Stránka 2 z 2

Re: Celoroční AT vs zimní

Napsal: 02 lis 2014 20:12
od kupec18
Tak přesně ty měkke klidně s menším najezdem bych potřeboval
Nebyla by jina volba než hlučná a žrava mudzila či crawler za nerozumne prachy navic v blbych rozměrech?

Re: Celoroční AT vs zimní

Napsal: 02 lis 2014 21:25
od dava
kupec18 píše:Tak přesně ty měkke klidně s menším najezdem bych potřeboval
Nebyla by jina volba než hlučná a žrava mudzila či crawler za nerozumne prachy navic v blbych rozměrech?
S takhle měkkou směsí a zároveň nezničitelnou kostrou nevím, myslím že nikdo. Kdybych nejezdil tolik po silnici, tak ty Mudzilly dám, ale za rok bych je smetl a spotřeba by šla dost nahoru.
Hlavně se vyhni jakýmkoliv protektorům, to je většinou směs úplně mimo a navíc ten běhoun je s další vrstvou nesmyslně tvrdej. Existují totiž protektory s podobnýma vzorkama, ale je to k prdu, hluk, vibrace, klouzačka. Guma je nejen o vzorku, ale i o konstrukci.
Jednou jsem s Patrolem asi v 80 km/h trefil pravým kolem v lese megašutr co koukal z břehu u cesty. Odnesl to originál Mangels 8x15 ET-25, Modular, zub jaxvině. Kdo zná ty ráfky, ví co to musel bejt za ránu aby se poškodil. Ale guma to ustála, jen na boku zářez. Žádná boule, nic.

Tady koukám 33" na DII pasují, po nějaké menší úpravě. http://www.landroverforum.cz/forum/view ... p?p=276832

Podle mě musej ale škrtat o kost, asi pán má podložky pod těma kolama na foto. Jinak, specielně Mudzilly jsou ve skutečnosti menší než se uvádí, třeba 33" BFG jsou větší než 33" od Maxxisů...