



Moderátor: Miky_CZ
Ale já ho mám, akorát jsem ti stihnul odpovědět až po 49 min.petr pp píše:Skoda ze som to nefotil :strucny opis-ihlicky zapletene do pozostatkov strunky ktore som v roznych tvarov a dlzok vyskrabaval z gulicky ktora tiez nieje uplne dobra. Pisal som aj Karolovi S. ci nema a asi on ten kardan nema.hrabe píše:Ale s tím jehličkovym loziskem nic nebude,je to drbacka ho dat do kupy ale dá se to.Takže kup kříže a a v patek jedeš.
A Karel by Ti ho mohl vzít do Mohelnice . Namontovat ho na místě je otázka 30 min......hrabe píše:Peter, asi bych na Tvojem místě vzal od Karla starší kardan a hodil ho tam a až příjdou kříže tak skladal ten vadný. Ono není problém to potom prodat dál pokud by ti to v garáži zavazelo.
Musíš volat tam, kde to majípetr pp píše:z litepom som dnes volal vela krat skusal to zohnat no marne ponukol my len super kardan za 420e bez danehrabe píše:Ložiska objednej v Litepu nebo u Eliota a je to při tvé zručnosti prace na 3 hodiny.Bacha na to jehličkove ložisko....bahníčko z Partizánského zapracovalo,co?
Laci L&K píše:Elliott ho má, nedávno som ho kupoval.
Mam otázku: kde mi vyvážia kardan za rozumný peniaz?
petr pp píše:tak dneska klakla hardina nastastie som mal z bmw3 uplne rovnaka jak predna vrtula na klimu z peugeota 405 ale zacala svietit abs a tc mohlo by to byt aj preto ze mam zapnuta medzinapravovu uzav?
dik tak ked budem mat kardan tak to skusimMadTom píše:Jestli máš zapnutou mezinápravovou uzávěrku a při tom vypnutej motor, tak po nastartování ti ty kontrolky budou svítit, to je v pořádku. Vyřadit uzávěrku, vypnout motor až do vypnutí elektriky, znovu nastartovat a mělo by to být OK. Taková "vymoženost" starších D2.
to znamena ze ked si chcem dorobit tiahlo na medz.uz. tak po zaradeni to bude vzdy svitit:?MadTom píše:To zkus klidně hned. Potom znovu zařadíš a jedeš. A pokud uzávěrku vyřadíš před vypnutím motoru, tak po nastartování ti kontrolky svítit nebudou. Je to takovej docela opruz a jedinej význam to asi má, při sundaným kardanu.
Tak uz som v obraze dikMadTom píše:Ne, špatně si to pochopil. U starších D2 je to tak, že když máš zařazenou mezinápravu a vypneš elektriku, tak se ti to rozsvítí. Když ji vyřadíš, vypneš elektriku a znovu zapneš, tak to zhasne. A pokud zařadíš mezinápravu, tak se nic neděje, dokud opět nevypneš elektriku.
Tahle "vymoženost" se dá odstranit přeštípnutím jednoho drátku.
U novějších D2, co mají novější řídící jednotky SLABS (tj jednotky co řídí ABS a vzduchový podvozek SLS) se už toto neděje, pouze se změní funkce ABC, TC a HDC aby lépe odpovídaly uzavřenému mezinápravovému diferenciálu.
Souvisí to s tím, že starší generace D2 neměli možnost ovládání uzávěrky mezinápravového diferenciálu, jedině klíčem pod autem, pokud vůbec tam ty střeva byly. A to se dělal jedině tehdy, když bylo auto bez jednoho kardanu. A proto se ta elektronika takto "odstavila". Ono se to nevypne, ale značně se omezí funkce.