Stránka 2 z 4

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 30 bře 2014 22:07
od moon13
Taky se přidám k gratulaci a vzhledem k tomu, že ty si s tím dáš práci, tak očekávám zajímavý výsledek :wink:
PS: Já jsem "vyměkl" a RRC jsem nakonec nekoupil, i když mě to stálo asi 1200 km a celej den v autě.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 30 bře 2014 23:39
od macejky1
moon13 píše:Taky se přidám k gratulaci a vzhledem k tomu, že ty si s tím dáš práci, tak očekávám zajímavý výsledek :wink:
PS: Já jsem "vyměkl" a RRC jsem nakonec nekoupil, i když mě to stálo asi 1200 km a celej den v autě.
Tak to je skoda zes ho neporidil. To auto me neco do sebe at je v jakymkoli stavu. Nevim cim presne to je ale kdyz do nej sednu a jedu treba i jen kousek tak se porad usmivam :-) Fakt me hrozne bavi.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 31 bře 2014 07:54
od moon13
macejky1 píše: Tak to je skoda zes ho neporidil. To auto me neco do sebe at je v jakymkoli stavu. Nevim cim presne to je ale kdyz do nej sednu a jedu treba i jen kousek tak se porad usmivam :-) Fakt me hrozne bavi.
Tak škoda to možná je... ale tak měl jsem s ním asi hodinku a ta koroze mě nakonec odradila, po dohodě se známým primářem přes RRC,
jsem to odpískal. Ale neboj, taky se teď směju, i když jedu jen kousek... no počítám, že mě smích brzy přejde :grin:

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 31 bře 2014 10:44
od Lukasino
Gratulace k fešákovi! :mrgreen:

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 03 kvě 2014 23:05
od macejky1
Pánové prosím o pomoc. Nemáte někdo volnou kapličku přístrojů viz. foto ?

Úplně by mi stačil jen funkční pravý díl - tachometr. Nebo třeba jen mechanismus počítadla kilometrů. Na tom mém sice tachometr funguje ale počítadlo ujetých kilometrů nepočítá. Myslel jsem že bude jen zaseklé ale bohužel to asi neopravím. Jedno plastové kolečko pro převod od nulovacího počítadla k hlavnímu je trochu oholené a jeho uložení už je tak vytahané že tam skoro nedrží. Samotný číselník vyčistit a promazat teflonem můžu ale s tím vyčvachtaným plastovým uložením nic neudělám.

Nejraději bych chtěl sehnat stejnou kapličku protože se mi líbí.
Tak kdyby jste někdo měl budu rád. A klidně může být i poškozená, stačí mi funkční počítadla.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 04 kvě 2014 18:48
od will.26
kapličku mám ale v mílích,muže být?(jak koukám na tu fotku tak vsadím boty že to rozebíráš manželce na kuchyňské lince že? :mrgreen: )

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 04 kvě 2014 20:27
od macejky1
will.26 píše:kapličku mám ale v mílích,muže být?(jak koukám na tu fotku tak vsadím boty že to rozebíráš manželce na kuchyňské lince že? :mrgreen: )
Mas skoro pravdu ..... Az na to ze uz nemam manzelku :-) Asi jsem toho v kuchyni rozebral az moc a pak to myl v mycce :-).

Kdyby byla nejhur tak bych asi bral i mile ale zatim jeste pockam jestli se neozve i nekdo dalsi s km.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 06 kvě 2014 20:38
od macejky1
Uvital bych nejakou radu ohledne vyberu bezkontaktniho rozdelovace. Neco jsem nasel u Rimmer Brothers ale myslim ze v bezkontaktnim provedeni tam pro me nic vhodneho nebylo. Nebo jsem to alespon nenasel. Urcite je vice ruznych vyrobcu, ruzne kvality a mozna i ruzna provedeni v nastaveni. Uplny fajnsmekr nejsem takze treba programovatelny rozdelovac nepotrebuju. Nejsem pritelem presprilis slozitych zarizeni.
Melo by to byt na motor 3.5 efi z roku 88 s nizkou kompresi 8.13:1 Tak jestli mate nekdo zkusenost nebo nejaky tip na vhodneho vyrobce nebo shop byl bych vdecny.

Druha otazka se tyka tlumicu. Vybiram momentalne mezi Procomp gas, Terrafirma bigbore a Terrafirma pro sport. Osobni zkusenost od lidi kteri je uz maji nebo meli by mi pomohla s vyberem. Auto bude slouzit, az bude hotove, k hobby pojezdeni - tak 1x mesicne nejaky vikendovy vylet nebo sraz a max. 1x do roka delsi cestovani cestou necestou smerem na vychod RO, UK, RU, apod.

Diky

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 06 kvě 2014 23:27
od Mirko
Kontaktní se v tvém ročníku už ani nedělali. Na Rover V8 jsou k mání skoro jenom bezkontaktní elektronické.
Kupoval jsem dvakrát u SimonBBC (Powerspark), doporučil ho i Mark Adams (Tornado Chips)
Jinak hodně dobrá a drahá a přesnější alternativa je 123 Ignition, má i českého distributora.
Ve Španělovi byl kontaktní Mallory, mě se zdál dobrý, ale pan Pešl ho chtěl vyhodit, že se s takovou historií nebude dělat. Potvrdil pak opět Mark Adams, který je označil nějak ve smyslu skvěle zpracovaného těla s elektronikou z hračkářství. Půjde tam Powerspark. Existuje i elektronicky Mallory ale stojí ještě víc než 123.
Pozor na kvalitu palce zapalovače, nešetřit. Víka jsou ke koupi i v Autokelly.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 07 kvě 2014 12:35
od macejky1
Dík, kouknu se na ty 123 ignition.

U Rimmerů mají u všech bezkontaktních poznámku "electronic" ale u toho který je označený jako vhodný pro můj motor tam tahle poznámka není. http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID009383

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 07 kvě 2014 12:42
od Mirko
Jsem přesvědčený, že všechny EFI měli bezkontaktní zapalování. To 123 Ignition je kolem 15 tisíc za rozdělovač.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 07 kvě 2014 13:25
od macejky1
Nejjednodušší bude když se konečně o víkendu dokopu k tomu abych ho otevřel a podíval se. :-)
Tak jako tak ale stejně pořídím celou novou sadu zapalování ( rozdělovač, cívku, kabely, zesilovač) a to co mám teď v autě budu vozit s sebou jako náhradní.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 09 kvě 2014 20:07
od macejky1
Kdyby měl někdo neodolatelnou touhu mít v autě původní autorádio tak mohu přenechat tohle které jsem dneska vykuchal ze svého. Je dokonce včetně zesilovače pro zadní repráky a má konektor pro připojení CD mechaniky nebo snad dokonce měniče. Docela jsem se divil co všechno jsem s ním vytahal :-) Rádio na něm hraje, stanice ladí, kazeťák nevím.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 09 kvě 2014 20:49
od macejky1
Jinak zatím jsem toho moc nezvládnu. Až se začne natvrdo rozebírat tak to snad půjde o hodně rychleji.

Zatím má RRC za sebou jen:
Strojní vyčištění všech koberců - nevěřil jsem, že je možné aby tak prokoukli
Odlakování a nalakování jedné sady ALU kol
Přezutí na 235/85 R16
Montáž rozšiřovacích podložek 30 mm
Kompletní výměnu nefunkčního centrálního zamykání za nové s dálkou a dvěma programovatelnými výstupy ( ještě nevím na co budou )
Výměnu všech žárovek přístrojů, ovladačů a vnitřního osvětlení za LED ( nejsem tuner ale svítilo to dost málo a žralo to baterii )
Výměnu autorádia - Pioneer s USB a BT včetně BT handsfree s externím mikrofonem
Výměnu všech zteřelých hadic od podtlaků za silikonové + koleno sání vzduchu ( bylo jak řešeto, omotané elektro páskou )
Opravu několika prasečinek v elektrice - předchozí majitel vše mechanické opravoval drátem a všechny dráty prostě "zmuchlal" dohromady a omotal elektro páskou
Zprovoznění dvou elektro vrtulí přídavného chlazení, spínané tlačítkem v kabině.


V nejbližší době nás teď čeká:
Výměna všech náplní
Přetěsnění části motoru ( vana, víka ventilů, olejová pumpa, ... )
Montáž žebrovaného víka na LT230
Výměna pružin ( hlavně zadní jsou hrozně lehlé ) a výměna tlumičů.
Výroba a montáž dislokačních kónusů
Preventivní výměna všech řemenů příslušenství
Výměna pantů řidičových dveří
Obložení ruční brzdy a lanovod
A rád bych vyměnil tapecíry dveří za novější. Dveře jsou ale hodně jiné takže to buď vůbec nepůjde nebo to bude chtít hodně úprav. No uvidíme.


Moc nefotím ale pár obrázků tady mám.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 09 kvě 2014 21:34
od Mirko
:yes

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 18 kvě 2014 20:25
od macejky1
Tak jsem se konečně dostal k tomu rozdělovači. Auto sice jede ale moc se mu nechce za studena startovat. Musím si vždy chvíli počkat. Po prvním startu už je to potom vždy na 1A.
Zvýšený volnoběh se sníží po několika vteřinách a už si jen tak bublá. Ale stejně se mi zdá, že zapalování nefunguje úplně ideálně a čas od času i při dostatečně prohřátým motoru zakolísá volnoběh. Nikdy ne tak že by chcípal ale vždy naopak trochu zvyšuje a hned se zase uklidní.
Taky se mi zdá, že za studena dost kouří ( bílo modrý dým co smrdí trochu po benzínu ) ale těžko to objektivně posoudím protože jsem posledních 12 let jezdil jen dehťáky.
Zkoumal jsem to podtlakové ovládání předstihu a redukční ventilek či co to je na té hadici je průchodný. Dýchat se přes podtlakovou hadičku rozhodně nedá takže membrána asi ok. Ale ať jsem hubou nasával jak jsem chtěl ( až mi málem lezli oči z důlků ) tak jsem nepozoroval že by se něco v rozdělovači pohnulo :-) Takže telefonáty s 123 ignition a chlapy od Powerspark mě neminou a budu muset vybrat něco nového. Tenhle starý budu pitvat jedině až bude v autě namontovaný nový. Asi to dopadne že opravdu objednám celý set - rozdělovač, cívku, zesilovač, redukci 2pin / 3pin ( ta možná nebude s novou cívkou nutná ? ), 8mm silic. kabely a NGK svíčky.

Čidlo na expanzní nádobce je jen na hlídání hladiny vody nebo má i jiný účel ? Nemám ho zapojené.



Přikládám fotky z dnešního testování - jel jsem sám takže se nic moc fotit nedalo.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 18 kvě 2014 21:20
od Mirko
U Range V8 je známo, že ve výfuku kondenzuje hodně vody, proto bych tomu rannímu kouři nepříkladal dál váhu. Čidlo na nádobce aspoň u novejších měří jen množství vody. Ty bys tam ale ještě měl mít plechovou expanzní nádobku.
Na starty má tvé vstřikování 9. vstřikovač. Prozkoumej, jestli funguje.
Ohledně volnoběhu je nejlepší napřed vyčistit stepper motor vzadu ne krytu sacího potrubí.
Rozdělovač může být samozřejmě i zatuhlý. Rozhodně tomu novým setem např z Powerspark neublížíš. Jejich ceny jsou myslím velmi příjemné, už jsem u nich kupoval dva rozdělovače a další věci. Bezproblémová komunikace a ochota poradit. Redukce 2-3 pin se týká konektoru na zesilovači, ne cívky. Lze i nahradit běžnými elektro-konektory, ale nestálo mi to zatím za to úsilí.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 19 kvě 2014 07:41
od eliott
Podle mne to ještě stepper motor nemá, ale bimetalový ventil na pravé přední části sání.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 19 kvě 2014 07:48
od Mirko
No teď koukám ještě jednou na ten motor a on je předělanej na hotwire vstřikování!!!!
Viz váha vzduchu, stepper motor je vzadu vidět, za to naopak chybí 9. vstřikovač.

Re: Macejkyho RRC 3,5 EFI - rok asi 88

Napsal: 19 kvě 2014 10:30
od eliott
Aha, vidíš, toho jsem si ani nevšiml...