Disco 3 - nafta v mot. oleji
Moderátor: Miky_CZ
- Jirkas1958
- Příspěvky: 15
- Registrován: 05 dub 2014 16:18
- auto: Discovery 3
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Ještě jednou díky!
- MILUNAK
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 04 úno 2009 00:07
- tel.: 777314741
- auto: nevejde se
- Bydliště: Čerčany,Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Nemáš zač a hlavně pak dej vědet čím to bylo.Jirkas1958 píše:Ještě jednou díky!
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.
- Jirkas1958
- Příspěvky: 15
- Registrován: 05 dub 2014 16:18
- auto: Discovery 3
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Jasně, budu referovat 

- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
u Fordov a Peugeotov po prechode na FAP filtre to robilo bežne. A bolo to vstrekovaním nafty do posledného valca bez spálenia. Takže vadným vstrekom to kľudne môže byť.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Acon píše:u Fordov a Peugeotov po prechode na FAP filtre to robilo bežne. A bolo to vstrekovaním nafty do posledného valca bez spálenia. Takže vadným vstrekom to kľudne môže byť.
Jak bys to chtěl ve znatelným množství dostat dolů?? Takový kravině nevěřím ani náhodou, jestli běží na všecky, není šance tudy.
Jedině snad že by po vypnutí motoru vadnýma vstřikama prosáklo trocha nafty z natlakovanýho systému, a proteklo dolů. Ale spíš by ohnul ojnici, podle mě.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
- Jirkas1958
- Příspěvky: 15
- Registrován: 05 dub 2014 16:18
- auto: Discovery 3
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Tak všech šest vstřiků v riti, zítra si jedu k panu Hodboďovi pro nové. Docela rána! Příčina - prý nekvalitní nafta. Zkurvená práce!!
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Jirkas1958 píše:Tak všech šest vstřiků v riti, zítra si jedu k panu Hodboďovi pro nové. Docela rána! Příčina - prý nekvalitní nafta. Zkurvená práce!!



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Dnes treba kazdu naftu v cz/sk aditivovat vdaka biozlozke je mazivost nafty chaba comon rail je nanu haklivka 

LR DEFENDER 110 SW
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Jirkas1958 píše:Tak všech šest vstřiků v riti, zítra si jedu k panu Hodboďovi pro nové. Docela rána! Příčina - prý nekvalitní nafta. Zkurvená práce!!
kde tankuješ? Už jsem o tom slyšel, známým se stalo to samé, ale u forda. Nakupovali u těch "levnějších" noname čerpaček.
K čemu máme u nás ČOIku? Rozdat maximální pokuty pumpařům a nikdo tu naftu už nebude kur.vit

Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Mazivostí to není, nebo ne kvůli biosložce, protože mazivost má bionafta lepší. Horší může být korozivní účinekkomin píše:Dnes treba kazdu naftu v cz/sk aditivovat vdaka biozlozke je mazivost nafty chaba comon rail je nanu haklivka
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
-
- Příspěvky: 15266
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Bych to řekl, že obecně je to nižší kvalitou nafty a nejenom posledních pár let kvůli biosložkám. Několikrát se mistalo, že po natankování v Něměcku nebo Francii auto jelo lépe a mělo výrazně nižší spotřebu. A na 3000km cestě hlavně po dálnicích se to už projeví. A o samé mi potvrdil kamarád, když ještě dělal i Forda přímo u importéra - v ČR oproti Německu 2-3 násobně vyšší počet garančních oprav okolo vstřikovačů a všeho co souvisí - a to se týkalo nových aut.
Naštěstí už jsou v ČR firmy co vstřikovače umí kvalitně zrepasovat za cenu podstatně nižší, než je cena vstřikovače nového.
Naštěstí už jsou v ČR firmy co vstřikovače umí kvalitně zrepasovat za cenu podstatně nižší, než je cena vstřikovače nového.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Jirkas1958
- Příspěvky: 15
- Registrován: 05 dub 2014 16:18
- auto: Discovery 3
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Firmy jsou, bohužel vstřikovače od Siemens, které má Land Rover žádná z nich neopravuje. Takže jsem musel hezky pěkně do nových.
- petr štrof
- Příspěvky: 937
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Jen tak pro zajímavost by mě zajímala cena takovéto opravy .
A čekal bych , že tankováním nekvalitní nafty nejdřív odejdou Egry , ale že všechny vstřiky to bych nečekal.
čau petr
A čekal bych , že tankováním nekvalitní nafty nejdřív odejdou Egry , ale že všechny vstřiky to bych nečekal.
čau petr
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
jeden vstřikovač je okolo 8tis.
http://www.litep4x4.cz/detail/discovery ... vac-paliva
Jirkas1958: zkus se zeptat tady http://www.diesel-sobek.cz/
http://www.litep4x4.cz/detail/discovery ... vac-paliva
Jirkas1958: zkus se zeptat tady http://www.diesel-sobek.cz/
- Mrky DII
- Příspěvky: 643
- Registrován: 27 zář 2011 17:57
- tel.: 605517364
- auto: Už jen Free I 3x
- Bydliště: Smržovka
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Pokud vím, tak firma v Jablonci nad Nisou Turbosport repasuje všechny vstřiky včetně Siemens, cenu maji kolem 3.000,- ks.
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Ja som si to nevymyslel. Ten problém tu skrátka je úplne bežne. Je toho plný internet. Za peugeot https://www.google.sk/search?client=bad ... rch+Google a za Ford https://www.google.sk/search?client=bad ... ta+v+olejidava píše:Acon píše:u Fordov a Peugeotov po prechode na FAP filtre to robilo bežne. A bolo to vstrekovaním nafty do posledného valca bez spálenia. Takže vadným vstrekom to kľudne môže byť.
Jak bys to chtěl ve znatelným množství dostat dolů?? Takový kravině nevěřím ani náhodou, jestli běží na všecky, není šance tudy.
Jedině snad že by po vypnutí motoru vadnýma vstřikama prosáklo trocha nafty z natlakovanýho systému, a proteklo dolů. Ale spíš by ohnul ojnici, podle mě.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
No, to co vidím v odkazech mi to nijak nevysvětluje, kromě PD, což je ale jinej případ. Nějakej motor jsem už viděl, ale aby za běhu přes kroužky šla nespálená nafta do oleje v takový míře, že by se to projevilo přibýváním, to snad není přece možný.
Snad jestli je nějaká možnost odkápnutí po vypnutí motoru, to by mohlo bejt, ale v pístu je komora, to by tý nafty muselo odkápnout taky docela hodně. I když, u toho véčka by to mohlo stýct po stěně, spíš než kápnout do pístu... Fakt je, že po vypnutí motoru je v railu tlak a neodfoukne nikam zpátky
Uvidíme jak dopadne s tou výměnou vstřiků, ale na to moc nevěřím, protože na testeru jsou vtřiky po 100 tisících vyhodnocený jako vadný všecky, i když ještě ve skutečnosti vydrží dalších 300 najet. Aspoň ty Bošácký teda.
Snad jestli je nějaká možnost odkápnutí po vypnutí motoru, to by mohlo bejt, ale v pístu je komora, to by tý nafty muselo odkápnout taky docela hodně. I když, u toho véčka by to mohlo stýct po stěně, spíš než kápnout do pístu... Fakt je, že po vypnutí motoru je v railu tlak a neodfoukne nikam zpátky

Uvidíme jak dopadne s tou výměnou vstřiků, ale na to moc nevěřím, protože na testeru jsou vtřiky po 100 tisících vyhodnocený jako vadný všecky, i když ještě ve skutečnosti vydrží dalších 300 najet. Aspoň ty Bošácký teda.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
- Mrky DII
- Příspěvky: 643
- Registrován: 27 zář 2011 17:57
- tel.: 605517364
- auto: Už jen Free I 3x
- Bydliště: Smržovka
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Jen tak pro info. Dnes jsem se bavil se známým, je to "starej motorář", staví i závodní motory na rally, rallycross i na vrchy. A říkal mi, že už se s tím taky setkal. Byly vadný vstřiky a po vypnutí motoru neudržely tlak a pustily to, nafta pak protekla do oleje.
To se pěkně vezem, se špínou a rezem ...
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
JJ, tak tohle vysvětlení bych akceptoval. Čili pokud by to byl stojatej motor, asi se to nepozná a po startu to odflusne ven z misky v pístu. U V motoru nebo něčeho naležato to proteče dolů po hlavě a válci.Mrky DII píše:Jen tak pro info. Dnes jsem se bavil se známým, je to "starej motorář", staví i závodní motory na rally, rallycross i na vrchy. A říkal mi, že už se s tím taky setkal. Byly vadný vstřiky a po vypnutí motoru neudržely tlak a pustily to, nafta pak protekla do oleje.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
- Jirkas1958
- Příspěvky: 15
- Registrován: 05 dub 2014 16:18
- auto: Discovery 3
Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
Takže oprava dokončena. Vyměněno všech 6 vstřiků, vyměněn olej, olejový filtr, palivový filtr, nafta. Auto startuje, bručí, jede jako nové. Tlaky na válcích naprosto v pořádku. Podle protokolů z testování těch vadných vstřiků byly všechny naprosto stejně poškozeny, dávali 3x více nafty než by měly
Přišlo mě to celkem asi na 70k, tak snad to bude na nějaký delší čas všechno. Teda, přál bych si to

Přišlo mě to celkem asi na 70k, tak snad to bude na nějaký delší čas všechno. Teda, přál bych si to
