D2 td5 nejede

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
MadTom
Příspěvky: 15268
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D2 td5 nejede

#21 Příspěvek od MadTom » 25 bře 2013 20:31

Pokud auto nejede, tak ať budeš na plyn šlapat jak chceš, tak se ta klapka na turbu možná o kousíček pohne, ale víc nic. Ono to turbo nemá na volnoběh jak stlačit, protože nemá dost výfukových plynů, a tím pádem není ani co regulovat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: D2 td5 nejede

#22 Příspěvek od Hubert » 25 bře 2013 22:01

Na stojícím autě se ventil vůbec nemusí otevřít motor musí mět hodně velkou zátěž. Takhle to nepoznáš. Jedině manometr nebo live data.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: D2 td5 nejede

#23 Příspěvek od dava » 06 dub 2013 10:13

Ještě zkus očistit snímač plnícího tlaku , je na sacích parohách (kupodivu Bosch).
Je to snímač tlaku a teploty, bývá zasviněnej, včera jsem ho čistil a prochu se ta lemra probrala.
Dělám to tak že ho postříkám WD 40 a nechám působit, po čase propláchnu benzíkem a kartáčkem na zuby nebo štětcem trochu dočistím. Po sundání deklu z motoru je to práce na minutku.

Někdy proplach zabírá i na váhu , ale to musí býr extra čistej TECHNICKEJ benzín nebo líh a jemnej štěteček.

Vůbec se mi ten TD5 kočkopes nelíbí, na pětivál je to hrozný, pětivály všecky mají nástup odspodu jak hrom, ale tahle mrdka nic...
Silně si pohrávám s myšlenkou, jestli by tam nepasoval TDS od BMW , agregát z P38. Tomu aspoň umím náležitě domluvit, ale tohle PD je divokej kříženec několika značek .
Protože jinak je DII docela v pohodě auto, když neberu ty pedály.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: D2 td5 nejede

#24 Příspěvek od Hubert » 06 dub 2013 12:55

Když udeláš chip tunnig tak to hodně pomůže právě od spodu

Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk 2
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

discoverydejf
Příspěvky: 143
Registrován: 05 zář 2008 20:47

Re: D2 td5 nejede

#25 Příspěvek od discoverydejf » 06 dub 2013 15:47

Změřeno diagnostikou a celkem bez problému(až na pár drobností)...takže uvidíme co udělá chip :-) děkuji za rady...

Uživatelský avatar
fidzi
Příspěvky: 966
Registrován: 04 zář 2010 23:33
tel.: Xiaomi Mi2S
auto: Discovery I 300Tdi
Bydliště: Č.B./Písek/Lysice

Re: D2 td5 nejede

#26 Příspěvek od fidzi » 06 dub 2013 16:02

dava píše:Vůbec se mi ten TD5 kočkopes nelíbí, na pětivál je to hrozný, pětivály všecky mají nástup odspodu jak hrom, ale tahle mrdka nic...
Silně si pohrávám s myšlenkou, jestli by tam nepasoval TDS od BMW , agregát z P38.
6 hrnek z P38 se tam nemůže vejít, vždyť už TD5 nemá jednu žhavičku, aby se tam vešel. Jinak bych neřekl, že všechny 5-válce mají nástup odspodu. To není daný u přeplňovanejch aut ani tolik motorem jako velikostí turba a naladěním a taky objemem. 2,5l je prostě málo na to aby to s takhle těžkym autem tahalo odspodu.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.

Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: D2 td5 nejede

#27 Příspěvek od dava » 06 dub 2013 17:53

fidzi píše:
dava píše:Vůbec se mi ten TD5 kočkopes nelíbí, na pětivál je to hrozný, pětivály všecky mají nástup odspodu jak hrom, ale tahle mrdka nic...
Silně si pohrávám s myšlenkou, jestli by tam nepasoval TDS od BMW , agregát z P38.
6 hrnek z P38 se tam nemůže vejít, vždyť už TD5 nemá jednu žhavičku, aby se tam vešel. Jinak bych neřekl, že všechny 5-válce mají nástup odspodu. To není daný u přeplňovanejch aut ani tolik motorem jako velikostí turba a naladěním a taky objemem. 2,5l je prostě málo na to aby to s takhle těžkym autem tahalo odspodu.
No, myslel jsem si to, ten RR je přeci jen o fous větší...
Před DII jsem jezdil s Mitsu L200, čtyřvál s coolerem, turbo maličký, žádný úpravy... ujel bych diskošce kdykoliv, kdekoliv a hned...
VW, jak je nemám rád... pětivál 2,5TD v transporteru jezdí jak drak, auto taky těžký.
O MB ve sprinteru a nebo i jeepu se ani nebavím, to je sice 2,7 - 2,8 obsah, ale tahá to ukrutně
Alfa romeo 2,4 JTD, těch jsem měl několik, má proměnlivou geometrii turba, uvažuju o něm (turbu).
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

MadTom
Příspěvky: 15268
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D2 td5 nejede

#28 Příspěvek od MadTom » 06 dub 2013 18:05

A máš to automat nebo manuál? Jeslti automat, tak tě nejspíš nelimituje motor, ale malej měnič v převodovce - prostě převodovka pod 3000otáček pořádně nefunguje. Pokud manuál, tak se zastav a zkusíme to čipnout.
Co se týče šištění váhy vzduchu, tak štětěček ne, hrozí prasknutí. Já na to používám čistič na brzdy ve spreji, stejně tak na MAP čidlo co je v sacím potrubí.
A k TD5ce - originál je nastavenej tak, že pod 1800otáček skoro nic nedělá, po čipnutí mi to chodí dobře od 1500 a použitelně i méně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: D2 td5 nejede

#29 Příspěvek od dava » 06 dub 2013 18:39

Manuál. Vadí mi na něm hlavně taková ta neochota motoru v nízkých a při rozjezdu, často couvám do kopce s těžkým vlekem a různě se motám, zpočátku mi to každou chvíli škytlo a zdechlo. Mám to na 265/75/16, to je taky znát, takže na silnici to celkem beru, to neřeším. Ale ta nutnost ho občas vzít přes spojku při popotahování mě štve.
O chipnutí uvažuju, ale až si budu jistej, že mám vše v pořádku, což si myslím že zatím ne, hledám
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
PETER SK
Příspěvky: 155
Registrován: 08 říj 2008 13:34
tel.: 00421905614201
auto: D 90
Bydliště: Sunny Valley PK

Re: D2 td5 nejede

#30 Příspěvek od PETER SK » 06 dub 2013 19:50

dava píše:Manuál. Vadí mi na něm hlavně taková ta neochota motoru v nízkých a při rozjezdu, často couvám do kopce s těžkým vlekem a různě se motám, zpočátku mi to každou chvíli škytlo a zdechlo. Mám to na 265/75/16, to je taky znát, takže na silnici to celkem beru, to neřeším. Ale ta nutnost ho občas vzít přes spojku při popotahování mě štve.
O chipnutí uvažuju, ale až si budu jistej, že mám vše v pořádku, což si myslím že zatím ne, hledám
Clovece to ze to mas na 32" kolesach si mal napisat na zaciatku a nie tu spekulovat ako a preco td5 nejde odspodu. Ked casto tahas tazky vlek tak si bud daj seriovy rozmer kolies alebo zmen aj prevody v diferakoch umerne k zmene rozmeru kolies, a potom zhodnot ochotu/neochotu motora v akychkolvek otackach. Je to totiz podobne ako keby si sa chcel zo seriovym autom s vlekom rozbehnut na dvojke. Vysledok by bol urcite rovnaky. Td5 ma sily dost aj na tahanie tazkeho vleku. Cuz.
D90 td5

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: D2 td5 nejede

#31 Příspěvek od dava » 06 dub 2013 20:06

PETER SK píše:
dava píše:Manuál. Vadí mi na něm hlavně taková ta neochota motoru v nízkých a při rozjezdu, často couvám do kopce s těžkým vlekem a různě se motám, zpočátku mi to každou chvíli škytlo a zdechlo. Mám to na 265/75/16, to je taky znát, takže na silnici to celkem beru, to neřeším. Ale ta nutnost ho občas vzít přes spojku při popotahování mě štve.
O chipnutí uvažuju, ale až si budu jistej, že mám vše v pořádku, což si myslím že zatím ne, hledám
Clovece to ze to mas na 32" kolesach si mal napisat na zaciatku a nie tu spekulovat ako a preco td5 nejde odspodu. Ked casto tahas tazky vlek tak si bud daj seriovy rozmer kolies alebo zmen aj prevody v diferakoch umerne k zmene rozmeru kolies, a potom zhodnot ochotu/neochotu motora v akychkolvek otackach. Je to totiz podobne ako keby si sa chcel zo seriovym autom s vlekom rozbehnut na dvojke. Vysledok by bol urcite rovnaky. Td5 ma sily dost aj na tahanie tazkeho vleku. Cuz.
Nojo, holt to nejni patrol... jestli jsou tomu 32" velký :mrgreen:
Ale i na redukci je to podobný, než se auto pohne, možná je tam nějaká chyba. Převody jsou dlouhý, ale na redukci zas perfektně krátký, takže to nechám, pokud jede a držím ho nad 1500 tak v pohodě, ty kola samosebou chápu.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

MadTom
Příspěvky: 15268
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D2 td5 nejede

#32 Příspěvek od MadTom » 07 dub 2013 08:15

Vážně, zkus tam originál 29" kola - on je to docela rozdíl. Není to o tom, co to auto snese - tak mám na D2 32", ale jak se to potom chová. Prostě je to natažené moc do rychla. Já mám auto čipnuté, co to do jisté míry srovnalo, ale stejně to není ono, a i redukce je dost rychlá. Takže v regále leží pomalejší převody do diferenciálů - místo standardních 3,54 tam půjde 3,8.
Jinak 32" kola jsou standardní u Defa, a ten má jinou přídavnou převodovku - místo silničního převodu cca 1,2 tam má cca 1,4.
A o tom to celé prostě je. Patrola komentovat nebudu, ale je pravda, že Disco má v sérii docela malý kola. Ale i tak projede docela hodně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: D2 td5 nejede

#33 Příspěvek od Jenda » 07 dub 2013 09:23

Ja cet i to tvoje(Dave) srovnani na offoru s tvejma hlidkama. Ja ji mel taky,je pravda ze 6ti valec 2,8l. byl solidni ale to Td5 bude taky az si nechas udelat remap ecu. Je to bohuzel dan za ekologii.
Sezen si nekoho v okoli tady z fora kdo ma remap a budes koukat :wink:
Ja mam defika a z nouze jsem se jednou vratil k origo mape paliva a byla to hruza.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: D2 td5 nejede

#34 Příspěvek od dava » 07 dub 2013 09:31

Jenda píše:Ja cet i to tvoje(Dave) srovnani na offoru s tvejma hlidkama. Ja ji mel taky,je pravda ze 6ti valec 2,8l. byl solidni ale to Td5 bude taky az si nechas udelat remap ecu. Je to bohuzel dan za ekologii.
Sezen si nekoho v okoli tady z fora kdo ma remap a budes koukat :wink:
Ja mam defika a z nouze jsem se jednou vratil k origo mape paliva a byla to hruza.
H.
Tak, konečně dobrá zpráva... přídavku z Defíka a přemapovat, to je lepší varianta než dávat malý kola. :yes
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: D2 td5 nejede

#35 Příspěvek od Jenda » 07 dub 2013 09:37

Tohle je tady ale stara pisnicka :wink:
Ja bejt tebou , nejdriv udelam ten remap a pak se pripadne zaridis s tema prevodama :idea:
Myslim ze vetsine tady staci ten remap. Skus Honzu Toomicha(toomich.cz),kazdej ho tu zna,takze o refence strach mit nemusis :yes
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: D2 td5 nejede

#36 Příspěvek od Hubert » 07 dub 2013 10:25

Nebo zkus MadToma ten to taky umí.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: D2 td5 nejede

#37 Příspěvek od Jenda » 07 dub 2013 12:03

Je to bohuzel kolecko ktery si musi(nemusi)absolvovat kazdy kdo ma Td5.
Jen dodam ze tam samozrejme muze byt i neco jineho.Olej v kabelovem savzku,klapka bajpasu u turba,hadice,starej vzduch.filtr a td.
Az budes mit navic remap, bude to jezdit jako osobak :wink:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Rosi
Příspěvky: 777
Registrován: 18 pro 2008 14:28
tel.: +420-608-084004
auto: LR 110SW Def Td5
Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy

Re: D2 td5 nejede

#38 Příspěvek od Rosi » 07 dub 2013 12:28

Jenda píše:Je to bohuzel kolecko ktery si musi(nemusi)absolvovat kazdy kdo ma Td5.
Jen dodam ze tam samozrejme muze byt i neco jineho.Olej v kabelovem savzku,klapka bajpasu u turba,hadice,starej vzduch.filtr a td.
Az budes mit navic remap, bude to jezdit jako osobak :wink:
H.
Ahoj Jendo :grin:
Pokaždé premyslim, co mám jinak, když čtu o nutnosti precipovani, protože můj starecek td5 z rv 1999 jede bez chippu s hloupou jednotkou v uvozovkách dokonale a v zásadě je to fakt to poslední co bych řešil. Přitom mám pocit, ze ty první td5 byly fakticky ještě o par kw slabší...
Pravda jezdit 150 s defikem fakt nepotrebuji (i když s příznivým větrem v zádech na 255tkach :yx ) :grin:
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: D2 td5 nejede

#39 Příspěvek od dava » 07 dub 2013 12:33

Jenda píše:Je to bohuzel kolecko ktery si musi(nemusi)absolvovat kazdy kdo ma Td5.
Jen dodam ze tam samozrejme muze byt i neco jineho.Olej v kabelovem savzku,klapka bajpasu u turba,hadice,starej vzduch.filtr a td.
Az budes mit navic remap, bude to jezdit jako osobak :wink:
H.
JJ, prolezl jsem tyhle věci, akorát jsem ještě nebyl pod víkem, jinak vše celkem asi v pohodě, filtry nový, olej v kabelech a ECU byl, tak očištěno, napruženo... Modulátor waste jsem dal novej a chodí, egr zaslepil... Nejlepší výsledek ale je teď po očištění snímače tlaku turba, to se auto citelně probralo, už to jede i dole a sbírá se i na těch kolech od cca 1400, což je ok. Dnes jsem zase táhl vlečku s hnojem od koní, (traktorovou) a bylo to o dost lepší. Na redučku už se dá i couvat na volnoběh s vlečkou...
Takže až bude jistý že vše fakčí jak má, zajedu za některým z vás na remap.
Kdybych aspoň věděl, co tam kdo už udělal, auto vypadá že na něm nebylo šetřeno, ale poslední majitel už dělal jen údržbu a najel za 4 roky asi 35 tisíc, moc o tom neví. Třeba ta přídavka mi přijde , že na redukci je fakt hodně pomalá, což je super, je to tak u všech LR?? Na 5-ku tak max. 60, kolem 3500 otáček. U jiných aut je ten rozdíl menší, u Patrola se ale upravovaly takhle přídavky na velký kola pro trial, ten RD 28 taky není žádnej rafan.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: D2 td5 nejede

#40 Příspěvek od Benjamin » 07 dub 2013 13:28

dava píše: Kdybych aspoň věděl, co tam kdo už udělal, auto vypadá že na něm nebylo šetřeno, ale poslední majitel už dělal jen údržbu a najel za 4 roky asi 35 tisíc, moc o tom neví. Třeba ta přídavka mi přijde , že na redukci je fakt hodně pomalá, což je super, je to tak u všech LR?? Na 5-ku tak max. 60, kolem 3500 otáček. U jiných aut je ten rozdíl menší, u Patrola se ale upravovaly takhle přídavky na velký kola pro trial, ten RD 28 taky není žádnej rafan.
Na redukčku 60km/h jsem v životě nejel :grin: Nejezdím na ní více než cca 45 km/h. Je zpřevodovaná opravdu hodně do pomala, což je v težším terénu velmi příjemné.
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Odpovědět