Kokesek píše:To je porad do kola,. na P38 ti pujde akorat motor,abs a to pres diagnostiku Bosch KTS a to jenom kdyz budes vedet jak na to! Normalne ne. Delphi /Autocom VUBEC, Ostatni systemy zapomen. jedine pres rovacom nanocom T4 atd...
Ani ATAL, TEXA, U581, ELM327, AUTOBOSSV30, a spouta dalsich se nikam nedostane.
Mnou odzkouseno.
JJ, asi tak...
Nemá smysl se v tom patlat a vymýšlet vymyšlené...
Jako, fakt je že na LR a P38 specielně je problém cokoliv udělat v běžných servisech, které to nikdy neviděly. Vzhledem k náchylnosti se nějaký ten laický nástroj hodí mít, protože nemá každej do servisu pár km a vyfouklej Range je problém. Šance že to někomu klekne a narazí na někoho kdo o tom autě něco ví je malá, Murphyho zákony jsou neúprosný.
Například hypoteticky, já kdybych byl nucenej táhnout nepojízdnej RR do servisu , tak nejblíž to mám cca 100 km k Land Jirkovi. Pod 12 korun za km mi to asi nikdo nepoveze, takže tři závady a mám diagnostiku prošustrovanou, nebavím se o opravě, ale jen dopravě...

Pokud budu mít Nanocom, tak se nejspíš povede dojet po svých a nebo dojet z vejletu bez odtahovky.
Pokud bych vlastnil P38 (a že se mi to auto líbí), tak do Nanocomu jdu, je to odzkoušená funkční věc. Na DII to není tak horký, immo mám off a měchy ani ACE nemám, takže dojedu vždycky, pokud jde o elektronický pasti