Stránka 2 z 4

Re: Krytování

Napsal: 22 lis 2007 23:22
od Ken
MOPADŽI píše: Ty ooooobrovitánské kryty tam má KEN :shock: . Asi jezdí převážně ve skalách :lol:
Poznáš :wink:

Napsal: 23 lis 2007 16:09
od kudrnac
FOR Ken nepromáčkl se ti ten kryt na převodovce, oproti ruční brzdě ? Mě jo už několikrát je to otřesny zvuk už jsem tam vyřezal otvor.

Napsal: 23 lis 2007 18:59
od Ken
Pár ran to už schytalo, zatím to drží, je to 8mm duralu, tak by to snad mohlo něco vydržet. Trefil jsem akorát výfuk, ten už má nyní aerodynamický tvar. Každopádně nebýt toho plechu, možná bych už měl rozšklebenou převodovku. Někdy tě to na ten šutr hodí, ani nevíš jak.

Kryty

Napsal: 24 lis 2007 23:50
od Návštěvník
Takže to mám doopravdy očem přemýšlet 8) Je to tedy proti šutrákům. A co jak píše Dano s tím "přicucnutím" v bahně :?: Myslím, že na tom taky něco je :roll: , akorát definovat co je příhodnější :?

Kryt

Napsal: 24 lis 2007 23:52
od MOPADŽI
To byl já :wink: Přílišná horlivost po odpovědi :P

Re: Kryt

Napsal: 25 lis 2007 00:15
od DanoDEF
MOPADŽI píše:To byl já :wink: Přílišná horlivost po odpovědi :P
no blato byva castelsie... :D

Napsal: 25 lis 2007 11:17
od Kangaroo
Kryt podvozku nepodceňovat!! Ten kamínek na foto nebyl v té trávě vidět. Auto ho vyoralo a zastavilo se téměř na fleku. Nebýt předního krytu, nechci se domýšlet co se mohlo všechno zohýbat/rozlámat. Mimochodem stalo se to v kopcích na Ukrajině.

Napsal: 25 lis 2007 14:55
od BigTwin Jirka
Mám jen kryty na diferenciálech (pro jistotu i vzadu) a cítím se lépe, když jedu ve vysoké trávě. Párkrát jsem si s nimi cinknul, ale takový šutr jsem naštěstí nevyoral.

Kryty

Napsal: 27 lis 2007 15:22
od MOPADŽI
Ty šutry jsou tedy pěkně zákeřný 8) S pařezama to bude obdobné :( Mě se stalo, při couvání v lese z prudkého kopce, kdy jsem se potřeboval otočit a nebylo moc placu na manévrování, že jsem musel counout do keře. Tam byl ale pařízek, což jsem zjistil samozřejmě až když jsem šlápl na brzdu a nic :shock: . Brzdová trubka od levého zadního kola visela bezvládně pod autem :? Takže na to taky bacha :!: Při couvání není brzdová trubka nijak krytá a vede přímo po zadní straně nápravy. Přemýšlím tedy, že bych je nějak zakrytoval, abych se tomuto příště vyhnul :oops: Kryty na brzdové trubky jsem na netu nikde neobjevil a ani zde ve fóru se o nich nikdo zatím nezmiňoval :roll:

Napsal: 01 pro 2007 13:13
od Jenda
Ja bych se jen pripojil s dotazem o cenach.Koukal jsem se na Paddock a tam ceny krytu podvozku z al. nevychazeji nejhur,tak by me zajimalo jestli uz i u nas nekdo nahodou nezacal s vyrobou a pripadne jake jsou ceny.
Protoze tam krom original kryti-nekryti nemam stale nic ,zacal bych zatim
krytem rizeni,spojovacky a diferaku(obou).
Dik , Honza

Kryty

Napsal: 02 pro 2007 22:58
od MOPADŽI
Mrkni tady na fóru do shopu. Admin tam má kryt řízení za dobré kačky. Je také vzhledný a dostatečně odolný - AL 8mm :D

Re: Kryty

Napsal: 03 pro 2007 00:57
od erik
MOPADŽI píše:Mrkni tady na fóru do shopu. Admin tam má kryt řízení za dobré kačky. Je také vzhledný a dostatečně odolný - AL 8mm :D
Co je dostatecne odolny? :D :D
Ja jsem esne po montazi jiz druheho krytu zapadl v povodni v lese a navijakem jsem se vytahoval. Pred krytem jsem mel parez, ktery v te vode nebyl videt a navijak predvedl svou silu a kryt sel pryc i se spojovackou... Ted tam je ten stary , ale spojovacku jsem dal zesilenou...

Napsal: 14 pro 2007 00:55
od Jarys
Kryty diferenciálů mám. Ale chtěl bych pokračovat krytem řízení a dále převodovkou. Na té jsem jednou zůstal viset a už je vyměněná. A to nebyla levná sranda.
Teď ale ten dotaz. Když objednám nějaký seriově vyráběný kryt řízení. Nevadí, že mám ARB nárazník a zvíšený pdvozek? Počítám s tím, že výrobce asi vychází ze sériovky. Bude mi potom ten třeba ASFIR k něčemu. Nebo tam vznikne nějaké hluché či dokonce nevhodné místečko mezi nárazníkem a krytem????

Kryt

Napsal: 16 pro 2007 10:49
od MOPADŽI
Podle mě by to nemělo mít vliv na auto se zvýšeným podvozkem. Kryt řízení montuješ na přední část rámu, tedy na "kostru" auta. "Zvedáním" auta oddaluješ nápravy právě od tohoto rámu, tzn. karoserie a rám zůstávají ve stejné poloze, jejich vzdálenost je pořád stejná. Žádné hluché místo mezi nárazníkem a rámem nehrozí. Zvednutím podvozku se ale více zranitelnější stává přední diferák, který je potřeba zakrytovat také, protože je na zvedlém autě první na "ráně" :roll:

Pro Erika - odolnost, no nemám takové zkušenosti jako ty :wink: , postupně k nim ale přicházím, tak uvidíme co kryt vydrží :roll: :lol:

Napsal: 16 bře 2009 19:00
od MOPADŽI
Budu měnit kryt zadního diferenciálu. Původní plechový (materiál ocel 5mm+žárový zinek) budu dával dolů a nahradím ho pevnostním víčkem/krytem diferenciálu od ARB. Už ho mám doma. Kdyby měl někdo zájem o ten původní od Scorpion racing, bude volný, tudíž k prodeji :wink:

Napsal: 16 bře 2009 19:55
od DanoDEF
... uz to robi ARB aj na salisbury?

Napsal: 16 bře 2009 20:24
od Luboš M.
DanoDEF píše:... uz to robi ARB aj na salisbury?
Vždyť ten kryt je na salisbury, ne?

Napsal: 16 bře 2009 20:55
od Land Jirka
MOPADŽI píše:Budu měnit kryt zadního diferenciálu. Původní plechový (materiál ocel 5mm+žárový zinek) budu dával dolů a nahradím ho pevnostním víčkem/krytem diferenciálu od ARB. Už ho mám doma. Kdyby měl někdo zájem o ten původní od Scorpion racing, bude volný, tudíž k prodeji :wink:
A co tam nechat oba dva

Napsal: 16 bře 2009 21:10
od DanoDEF
Luboš M. píše:
DanoDEF píše:... uz to robi ARB aj na salisbury?
Vždyť ten kryt je na salisbury, ne?
zacali to robit na ine auta...

Napsal: 16 bře 2009 21:11
od DanoDEF
Land Jirka píše:
MOPADŽI píše:Budu měnit kryt zadního diferenciálu. Původní plechový (materiál ocel 5mm+žárový zinek) budu dával dolů a nahradím ho pevnostním víčkem/krytem diferenciálu od ARB. Už ho mám doma. Kdyby měl někdo zájem o ten původní od Scorpion racing, bude volný, tudíž k prodeji :wink:
A co tam nechat oba dva
...myslim, ze to nema vyznam