vonných tyčinek a jiných ověřených praktik jsou schopni se výkonově dostat zhruba tam, kde by byla totálně odepsaná V8 s půl miliónem kilometrů bez jakékoliv údržby po vyjetí z fabriky


perfektni!
sem se nachvilku zavrel do garaze a tady se dejou veci.
Dneska se podarilo rozlustit problem immo na P38 bosch. Sice je to mimo misu ale umim poresit immo na bosch postou. Nepotrebuju k tomu auto a nahodim to tak ze to bude fungovat, dale uz vim jak odblokovat zablokovanou jednotku BECM (pokud neznate eka nebo ani po zadani proste nejde a auto nic nedela) a priradit klice se znamym bar kodem. Po celovikendovem patrani uz taky vim ze nejde doroubovat klic, ale pouze prendat celou skupinu klicu z jedne do druhe BECM.
Budu pracovat dale na emulatoru immo pro BOSCH aby becm vubec nebyla potreba. Tak jako u nafty - to uz je vyresene davno.

Jinak 4,6 V8 ma taky neco do sebe, nerikam ze to je uplne k zahozeni....
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 18:31
od pooh
Kokesek píše:
Dneska se podarilo rozlustit problem immo na P38 bosch. Sice je to mimo misu ale umim poresit immo na bosch postou. Nepotrebuju k tomu auto a nahodim to tak ze to bude fungovat,
blahozelam, to je nieco
Kokesek píše:
dale uz vim jak odblokovat zablokovanou jednotku BECM (pokud neznate eka nebo ani po zadani proste nejde a auto nic nedela) a priradit klice se znamym bar kodem. Po celovikendovem patrani uz taky vim ze nejde doroubovat klic, ale pouze prendat celou skupinu klicu z jedne do druhe BECM.
ale kde sa daju zohnat origos kluce / sada ?? to sa mi este nepodarilo vyriesit ...

Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 18:41
od Kokesek
pooh píše:Kokesek píše:
Dneska se podarilo rozlustit problem immo na P38 bosch. Sice je to mimo misu ale umim poresit immo na bosch postou. Nepotrebuju k tomu auto a nahodim to tak ze to bude fungovat,
blahozelam, to je nieco
Kokesek píše:
dale uz vim jak odblokovat zablokovanou jednotku BECM (pokud neznate eka nebo ani po zadani proste nejde a auto nic nedela) a priradit klice se znamym bar kodem. Po celovikendovem patrani uz taky vim ze nejde doroubovat klic, ale pouze prendat celou skupinu klicu z jedne do druhe BECM.
ale kde sa daju zohnat origos kluce / sada ?? to sa mi este nepodarilo vyriesit ...

no ja jich par mam a u nekterych vim z jakeho vinu sou. a lockset kody (bar kody) si zjistim. no a pak uz mi staci na par chvil tvoje BECM a klice jsou na svete ve tvoji becm. Umim i zjistit jestli klic vysila nebo ne. nez ho hodim do becm.
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 18:46
od pooh
Kokesek píše:
no ja jich par mam a u nekterych vim z jakeho vinu sou. a lockset kody (bar kody) si zjistim. no a pak uz mi staci na par chvil tvoje BECM a klice jsou na svete ve tvoji becm. Umim i zjistit jestli klic vysila nebo ne. nez ho hodim do becm.
no jo, ale ja som myslel nove ...
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 18:47
od Kokesek
pooh píše:Kokesek píše:
no ja jich par mam a u nekterych vim z jakeho vinu sou. a lockset kody (bar kody) si zjistim. no a pak uz mi staci na par chvil tvoje BECM a klice jsou na svete ve tvoji becm. Umim i zjistit jestli klic vysila nebo ne. nez ho hodim do becm.
no jo, ale ja som myslel nove ...
nove se daji objednat za cca 5500kc a pak musi chodit pokud patri k te tvoji becm podle vin. Staci je pouze synch.
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 18:50
od pooh
Kokesek píše:pooh píše:
no jo, ale ja som myslel nove ...
nove se daji objednat za cca 5500kc a pak musi chodit pokud patri k te tvoji becm podle vin. Staci je pouze synch.
este stale nie je to ono
ja som mal na mysli "virgin" kluce/sadu
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 19:29
od Kokesek
nove se daji objednat za cca 5500kc a pak musi chodit pokud patri k te tvoji becm podle vin. Staci je pouze synch.[/quote]
este stale nie je to ono
ja som mal na mysli "virgin" kluce/sadu[/quote]
tak to nejde to neexistuje
Re: P38 Fail alebo ?
Napsal: 06 led 2013 20:05
od OC
Kokesek píše:Trosicku to ale ovsem vyvraci teorii o tom ze nafta patri do kamen...
To je zásadní omyl. Nafta patří do kamen nikoli proto, že by špatně táhla, nýbrž kvůli těm hnusným sazím.