Brzdy

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: Brzdy

#21 Příspěvek od kubas » 07 črc 2014 14:07

holendry sem kupoval v kelly tusim za 28/kus jinak k tem sjetejm deskam byl sem to zmeřit a kotouč je presne ve stredu trmene,na pistcích je vydet ze uz po pul roce chytaj lisku,ale chodí volne,jinak ve predu mam brzdy tež td5 defa a tam problem není
Přílohy
IMAG0658.jpg

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Brzdy

#22 Příspěvek od dava » 07 črc 2014 14:18

kubas píše:v unoru sem dal nové desky,pistky spolu s tesneními na zadní napravu sve d1 na ktere jsou podle vseho zadní brzdiče z defendra td5 a ted po pul roce mam stajný problem který me donutil vymenit víše zmivované veci a to sjetý vnitřní desky,tak se ptam jestly je možný že je na to třeba malej tlak z origo d1 brzdoveho valce ze proste tlak stačí pouze na vytlačení vnitřníého pístku?nebo je možný ze by ten třmen proste nemel kotouč přímo uprostřed?
Tam jsou dvoupísty jo? Bez ABS...? Bublinka tam nebude v tom druhým válečku? Možná promyslet, jestli je to schopný vybublat, jestli je odvzdušňovák v nejvyšším bodě pro oba válečky. Nemohl jsi třeba prohodit pravej za levej brzdič ( nevím jestli je to možný)? Kdyžtak mezi to něco vrazit a odvzdušnit mimo otočený ventilkem navrch. Jestli máš zvednuto, asi bych se zbavil zátěžáku, pokud tam je. Omezuje a pak to nebrzdí vzadu naplno skoro nikdy. Stejnej problém jak u Patrolů. Po odstranění zátěžáku to sice trochu tahá za prdel, ale brzdy jsou ok, protože se stále pohybují a nezareznou.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: Brzdy

#23 Příspěvek od kubas » 07 črc 2014 14:31

d1 ma i v origo stavu vzadu dvoupistek bez abs tohle je jen trochu vetsí brzdič s lepším uchycením desek (podle me),odvzdusnovak je normalne nahoře,zatežak není natahal sem to komplet od predu v medi,na brzdní učinek si nemuzu stezovat,jen me stve ze je mezi deskama takovej rozdíl

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Brzdy

#24 Příspěvek od dava » 07 črc 2014 14:48

kubas píše:d1 ma i v origo stavu vzadu dvoupistek bez abs tohle je jen trochu vetsí brzdič s lepším uchycením desek (podle me),odvzdusnovak je normalne nahoře,zatežak není natahal sem to komplet od predu v medi,na brzdní učinek si nemuzu stezovat,jen me stve ze je mezi deskama takovej rozdíl
Jestli je stejnej průměr pístů jako u origoše, tak jedině ta bublinka. Průměr najdeš u Eliotta :mrgreen: Jestli jsou tam vetší písty, tak pak nic, musel bys špekulovat s průměrem válce, a je lepší tam dát to co tam patří, bo je to ojeb.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: Brzdy

#25 Příspěvek od kubas » 07 črc 2014 16:22

jeste to zkusim odvzdusnit, myslim ze jezdí víc disko s brzdama z defa

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3588
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

#26 Příspěvek od Land Jirka » 08 črc 2014 06:19

Jestli se nepletu, tak je u defa průměr zadních pístků 46mm a u discovery 41mm
tam ale asi problém nebude
v odvzdušnění taky ne stačí učebnice fyziky pro základní školy...
když tam bude vzduchová bublina nebude stejnoměrně tlak nikde v celém zadním okruhu (i když teorie a praxe je někdy rozdílná)
Jsou tady dvě možnosti
1) jeden pístek má větší odpor v brzdovém třmenu - to je častej problém u tohoto typu třmenu
2) Bordel za destičkou
Jak jste moc blbly v Rumunsku?
Někdy stačí zabahněné brzdové třmeny, které nedovolí brzdové destičce se dobře "odbrzdit" a cesta zpět domů z Ukrajiny, nebo z romale a děláš po dojezdu domů desky na obou nápravách
Měnil jsem to po takovejch výletech už na x autech...
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Brzdy

#27 Příspěvek od DanoDEF » 08 črc 2014 08:30

Land Jirka píše: Jsou tady dvě možnosti
1) jeden pístek má větší odpor v brzdovém třmenu - to je častej problém u tohoto typu třmenu
2) Bordel za destičkou
Jak jste moc blbly v Rumunsku?
Někdy stačí zabahněné brzdové třmeny, které nedovolí brzdové destičce se dobře "odbrzdit" a cesta zpět domů z Ukrajiny, nebo z romale a děláš po dojezdu domů desky na obou nápravách
Měnil jsem to po takovejch výletech už na x autech...
... taktiez mozem potvrdit vsetky tieto moznosti a hlavne ten bod 1. Pokial jazdis teren ale fakt teren teda sracky po prahy tak to bude bod 2.

... a este doplnim, ze mam rovnaky problem ale moje piestiky su este original a maju 425tkm takze nutne uz potrebuju vymenu.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: Brzdy

#28 Příspěvek od kubas » 08 črc 2014 18:23

Jako nějaký bláto bylo,nějak dvakrát mě to nevadí,jen že se ten problém opakuje už podruhy a pořád vnitrky,zkusím to ještě odvzdusnit ale je na nich snad ani ne 3000

RišoKE
Příspěvky: 282
Registrován: 22 dub 2014 09:24
auto: D1 320 tdi

Re: Brzdy

#29 Příspěvek od RišoKE » 08 črc 2014 19:26

kubas píše:Jako nějaký bláto bylo,nějak dvakrát mě to nevadí,jen že se ten problém opakuje už podruhy a pořád vnitrky,zkusím to ještě odvzdusnit ale je na nich snad ani ne 3000

U mňa, keď som jazdil na jar bahno v lese, tak som išiel trikrát Košice-Medzilaborce (130 km) a späť, v Medzilaborciach cca 50 km v lese a doštičky boli hotové. Ale odišli vnútorné zadné a keď som vymenil, tak pri rovnakom jazdení (bahno, les) odišli potom jedna vnútorná a jedna vonkajšia...takže asi záležalo pod ktorú sa dostalo viac bahna, poprípade nejaký kameň alebo konár..bežne som sa vracial do Košíc so škrípajúcimi brzdami..až doma som vapkoval..inak, škrípalo to len prvých 10 km :chuckle

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Brzdy

#30 Příspěvek od DanoDEF » 08 črc 2014 19:37

RišoKE píše:..inak, škrípalo to len prvých 10 km :chuckle
... tak si mal parkrat prebrodit rieku co tam tecie a mohol si mat aj brzdy ciste.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

RišoKE
Příspěvky: 282
Registrován: 22 dub 2014 09:24
auto: D1 320 tdi

Re: Brzdy

#31 Příspěvek od RišoKE » 08 črc 2014 19:46

DanoDEF píše:
RišoKE píše:..inak, škrípalo to len prvých 10 km :chuckle
... tak si mal parkrat prebrodit rieku co tam tecie a mohol si mat aj brzdy ciste.

..veru, pravdu máš.. :Ja blb:

Steve
Příspěvky: 1157
Registrován: 29 bře 2008 02:33
auto: D.I manuál 1997
Bydliště: Zlínsko

Re: Brzdy

#32 Příspěvek od Steve » 07 říj 2014 20:49

kubas píše:d1 ma i v origo stavu vzadu dvoupistek bez abs tohle je jen trochu vetsí brzdič s lepším uchycením desek (podle me),odvzdusnovak je normalne nahoře,zatežak není natahal sem to komplet od predu v medi,na brzdní učinek si nemuzu stezovat,jen me stve ze je mezi deskama takovej rozdíl
Mám dotázek skoro mimo téma...
Jaké tam máš brzdové trubky?
Myslím průměry vnější/vnitřní. A kde se dají sehnat?
Mám je jak liška, mám vyměněné třmeny komplet za nové (pístky se rúzně (ne)vracely - zas tak drahé to snad není a z těles se mi loupaly celé vrstvy šupin :D
A ještě holendry...jaký je to závit?
Nechci shánět (a platit :Ja blb: ) origo trubky a stejně jsem našel jen přední.
Discovery je životní styl.

halo
Příspěvky: 252
Registrován: 29 říj 2012 22:28
auto: Disco II td5
Bydliště: BA

Re: Brzdy

#33 Příspěvek od halo » 16 pro 2014 00:39

Nazdar, mam mensi problem na mojej D2. Dost sa mi hreje prave zadne koleso/disk. Horuce je vsetko - brzdic / kotuc / naboj / disk aj poloos je tepla, avsak nie az tak ako priruba naboja. Otazka na vas - Sposobuje to lozisko alebo je zaseknuty brzd. piest? Viem ze u Defa a D1 je seknuty piest bezna vec. A co uz D2? Naboj volu nema, nehuci, abs nehadze chybu. Moze sa aj takyto naoko 100% naboj tak zohriat? Pod auto sa dostanem az cez vikend, tak zatial budem vdacny za akukolvek radu.

Uživatelský avatar
habakuk
Příspěvky: 2586
Registrován: 10 črc 2011 20:45
auto: Discovery II
Bydliště: Blansko

Re: Brzdy

#34 Příspěvek od habakuk » 16 pro 2014 08:00

I DII trpí na nevracející se brzdiče po blbnutí v terénu mě to potkalo po vyčištění a rozhýbání ok. Pokud náš rozpálený kotouč a třen tak bych řekl brzdy. Dobrá identifikace je to i zda to smrdí od brzd.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1704
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Brzdy

#35 Příspěvek od kupec18 » 16 pro 2014 08:22

Michell Disco píše:Kubas se ptal na LR holendry na brzdy a já stojím před tím stejným problémem jdou někde koupit?diky.
Myslim že v každém kramě kde vyrabějí brzdove trubky na miru, mělo by tam byt M10x1.

Ja je bral tady http://www.bekas.cz/ , udělali mi i hadice jine delky, atd.

O vanocich pojedu do krakonošova, kdyby jsi tam nikde u vas takovy krámek neobjevil mužu ti je vzít. :Pohoda:

azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Brzdy

#36 Příspěvek od azni » 23 dub 2015 16:51

Ahoj, muzete mi, prosim, poradit kde hledat problem, kdyz prijdu k autu, chci startovat, slapnu na brzdu - a brzdovy pedal je tvrdy :( Nekdy to neudela za celou noc, jindy to je uz po trihodinovem stani... Je to hrozna otrava, zvlast na prudkem kopci nebo v zime. U jinych aut me to drive nezlobilo... Diky za pomoc !
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

MadTom
Příspěvky: 15266
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Brzdy

#37 Příspěvek od MadTom » 23 dub 2015 19:41

A po nastartování pedál trošku změkne a klesne? To by odpovídalo ztrátě podtlaku v posilovači - takže kontrola hadiček a posilovače, jestli není někde prasklina.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Tomy H.
Příspěvky: 473
Registrován: 29 čer 2010 10:07
tel.: +421904496524
auto: Discovery 2 Td5
Bydliště: Ivanka pri Dunaji, SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy

#38 Příspěvek od Tomy H. » 30 dub 2015 07:07

Azni, našiel si príčinu? Vyzerá to tak, že sa tá chyba vyskytla aj u mňa...
Tomy
Discovery 2 Td5 2002

azni
Příspěvky: 393
Registrován: 10 úno 2014 21:51
auto: Disko II TD5 r.2002

Re: Brzdy

#39 Příspěvek od azni » 30 dub 2015 10:16

Nenasel Tomy, nikde nic nesyci ani neni volne, navic to dela nepravidelne...
Teprve s nakupem LR jsem zjistil, kolik veci na aute se vlastne muze pokazit...

Uživatelský avatar
Massi
Příspěvky: 200
Registrován: 14 lis 2014 07:31
auto: D1 300 Tdi, ex Samík
Bydliště: Dobříšsko

Re: Brzdy

#40 Příspěvek od Massi » 31 kvě 2016 07:58

hledal jsem a nemohu najít rozměr závitu holendru pro D1, bude tam M10x1 nebo něco jinýho? :hmm: předpokládám, že do třmenů u do hadic bude stejný rozměr
Co bůh spojil, člověk nerozdělí. Co já rozebral, ani bůh nedá dohromady.

Odpovědět