Stránka 2 z 2

Re: RR P38 2,5

Napsal: 21 lis 2014 19:52
od stanislav013
Ako dlho trvá, kým sa zohreje motor 2,5 dse na prev. teplotu?

Re: RR P38 2,5

Napsal: 21 lis 2014 21:50
od Stanislav Bedi
chvilu pri tychto teplotach tak pet km

Re: RR P38 2,5

Napsal: 21 lis 2014 21:58
od stanislav013
Zajtra vymením čidlo teploty a uvidí sa, či je to v tom.

Re: RR P38 2,5

Napsal: 21 lis 2014 22:15
od eliott
Není jednodužší změřit skutečnou teplotu laserovým teploměrem? Pokud je problém v elektronice, výměna čidla nepomůže...

Re: RR P38 2,5

Napsal: 21 lis 2014 22:48
od spata
Jestli to topí,je voda vsude a nic se neděje,kouknout jesti všecha mista,chladič,trubičky ,motor jsou zahřáta,tak řikajic na provozní teplotu a neřešit,v kopci se zahřeje!

Re: RR P38 2,5

Napsal: 22 lis 2014 13:29
od JSK
Mně se 2,5 tds po výměně termostatu (i s motorem :Ja blb: ) ohřívá nejrychleji ze všech aut, dokonce benzínový Smart se ohřívá pomaleji.

Re: RR P38 2,5

Napsal: 22 lis 2014 13:34
od eliott
Protože to není motor, ale generátor ztrátového tepla :mrgreen:

Re: RR P38 2,5

Napsal: 22 lis 2014 21:18
od Stanislav Bedi
eliott píše:Protože to není motor, ale generátor ztrátového tepla :mrgreen:
Sest hrncekou je sest v tom malom bloku

Re: RR P38 2,5

Napsal: 22 lis 2014 21:38
od eliott
Problém není v počtu, ale v předkomůrce...

Re: RR P38 2,5

Napsal: 22 lis 2014 22:09
od stanislav013
Jazdil som tým asi 6 km, ale to možno nestačí na zohriatie motora. Neviete mi poradiť, aké čidlo mám objednať? Na hlave som našiel modré a zelené. Nesvieti mi podsvietenie ovládania klímy a ovládač svetiel a hmlovky, poradíte mi ako sa to rozoberá a aké tam idú žiarovky, ďakujem.

Re: RR P38 2,5

Napsal: 22 lis 2014 22:12
od MadTom
Nevím jak TDS v P38, ale TD5ka v Disco2 se mi při teplotáchj lehce nad nulou nebylo občas schopná ohřát i 15km a víc - to když jsem bydlel v Hlubočkách a jel do Olomouce - je to celou cestu přes dědinu, takže maximálně 50 a furt lehce z kopce kolem vody.

Jednoduchej test - dej tam kus alobalu nebo koberce na chladič. A pokud se to ohřeje rychleji, tak může být problém v termostatu. Akorát si dej bacha, aby jsi to nepřehřál.

Re: RR P38 2,5

Napsal: 23 lis 2014 18:10
od Stanislav Bedi
eliott píše:Problém není v počtu, ale v předkomůrce...
suhlasim ale este to macelkom slusny chod viem ze 4.6 je niekde inde tiez taham dvojkaru dobre sem tam pretazenu je to slabsie ale da sa a hlavne to pohodlicko mal som manual teraz automat chcel by som 4.6 ale nemam predstavu dojazd rezerva a tie gurtne popruhy z vozika co s tym

Re: RR P38 2,5

Napsal: 25 lis 2014 18:31
od stanislav013
Snímač teploty chladiacej kvapaliny vymenený, motor sa krásne zohrial za 5 minút. Ďakujem za vaše rady. Nakoľko mám odlepený strešný tapacír, tak som ho dal prečalúniť. Vo štvrtok to bude hotové, potom hodím zopár foto.

RR P38-namontovať mechy alebo nechať struny?

Napsal: 10 pro 2014 22:11
od stanislav013
Na aute dal predchádzajúci majiteľ namontovať struny, oplatí sa mi zainvestovať do vzduchového podvozku, kúpiť nové mechy alebo použité? Čo všetko by som potreboval a koľko by to stálo? Keď som mal auto na zdviháku, všimol som si, že sú tam namontované snímače výšky, nádrž na vzduch a hadičky k mechom. Kde nájdem kompresor a ako by som ho vyskúšal, či je funkčný? Elektronika je asi vyblokovaná, lebo mi nehlási chybu podvozku.
Vopred ďakujem za cenné rady a želám príjemný večer.

Re: RR P38 2,5

Napsal: 11 pro 2014 07:12
od Kokesek
kompresor mas pod kapotou pred ridicem v plastove cerne krabici. Pokud to budes davat dohromady pocitej od 5000 do 20000 podle toho co tam neni nebo nejde. Puvodni majitel to asi vyradil z duvodu ze neco neslo nebo na to nemel nervy. Dneska uz umime definovat zavadu easu na 100%. A to treba behem hodiny diagnostiky a zkouseni. Opravit se da vsechno a repasovat se da vent. blok a kompresor. Mechy a cidla treba mit nove nebo dobre. Ostatni je sranda.

Re: RR P38 2,5

Napsal: 11 pro 2014 07:14
od Kokesek
stanislav013 píše:Snímač teploty chladiacej kvapaliny vymenený, motor sa krásne zohrial za 5 minút. Ďakujem za vaše rady. Nakoľko mám odlepený strešný tapacír, tak som ho dal prečalúniť. Vo štvrtok to bude hotové, potom hodím zopár foto.

To si mel ten samy problem co ja na svoji P38. To znamena ze motor mel porad dobrou teplotu, ale na budikach zobrazoval malo. Cidlo nema vliv na ohrivani motoru. Pouze zobrazuje jeho aktualni teplotu.

Re: RR P38 2,5

Napsal: 11 pro 2014 08:22
od MadTom
Jenom poznámka k měchům - dávat do auta cíleně starší není dlouhodobě dobrej nápad, prostě mají omezenou životnost. Mít sebou v autě starší měch jako rezervu na výletech je naopak velmi vhodné - nezabere moc místa.