Stránka 2 z 2

Re: LPG do RR L322 4.4 V8 (M62)

Napsal: 25 bře 2013 13:39
od KRANG
Na fullfatrr.com je na téma LPG taky pár zajímavejch článků. Mimo jiné zmiňujou, že na přestavbu je nejvhodnější motor BMW M62

Only L322 Range Rovers upto 2006 with BMW M62 engines are ok for conversion, the later ones from 2006 with Ford/ Jaguar AJ8 engines are not suitable for conversion as the valve seat are not hard enough and will recede causing sever engine damage

As above I was told the BMW M62 engine takes gas the best. The valve seats are tough as hell apparently as appeased to the jag one being made of playdogh. I've got the BMW on gas and can't complain or say I've had any issues. 30k miles now on gas

Re: LPG do RR L322 4.4 V8 (M62)

Napsal: 27 bře 2013 12:58
od KRANG

Re: LPG do RR L322 4.4 V8 (M62)

Napsal: 13 dub 2013 21:32
od KRANG
Jezdíme na plyn :Pohoda: ..po vyřezání příček pod rezervou se do kufru vešla 103 litrová toroidní nádrž. Vršek nádrže je v rovině se dnem kufru, takže původní dekl nejde použít (chybí cca 1-2cm).

Re: LPG do RR L322 4.4 V8 (M62)

Napsal: 13 dub 2013 21:43
od KRANG
V dalším dějství budu laborovat s umístěním kompresoru. Je to trochu složitější než jsem myslel. Před nádrž se mi nevejde (viz. foto). S největší pravděpodobností ho zakomponuju do pravý kapsy, kde je uložený tažný. Buď nechám vyrobit držák nebo koupim za 95,- GBP tenhle
http://www.preston-air.com/assets/files ... ackets.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: LPG do RR L322 4.4 V8 (M62)

Napsal: 22 dub 2013 19:21
od KRANG
Zjistil jsem, že místa na kompresor je fakt málo a než bych objevoval kolo, tak mám objednanej z UK ten kus plechu a sem na něj tuze zvědav. Něco sem najel a vychází mi kombinovaná spotřeba, prokládaná občasným kocháním se možnostmi osmiválu na 18l benál nebo 20l plyn. Plus mínus.

Re: LPG do RR L322 4.4 V8 (M62)

Napsal: 01 kvě 2013 19:54
od merlin
Do 20 ti L plynu je na normální ježdění OK


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Re: LPG do RR L322 4.4 V8 (M62)

Napsal: 03 kvě 2013 21:44
od KRANG
Jo, jsem spokojenej se spotřebou. V podstatě ekvivalent 10 litrů nafty.
Dnes dorazil držák kompresoru. Musim uznat, že je celkem vychytanej.

Re: LPG do RR L322 4.4 V8 (M62)

Napsal: 04 kvě 2013 21:19
od KRANG
Kompresor už našel novej domov :Pohoda:

Re: LPG do RR L322 4.4 V8 (M62)

Napsal: 05 kvě 2013 11:53
od KRANG
Ještě jedna fotka pro lepší představu. Kompresor visí na třech pružinkách uložených v gumě.

Re: LPG do RR L322 4.4 V8 (M62)

Napsal: 06 pro 2013 19:52
od KRANG
Na plyn jsem už najel okolo 12tis. km. V poslední době se vyskytla závada na systému, která se projevovala tím, že když jsem ráno nastartoval auto (na benzin) a nechal ho zahřát, tak motor zdechnul v momentě když dosáhl teploty přepnutí na lpg. Pak ale stačilo nastartovat a už se přepnul na plyn. Příčinou byl zanesený reduktor, jeho repase vyšla na 2500,- Zřejmě jsem někde natankoval nekvalitní plyn.
Jo a ještě jeden postřeh, co mi doporučil plynař. Do lpg auta je lepší tankovat vysokooktanovej benzín, kterej neobsahuje biosložku.

Re: LPG do RR L322 4.4 V8 (M62)

Napsal: 29 črc 2014 22:50
od KRANG
Tak po roce můžu bilancovat, kompresor v novým umístění funguje jak má a hlučí minimálně. Objednával jsem na http://www.preston-air.com/ Láce to sice neni, ale vymyšlený to maj komplet tak, že to i laik za pár hodin zbastlí. :Pohoda: