Turbo TD5 kaput

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
MadTom
Příspěvky: 15211
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Turbo TD5 kaput

#21 Příspěvek od MadTom » 20 lis 2014 00:06

Ono to není o tom odstranit mapu a míto ní dát jinou, ale o tom, co jsou vstupy do dané mapy, tedy podle čeho reguluje a ty jsou jiné u EGR a u VNT.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo TD5 kaput

#22 Příspěvek od visby » 20 lis 2014 00:19

Acon píše:Ak uvažujeme jako zvýšiť výkon a máme KO turbo, tak to VGT aj s příslušnou RJ je za cca 950lb. Nové std turbo cca 600€ + nejaký chip (napr. od Pete Bella alebo pod) 100-300€. Ten rozdiel tu stále je, no už nie až tak veľký a je len na zvážení a možnostiach investora ;-)
ale na vnt potrebujes tak ci tak cip;-)

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo TD5 kaput

#23 Příspěvek od komin » 20 lis 2014 07:41

MadTom píše:Ono to není o tom odstranit mapu a míto ní dát jinou, ale o tom, co jsou vstupy do dané mapy, tedy podle čeho reguluje a ty jsou jiné u EGR a u VNT.
No ved a to je na danom ladicovy aby to zvladol on si musi tu mapu napisat a tych je fakt malo ja viem na Sk o dvoch.
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo TD5 kaput

#24 Příspěvek od Kokesek » 20 lis 2014 07:58

Aby se dalo resit algoritmicky postup zpracovani jednotlivych velicin v jednotce a jejich vypocty tak na to chlapci tady neni nikdo vybaveny. nezname totiz algoritmus vyrobce. zpetne to nikdo nelouskne. Ale umime jenotlive mapy ci faze vstriku zkreslovat k obrazu svemu. To je oc tu bezi. Ono je jedno jak to funguje v zavrene skrince ale dulezite je jak moc to umim zkreslit. Obecne plati ze cim jednodusi jednotka tim horsi je na ladeni. Pokud vezmu edc 16 nebo 17 tak tam se da upravit ledasco protoze ta jednotka je hodne slozita rychla a chytra.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Turbo TD5 kaput

#25 Příspěvek od Acon » 20 lis 2014 10:05

visby píše:
Acon píše:Ak uvažujeme jako zvýšiť výkon a máme KO turbo, tak to VGT aj s příslušnou RJ je za cca 950lb. Nové std turbo cca 600€ + nejaký chip (napr. od Pete Bella alebo pod) 100-300€. Ten rozdiel tu stále je, no už nie až tak veľký a je len na zvážení a možnostiach investora ;-)
ale na vnt potrebujes tak ci tak cip;-)
Veď to tam píšem ;-)
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo TD5 kaput

#26 Příspěvek od visby » 20 lis 2014 11:18

Acon píše:Veď to tam píšem ;-)
slepy som, aj ked ta cena je dost podhodnotena. ked som to kukal tak to stalo viac a garret ma stal 500e aj s postou;-)

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Turbo TD5 kaput

#27 Příspěvek od DanoDEF » 20 lis 2014 12:23

... zatial co tu klabosite uz mohol mat na pol ceste nove turbo z UK.

PS. Co si myslite kolko vydrzi turbo na TD5 (km vykon)?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo TD5 kaput

#28 Příspěvek od komin » 20 lis 2014 12:33

PS. Co si myslite kolko vydrzi turbo na TD5 (km vykon)?[/quote]
No to zalezi od viacerych faktorov ako dochladzovanie,vymeny oleja....
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Turbo TD5 kaput

#29 Příspěvek od Acon » 20 lis 2014 13:30

visby píše:
Acon píše:Veď to tam píšem ;-)
slepy som, aj ked ta cena je dost podhodnotena. ked som to kukal tak to stalo viac a garret ma stal 500e aj s postou;-)
dolu sú ceny VGT. RJ k tomu stojí cca 80-90 Ł
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
vizour
Příspěvky: 367
Registrován: 25 črc 2011 13:50
tel.: 732221674
auto: Defender 110
Bydliště: Moravské Bránice
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo TD5 kaput

#30 Příspěvek od vizour » 25 lis 2014 11:20

as který A6 tam pasuje to turbo? máte to někdo?
www.MEJDANEKTEAM.cz
Defík 110 , kolo GT 1x1 a BN30R
život je krásné a někdy dokonce krásnější :)

Odpovědět