Stránka 2 z 2

Re: range rover 2007

Napsal: 11 úno 2008 13:59
od Rover
Land Jirka píše:
císař píše:to je potřeba vidět.
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/09 ... -styl.html
Systém se stále chladí...... :lol: :lol: :lol: :lol: Ještě že ho v žádném autě nemám...
No, vcelku jsem se pobavil..., jakpak tohle může fungovat za 5, za 10 let..., co s tím ty lidi budou dělat...

Napsal: 11 úno 2008 16:09
od motohanz
no to je prave pruser...testovali jsme v bahne a takovym terenu znamejch Tuarega a Range a bohuzel musim rict ze VW bez straty hvezdicky a Range pomalu nejel, to ze nam auto zustalo nahnuty byla jedna vec ale to spektrum kontrolek co svitilo na desce bylo jak vanocni stromecek...a to slo o dve nebo tri takove jilovitejsi louze.....

hlavne je divny ze skoro stejnej zahul jsme udelali na jinym Rangy asi rok predtim a naprosto zadna chybka.... :?

teda oprava jednou mi chcipnul znicehonic motor na rovine....s automatem nic moc....

Re: Chip

Napsal: 11 úno 2008 20:42
od RB
MartinMM píše:Ja su maximalne spokojen , auto je uplne jine a spadla asi o litr spotreba ale je to asi stylem jizdy , ted nemusim tak radit a auto je pekne zive
Moje řeč.Mám čip taky a auto jede jak z praku.Také spotřeba je jiná.Mám manuál.Ač preferuji automat,tak jsem za manuál v tomto případě raději.Větší spodek,nižší spotřeba.Platil jsem myslím 5500kč,kolega 5000kč podle roku.

Napsal: 11 úno 2008 20:52
od RB
MartinMM píše:
OC píše:No, ono nejvíc záleží na netěsnostech. Se starými měchy to po startu někdy trvalo i pár minut. Teď na nových Arnottech nepamatuji, že bych i po studeném startu a týdnu stání potřeboval na zvednutí víc, než pár desítek sekund... a to stejně zabere otvírání branky ;)

Možná jednodušší ověření je opak: nechat Rangieho stát v horní poloze, a podívat se, jak dlouho tak zůstane -- opět, se starými měchy mi do rána seděl na zadku; teď zůstane kliďánko týden nahoře...
Jeste ktomu jak pises ze nechat stat v nejvysi poloze. Me autak stal nafoukanej normalne tejden bez problemu ale kdyz jsem ho po startu sfouk tak pak trvalo nez se system natlakoval a tak pet minut trvalo nez se auto vubec pohlo -tak byl problem asi v tom bloku ,jelikoz to uz funguje jak pises ale v AMT mi tvrdili ze to je normalni ze to trva bezne nez se to dofuka- myslim si ze ten spatnej snimac tan tlak z nadrze vzduchu asi pusti ven a pak kdyz je nadrz prazdna to trva nez se naplni .
Auto vždy co se týče dofukování fungovalo bez problémů,akorát byl slyšet hodně kompresor.Pak se intervaly dofukování začaly prodlužovat až odešel kompresor,těsně po tom co jsem přijel s vlekem z výstavy u Hamburku-štěstí.Nyní mám jinej kompresor a nevím o něm.Dofukování jde stále bez problémů,jen po výměně měchů uchází u rychlospojek vzadu.Což se dá snadno při nějaké příležitostech opravit.

Napsal: 11 úno 2008 21:04
od RB
Až někdy budu schánět P38.Tak dám raději přednost autu s vadou motoru a vše si udělám-nechám udělat.Protože koho to ještě nepotkalo,tak to přijde.Chladiče,hadice,termostaty,hlavy.....Nechci ale strašit.A rovnou-Eliotte poznámku s přednostma benzin motorů si rovnou nech. :lol:

Napsal: 11 úno 2008 21:19
od OC
RB píše:Eliotte poznámku s přednostma benzin motorů si rovnou nech. :lol:
Nafta patří do kamen!!! :lol:

Obrázek

Napsal: 13 úno 2008 22:12
od RB
OC píše:
RB píše:Eliotte poznámku s přednostma benzin motorů si rovnou nech. :lol:
Nafta patří do kamen!!! :lol:

Obrázek
No...........další. :)

Napsal: 14 úno 2008 12:08
od motohanz
je fakt ze, v dobe motoru TDS jsem z neho byl nadsenej a mel jsem ho od cloveka kteryho jsem znal.....ostatni co ho potom meli zazivali krusny casy....protoze to tu melo spousta lidi na tahani aut....jinak posledni diesel kterej me fakt bavil byl 300Tdi.. 3,0D od BMW je pal uz jen neustale meneni drahych vstriku, kvuli kvalite nafty a tak dale....

Napsal: 20 úno 2008 22:52
od Voyager
Ještě nikdo se tu nevyjádřil k tomu, kolik vydrží automat a na co si dávat pozor při koupi renče, mněchy jsou asi jasný, neni my jasná převodovka a motory v benzínu konkrétně 4,6 a 4,0 v P38 :roll:

Napsal: 20 úno 2008 23:03
od OC
Stran toho nač si dávat pozor, je to velmi podrobně rozepsáno ve starších tématech, na rangerovers.net, na landywiky -- na vše jsem tady různě dával odkazy.

Stran převodovky, vydrží vše, rozhodně lepší* automat než manuál -- na to jsem odkaz dosud nedával.


* lepší jako že spolehlivější. To, že někomu třeba manuál vyhovuje a automat nikoli, je jiná věc, a otázka osobního gusta.