Stránka 2 z 8

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 26 pro 2013 22:14
od Lukasino
Stáhnul + jsem googlil i všude možně, dost mi to pomohlo, ale nějaké věci jsem se tam nedočetl :-(

Teď už mám zhruba představu, takže půjdu po kabelech až k ventilátoru a snad bude zakopaný pes tam...

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 27 pro 2013 11:47
od Lukasino
eliott píše:Stáhnul sis RAVE? Tam je mimo jiné i umístění všech konektorů, tedy i relátek a podobných pastí.
Ahoj,
zeptám se jestli Ti dorazil můj email s poptávkou? Neurguji, jen že mi cca dva dny vůbec nefungoval email, tak jestli jsem nepřišel o odpověď ;)

Jinak Rave jsem si stáhl, jsou tam super návody, ale už se nedočtu, z jakých vývodů při jakém nastavení to má topit, atd. :(

Je třeba někde ke stažení klasická uživatelská příručka? Zkusil jsem jí googlit, ale vůbec se mi nepodařilo :(

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 27 pro 2013 11:51
od MadTom
Návod by měl být součástí RAVE, je potřeba se pořádně podívat. Stejně tam popisy funkce elektických obvodů - nejenom schémata.

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 27 pro 2013 12:01
od Lukasino
V tom případě mám možná jiný Rave, já tam mám toto (viz obr), celková velikost nezabaleného je 670MB.
Resize of 1.JPG
Resize of 2.JPG

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 27 pro 2013 16:17
od Lukasino
Ještě se zeptám, palubku mám dole. Je vhodné něco vyměnit / zkontrolovat při té příležitosti?

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 27 pro 2013 21:16
od eliott
Lukasino píše:
eliott píše:Stáhnul sis RAVE? Tam je mimo jiné i umístění všech konektorů, tedy i relátek a podobných pastí.
Ahoj,
zeptám se jestli Ti dorazil můj email s poptávkou? Neurguji, jen že mi cca dva dny vůbec nefungoval email, tak jestli jsem nepřišel o odpověď ;)

Jinak Rave jsem si stáhl, jsou tam super návody, ale už se nedočtu, z jakých vývodů při jakém nastavení to má topit, atd. :(

Je třeba někde ke stažení klasická uživatelská příručka? Zkusil jsem jí googlit, ale vůbec se mi nepodařilo :(
Děláme inventuru, takže maily začneme řešit až v lednu. Uživatelská příručka v Rave u RRC není. Ale topit to bude vždy jen nahoře a na nohy, ty výdechy v palubce jsou jen na studený vzduch

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 27 pro 2013 21:53
od Mirko
Když se v tom topení budeš hrabat tak bych vyměnil výměník topení a ventilátor - i kdyby jsi ho rozchodil. A jako obvykle bych u takových věcí, které nejsou zrovna po ruce nevolil díly od britpartu...

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 27 pro 2013 22:19
od Lukasino
Eliott: Díky, palubku jsem shodil, tak to zítra projdu

Chápu správně, že dva ventilátory za výparníkem jsou čistě jen pro klimu?

Mirko: Nad tím jsem přemýšlel, zcela upřímně asi uvidím jak to dopadne s ventilátorem. Pokud to bude v elektrice a topení jako takové vyndavat nebudu, tak to nechám. Dělám to v Praze na ulici, tak se mi chladící kapalina nechce vypouštět. Pokud bych musel topení vyndavat, tak to povyměňuji... Stále to je investice cca 500liber (když tedy neberu v potaz Britpart) do Čárlse za něco, co funguje :grin:

EDIT: Sundání palubky už mám nacvičené, tak to případně příště bude hračka na chvíli :grin:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 28 pro 2013 13:17
od Lukasino
Dnes jsem to prošel a nefunguje ventilátor, rezistor je OK. Současně celé topení je od bahna, takže výměník bude asi krásně zalepený.

Mám tedy dva dotazy na zkušenější

1) Opravdu je Britpart tak špatný? Je pravda, že u převodníku tachometru jsem se o tom mohl přesvědčit sám, na druhou stranu je tam dost velký cenový rozdíl
Pokud jsem správně našel díly, tak:
Výměník STC250 £40 vs. £240 za originál
Ventilátor RTC6693 £87 + případně £12 za adaptér vs. £160 za originál

Je sakra rozdíl dát 4.500,-Kč nebo 13.500,-Kč :?

2) Jde pro příště udělat něco, aby se topení nenacucalo vodou a bahnem (samozřejmě kromě toho nejezdit tam :grin: )?

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 29 pro 2013 13:23
od Lukasino
Opět tři dotazy prosím :)

1) Na topení je nějaký rezistor, který ale není vůbec zapojený (originální konektor v autě má z 5ti pinů zapojené jenom dva). Co jsem se díval, tak nový ventilátor má opět rezistor. Jak to mám chápat? To je verze pro topení bez rezistoru za průduchem u kapoty? Tzn. to mohu vyhodit?
Resize of 2013-12-29 11.49.45.jpg
2) U topení, u ovládání teploty mám ulomenou packu, která ovládá nějaký potenciometr. Chápu správně, že je to potenciometr který ovládá zadní klapku čerstvého vzduchu? Je možné to koupit nové? Bohužel jsem nenašel žádný kompletní katalog dílů, co mám, tak to jsou nějaké 40-60 stránkové katalogy nějakých nejčastějších věcí :-(
Resize of 2013-12-29 12.30.31.jpg
3) U topení, ovládání úplně vlevo (tzn. čelní průduchy palubky) je na konci nějaký spínač (pokud se klapka zavře). Co to má ovládat?

Předem děkuji :grin:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 29 pro 2013 13:50
od Mirko
Nechci se tady jako jediný vyjadřovat k britpartu. Vím, že LandJirka to u svého měnil a nevím co tam dával.
Je to samozřejmě na tobě a pokud s tím autem budeš krosit jako káfič a je jen otázkou, který díl tě donutí, aby tě někdo odtáhl, tak je fakt, že tam můžeš vrazit i britpart ;-)
Já osobně prostě nejsem zvědavý aby mě opravovaná součástka na další delší cestě vytopila půlku auta a nevěřím těm věcem v modrých krabicích.

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 29 pro 2013 14:03
od Lukasino
Mirko: Tomu samozřejmě rozumím, Eliott má radiátor ještě od jiného výrobce který by měl být rozumný, tak ho zkusím. Ventilátor už vypadá, že funguje bez problému, tak ho tam zatím vrátím.

A ano, auto bude používané podobně jako u Káfiče, ikdyž já nejsem takový necita :lol:

Náhodou ohledně toho topení netušíš?

EDIT: Ještě k topení, když už je venku, tak bych rád vyměnil všechna těsnění na klapkách, atd. Poradíte kde nejlépe sehnat nebo co použít?

EDIT2: Překlep

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 29 pro 2013 14:16
od Mirko
Taky často sahám po jiných alternativách druhovýroby, s kterýma nemám tak špatné zkušenosti. Tak snad ti to vydrží.
To topení jsem měl rozebrané někdy před třemi lety a moc jsme se tomu nevěnoval, jelikož to bylo u RHD, takže už si to fakt moc nepamatuju. Mám z té doby jen tyto fotky:

Obrázek

Obrázek

Tady je to nějak rozkreslené:

http://lrcat.com/#39/4/49252

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 29 pro 2013 14:23
od Lukasino
Super, to mi pomohlo, díky.

Takže ad 2, to je MXC5705 - POTENTIOMETER ASSY AIR CON RRC-DIS1, chápu správně, že se tedy jedná o potenciometr, kdy se s vyšší teplotou vypne klimatizace? V tom případě kdy mám odpojenou klimatizaci to nepotřebuji, výborně. Jen přemýšlím, nastavit to na "studenou" aby při zapnutí klimatizace se rozběhli vrtule na chladiči, že?

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 30 pro 2013 19:41
od Lukasino
Nemám auto u sebe, tak vymýšlím blbosti :grin:

Zeptám se, v originále pokud to funguje jak má, tak jak to topí? Bezproblému to vytopí, nebo je to slabé? Slyším kolem sebe vcelku negace...

A proč se ptám, vyhodil jsem komplet klimu, takže mi zůstal prostor v palubce, dva ventilátory a průchodka do motoru, tak si pohrávám s nápadem, jestli tam nedat druhý radiátor.

Jaký na to máte názor? Je to zbytečné, nebo by to bylo vhodné?

Děkuji

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 30 pro 2013 23:07
od Sláma Karel
No to jsi tam měl právě tu klimu nechat (to co je v palubce). Protože ten výměník funguje normálně jako radiátor, když do něj přivedeš vodu.
Já to tak měl a naprostá spokojenost. :wink:

K :dance

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 31 pro 2013 12:00
od krestak
Lukasino píše:Nemám auto u sebe, tak vymýšlím blbosti :grin:

Zeptám se, v originále pokud to funguje jak má, tak jak to topí? Bezproblému to vytopí, nebo je to slabé? Slyším kolem sebe vcelku negace...

A proč se ptám, vyhodil jsem komplet klimu, takže mi zůstal prostor v palubce, dva ventilátory a průchodka do motoru, tak si pohrávám s nápadem, jestli tam nedat druhý radiátor.

Jaký na to máte názor? Je to zbytečné, nebo by to bylo vhodné?

Děkuji
Já měl v RRC vždycky kosu na nohy :? jinak to šlo :grin: a z těch prostředních průduchů mi šel teplej jenom ze dvou :hmm:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 31 pro 2013 13:11
od eliott
krestak píše:
Lukasino píše:Nemám auto u sebe, tak vymýšlím blbosti :grin:

Zeptám se, v originále pokud to funguje jak má, tak jak to topí? Bezproblému to vytopí, nebo je to slabé? Slyším kolem sebe vcelku negace...

A proč se ptám, vyhodil jsem komplet klimu, takže mi zůstal prostor v palubce, dva ventilátory a průchodka do motoru, tak si pohrávám s nápadem, jestli tam nedat druhý radiátor.

Jaký na to máte názor? Je to zbytečné, nebo by to bylo vhodné?

Děkuji
Já měl v RRC vždycky kosu na nohy :? jinak to šlo :grin: a z těch prostředních průduchů mi šel teplej jenom ze dvou :hmm:
Tys měl ale starou palubku, nevím, jestli tam to topení není řešené jinak

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 31 pro 2013 18:35
od Lukasino
Karel: Palubka je stále dole, takže není problém to tam vrátit a dotahat vodu. Ale nechci dělat něco zbytečně, pokud by to originálně topilo bez problému...
Jak jsi to řešil s regulací? Ventilátory na extra vypínač jsou jasné, ale co voda? Ten radiátor má dost velkou plochu na to, aby to sálalo i samo o sobě. Co jsem googlil, tak uzavírací ventil na trubku topení není ideální nápad, že? :lol:

Krestak: Tak tohle by kosu na nohy stejně nevyřešilo :grin:

Eliott, Mirko: Jakou máte zkušenost vy pánové? Stačí originál, nebo raději zapojit i druhý radiátor?

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

Napsal: 01 led 2014 11:55
od eliott
Lukasino píše:Karel: Palubka je stále dole, takže není problém to tam vrátit a dotahat vodu. Ale nechci dělat něco zbytečně, pokud by to originálně topilo bez problému...
Jak jsi to řešil s regulací? Ventilátory na extra vypínač jsou jasné, ale co voda? Ten radiátor má dost velkou plochu na to, aby to sálalo i samo o sobě. Co jsem googlil, tak uzavírací ventil na trubku topení není ideální nápad, že? :lol:

Krestak: Tak tohle by kosu na nohy stejně nevyřešilo :grin:

Eliott, Mirko: Jakou máte zkušenost vy pánové? Stačí originál, nebo raději zapojit i druhý radiátor?
Mě stačilo původní topení, auto to vytopilo výborně i ve velkých mrazech.