Stránka 2 z 4

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 12 dub 2013 18:49
od dava
:evil: No, tak se zdá, že jsem to koupil se zamčeným difem, po otočení čudlu doleva(povolit) je to ok :Ja blb: .
Už to i jede a rozjíždí se do zatáčky... 14 dní na to jezdím cca 1000 km a zajímalo by mě jak dlouho na to jezdil ten přede mnou, protože nevěděl nic moc o autě, ale někdo mu to prohlížel a zjistil že uzávěra na autě je....před lety prej.

Myslíte si že na to někdo moh jezdit trvale??

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 14 dub 2013 22:10
od Acon
Tak možné je všetko, zdá sa. Tú uzávierku treba vyviesť do kabíny. U Tumicha sa dá kúpiť ovládanie. nemá zmysel vymýšlať nejaké kutilské riešenia, mnohí to tu už skúšali, mnakoniec každý skončil u klasiky. Ak je tam úzávierka, mala by byť funkčná kontrolka. Aspoň doteraz ju myslím všetci mali. Vrátane mňa. Po namontovaní ovládania funguje bez ďalších zásahov. Ak nesvietila a bola zapnutá, možno je v prdeli žiarovka.
To ABS resp Three amigos bude buď čidlo, alebo relé alebo v ABS modulátore nájdeš po rozobraní naletované káble a to zvykne blbnúť. Treba ich preletovať. No to je veľmi zriedkavý problém. Najčastejšie to býva čidlo

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 16 dub 2013 17:15
od dava
JJ, dík. Kontrolka CDL mi nesvítí, ani při testu, podle knížky by měla, kouknu na to, dráty na čidle jsou.
S Amigos zajedu na diag, ale zatím není kdy. Ještěže jsem nic za těch 1500 km full4x4 nic nevysypal. Spotřeba tak o 3 litry dole :mrgreen: ... pak že to nejde :mrgreen:
Ovládání z DI slíbil Karel , tak to přes léto trochu celý poléčím, stejně potřebuje celej spodek opucovat a pár silenbloků dát, olej teče, ale snad jen z víka a filtru, možná převodovka, bejvalej majitel to neřešil, ale naštěstí ani moc nejezdil... Servo zatím vypadá suchý, tak snad ok.

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 17 dub 2013 19:13
od Acon
keď už to budeš mať na zdviháku, tak by som pomenil guferá. Dá sa uvažovať, ž evšetky budú pôvodné.. ja som dal vymeniť na prevodovkách aj motore a pod autom je už 30 000km úplne sucho. Skontroluj si červený konektor do ZJ čo je pri baterke. Či tam nie je olej. Ak áno, kúp si káblový zvezok k vstrekovačom. Dá sa kúpiť už upravený proti vzlínaniu oleja. Deje sa to tak raz za 150 000km. Tak isto skontroluj regulátor tlaku paliva. Je to medzi hlavou a prepážkou kabíny. Chujovský prístup. Tiež má životnosť cca 150 000km potom začne kvapkať. U Eliota kúpiš diel na opravu. Mne sa potvrdilo, že ak sa dá auto po kúpe do poriadku, potom funguje bez problémov.

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 17 dub 2013 21:15
od dava
:mrgreen: Teče to kolem víka na převodovce, někdo už tam cosi dělal, je tam červenej tmel. Motor klasika pod víkem a kolem filtru, ale dost. Nafta nic, celou cestu sucho, i na hlavě, servo taky suchý. Asi bych tam zrovna dal spojku, ale to je na půl léta pod vozem, to se moc neopálím...ale černej vlastně budu, tak co :mrgreen:
Watt je volnej, bude to chtít přelisovat ložiska.
:lol: skoro nic tomu není , ale těch kravinek tam je milion :wring

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 18 dub 2013 07:34
od MadTom
U motoru se koukni pořádně okolo víka ventilů vzadu - u přepážky do kabiny. Blbě je tam vidět, a pokud to teče, tak je to schopný protéct až do spojky.

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 18 dub 2013 09:53
od papavel.k
...kontrolka uzávěrky svítit nemusela pokud nemáš ovládání, protože nejspíš není propojený ani konektor na přídavce...měl jsem to také tak, bylo třeba při dodělání také připojit, vše je připravené...a amigos se rosvítí ve chvíli kdy je zavřeno a nastartuješ - tím částečně vyřadíš systém, zpátky nahodíš ve chvíli, kdy nastartuješ bez uzavřené uzávěry - pak vše opět funguje a nesvítí....jenom tenhle případ amigos to asi nebude, protože by jsi musel mít připojený ten konektor na přídavce...pokud připojený byl tak na to reagoval systém a je v háji žárovka uzávěrky na desce, pokud připojený není amigos svítí z jiného důvodu...
příjemný den :Pohoda:
P.

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 20 dub 2013 18:10
od dava
Tak, pár drobných dotazů- třeba:
Čím spojujete hliníkový plechy? mám rozjetej spoj za zadním kolem, jak přechází blatník do rohu. Nejtovat a vyplnit nějakou dvousložkou?
Dá se vyměnit pant na pátých dveřích DII ?
Potřebuju snížit závěs(výšku koule nad zemí). Nemá někdo nějakej obrázek, abych nevymejšlel vymyšlený?
Zná někdo přesnej rozměr sférických ložisek ve Watt Linku? Velkej/malej průměr , šířka ?? (oba typy)

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 21 dub 2013 16:20
od Benjamin
dava píše:Tak, pár drobných dotazů- třeba:
Čím spojujete hliníkový plechy? mám rozjetej spoj za zadním kolem, jak přechází blatník do rohu. Nejtovat a vyplnit nějakou dvousložkou?
Dá se vyměnit pant na pátých dveřích DII ?
Potřebuju snížit závěs(výšku koule nad zemí). Nemá někdo nějakej obrázek, abych nevymejšlel vymyšlený?
Zná někdo přesnej rozměr sférických ložisek ve Watt Linku? Velkej/malej průměr , šířka ?? (oba typy)
Unavené panty 5tých dvěří běžná závada, dají se vyměnit, ale jsou poměrně drahý. Zkus třeba Eliotta.
Závěs - nejjednodušší řešení je ocelová deska s navrtanými dírami, sundáš kouli - přišroubuješ desku a kouli přišroubuješ na desku níž.
Jednu ocelovou platli přímo na to tu mám jako polotovar k dodělání jestli budeš chtít - dal jsem za ni cca 400,- a pak ji nikdy nepoužil, závěs budu nakonec sundávat, netahám.

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 21 dub 2013 18:31
od dava
Benjamin píše:
dava píše:Tak, pár drobných dotazů- třeba:
Čím spojujete hliníkový plechy? mám rozjetej spoj za zadním kolem, jak přechází blatník do rohu. Nejtovat a vyplnit nějakou dvousložkou?
Dá se vyměnit pant na pátých dveřích DII ?
Potřebuju snížit závěs(výšku koule nad zemí). Nemá někdo nějakej obrázek, abych nevymejšlel vymyšlený?
Zná někdo přesnej rozměr sférických ložisek ve Watt Linku? Velkej/malej průměr , šířka ?? (oba typy)
Unavené panty 5tých dvěří běžná závada, dají se vyměnit, ale jsou poměrně drahý. Zkus třeba Eliotta.
Závěs - nejjednodušší řešení je ocelová deska s navrtanými dírami, sundáš kouli - přišroubuješ desku a kouli přišroubuješ na desku níž.
Jednu ocelovou platli přímo na to tu mám jako polotovar k dodělání jestli budeš chtít - dal jsem za ni cca 400,- a pak ji nikdy nepoužil, závěs budu nakonec sundávat, netahám.
Výborně, dík sousede, vyřešíme.
Závěs jsem dnes po testu vlastností DII posunul zas o kus vejš, sakramenskej krám jeden, bude to chtít výztuhu na tom horním plechu.
Udělal jsem si provizorní ovládání mezidifu a lehounce zkusil jak se holka chová. Žádná hitparáda teda, auto nekříží, hrůza, je to těma bytelnejma stablíkama, proto je to tak přátelský na silnici, ale v rygolu bída. Holt něco za něco... já furt nevím.
2013-04-21-056.jpg
2013-04-21-055.jpg
2013-04-21-065.jpg
2013-04-21-062.jpg
2013-04-21-060.jpg

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 21 dub 2013 20:31
od habakuk
Zřejmě nemáš ACE že? Bez něho je to mizerný. Vyzkoušej sundat přední stabilizátor zadní nechat.

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 21 dub 2013 20:44
od dava
habakuk píše:Zřejmě nemáš ACE že? Bez něho je to mizerný. Vyzkoušej sundat přední stabilizátor zadní nechat.
JJ, je mi jasný, že to bez stablíku bude lepší, jak velká změna je to pak na silnici? ?? Ještě nemám nový pera na předku.
Hele, a nebude lepší zadní? těma se nezatáčí a možná mají větší zdvih?

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 21 dub 2013 20:57
od habakuk
Já mám na autě ACE což je dle mého geniální řešení jak pro silnici tak pro terén. Jen pro zajímavost jsem střídavě zkoušel bez předního pak bez zadního a nechanej zadní se mě jevil jako lepší řešení , ale vyzkoušet co je pro tebe lepší rozhodně jeden nechat.

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 21 dub 2013 21:14
od Benjamin
Měl jsi při testování toho křížení zařazenou radukci a opravdu máš to ACE?

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 21 dub 2013 21:58
od dava
Auto bez ACE, to stopro, redučka byla, damklej mezidif

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 28 dub 2013 21:13
od dava
:evil: Vysvětlí mi někdo, JAK přinutit tu DII potvoru stát na místě se zataženou ručkou, aniž by po trávě z kopce odjela pryč ?? Vůbec si nedovedu představit, že to na ledě zaparkuju ve svahu a vylezu ven... to snad není možný ani , fakt pude :roll:

Tahal jsem dnes navijákem berlingo z bláta, musel jsem do auta a stát na brzdě. Tak jsem to pak testnul na louce s kopce a nestojí, sundám nohu z brzdy, některý kolo klouzne a jede.

Nezbejvá než opět srovnávat s Y60 :heart , kde je taky kardanovka, ale předek natvrdo to udrží, navíc se po vypnutí klíčku zašpéruje zadek (od roku 94, myslím)

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 28 dub 2013 21:20
od MadTom
Tady je taky kardanová brzda, které brzdí zadní kardan a tím i zadní nápravu. A potom je tam mezinápravovej diferenciál, jehož prostřednictvím je brždená přední náprava. A pokud vyřadíš na převodovce, tak tento diferenciál je na druhé straně ve vzduchu a tím pádem předek nebrzdí.
Abz brzdil natvrdo, musel by jsi zařadit uzávěrku mezinápravového diferenciálu.
To je nevýhoda auta s trvalou 4x4 a třema diferenciálama.

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 28 dub 2013 21:43
od dava
MadTom píše:Tady je taky kardanová brzda, které brzdí zadní kardan a tím i zadní nápravu. A potom je tam mezinápravovej diferenciál, jehož prostřednictvím je brždená přední náprava. A pokud vyřadíš na převodovce, tak tento diferenciál je na druhé straně ve vzduchu a tím pádem předek nebrzdí.
Abz brzdil natvrdo, musel by jsi zařadit uzávěrku mezinápravového diferenciálu.
To je nevýhoda auta s trvalou 4x4 a třema diferenciálama.
JJ, to je mi jasný... ale u seriovky bez ovládání mezidifu je to fakt o hubu někam v zimě postavit... nenaděláš asi vůbec nic.
A ta hadryspojka :mrgreen: na zadním kardanu je taky radost , couvnu k vleku na kuli, zabrzdím, pohne se o kousek, takže je kule vedle, takže znova. :Ja blb: V některých ohledech je to auto fakt specifický :mrgreen:

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 29 dub 2013 09:32
od MadTom
Tohle ale nedělá hardy spojka, ale vůle v celém pohonném řetězci. Hardy spojka vydrží docela dost - teda pokud je kvalitní a né nějaká levná kopie. A s tou sériovou absencí uzávěrky mezinápravi to pochopili i u LR a v posledních letech ji tam začali dávat.
A LR je specifické, to určitě, ale já to beru tak, že v tom co potřebuju je specificky lepší - projede to hodně a moc to nedrncá. Tedy hlavně to druhé je to specificky lepší. :Pohoda:

Re: Nový kus s DII , dotazy LR zelenáče

Napsal: 29 dub 2013 11:45
od dava
MadTom píše:Tohle ale nedělá hardy spojka, ale vůle v celém pohonném řetězci. Hardy spojka vydrží docela dost - teda pokud je kvalitní a né nějaká levná kopie. A s tou sériovou absencí uzávěrky mezinápravi to pochopili i u LR a v posledních letech ji tam začali dávat.
A LR je specifické, to určitě, ale já to beru tak, že v tom co potřebuju je specificky lepší - projede to hodně a moc to nedrncá. Tedy hlavně to druhé je to specificky lepší. :Pohoda:
:lol: Cestování je v ní příjemnější, to zas jo. Hardcore s tímhle neplánuju, tak si asi zvyknu, příjemná je spotřeba Td5, jezdí mi to tak za 9 na 32"AT, bez přepočtu podle tacho