Zapadl jsem, protáčení kol p38 4.6

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2568
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapadl jsem, protáčení kol p38 4.6

#21 Příspěvek od pojir » 10 dub 2015 09:20

Kdyz je to takto divoke s pritomnosti TC, jak je to vlastne u P38 s mezinapravovou uzaverkou? Ta je tam vzdy?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

Uživatelský avatar
Trewor - ségra
Příspěvky: 251
Registrován: 10 úno 2013 11:45
auto: D2
Bydliště: Praha

Re: Zapadl jsem, protáčení kol p38 4.6

#22 Příspěvek od Trewor - ségra » 10 dub 2015 09:53

Uzávěrku v pravým slova smyslu nemá. Je tam viscospojka a když mrkneš na následující video tak se nezdá že by ho to nějak omezovalo.
https://www.youtube.com/watch?v=YV6Co8DWvYU

Uživatelský avatar
pojir
Příspěvky: 2568
Registrován: 20 zář 2013 12:29
tel.: 602727915
auto: D2
Bydliště: u Blanska
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapadl jsem, protáčení kol p38 4.6

#23 Příspěvek od pojir » 10 dub 2015 10:04

Aha, tam vlastne uz neni LT230, dik :)
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.

JSK
Příspěvky: 352
Registrován: 01 srp 2012 16:05
tel.: 734214238
auto: RRS TDV8
Bydliště: ČB

Re: Zapadl jsem, protáčení kol p38 4.6

#24 Příspěvek od JSK » 10 dub 2015 21:52

P38 má šnekový mezinápravový diferenciál a viskospojka nefunguje jako spojka, ale brzda diferenciálu. V reálu to funguje velmi dobře a je to bezobsluhové, tedy nemá to žádnou páku, ani vypínač. Narozdíl od LT230 se redukce řadí elektricky a nevýhoda toho je ta, že přeřazení trvá relativně dlouho (ca 3 sec), auto musí stát a u manuálu musí být zařazený neutrál a vyšlápnutá spojka, pak tlačítkem přeřadit (u automatu zastavit a přeřadit voličem do druhé řady).

Odpovědět