Re: Turbo TD5 kaput
Napsal: 20 lis 2014 00:06
Ono to není o tom odstranit mapu a míto ní dát jinou, ale o tom, co jsou vstupy do dané mapy, tedy podle čeho reguluje a ty jsou jiné u EGR a u VNT.
Pro příznivce této anglické značky
https://www.landroverforum.cz/forum/
ale na vnt potrebujes tak ci tak cip;-)Acon píše:Ak uvažujeme jako zvýšiť výkon a máme KO turbo, tak to VGT aj s příslušnou RJ je za cca 950lb. Nové std turbo cca 600€ + nejaký chip (napr. od Pete Bella alebo pod) 100-300€. Ten rozdiel tu stále je, no už nie až tak veľký a je len na zvážení a možnostiach investora
No ved a to je na danom ladicovy aby to zvladol on si musi tu mapu napisat a tych je fakt malo ja viem na Sk o dvoch.MadTom píše:Ono to není o tom odstranit mapu a míto ní dát jinou, ale o tom, co jsou vstupy do dané mapy, tedy podle čeho reguluje a ty jsou jiné u EGR a u VNT.
Veď to tam píšemvisby píše:ale na vnt potrebujes tak ci tak cip;-)Acon píše:Ak uvažujeme jako zvýšiť výkon a máme KO turbo, tak to VGT aj s příslušnou RJ je za cca 950lb. Nové std turbo cca 600€ + nejaký chip (napr. od Pete Bella alebo pod) 100-300€. Ten rozdiel tu stále je, no už nie až tak veľký a je len na zvážení a možnostiach investora
slepy som, aj ked ta cena je dost podhodnotena. ked som to kukal tak to stalo viac a garret ma stal 500e aj s postou;-)Acon píše:Veď to tam píšem
dolu sú ceny VGT. RJ k tomu stojí cca 80-90 Łvisby píše:slepy som, aj ked ta cena je dost podhodnotena. ked som to kukal tak to stalo viac a garret ma stal 500e aj s postou;-)Acon píše:Veď to tam píšem