Zapadl jsem, protáčení kol p38 4.6
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapadl jsem, protáčení kol p38 4.6
Kdyz je to takto divoke s pritomnosti TC, jak je to vlastne u P38 s mezinapravovou uzaverkou? Ta je tam vzdy?
Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
- Trewor - ségra
- Příspěvky: 251
- Registrován: 10 úno 2013 11:45
- auto: D2
- Bydliště: Praha
Re: Zapadl jsem, protáčení kol p38 4.6
Uzávěrku v pravým slova smyslu nemá. Je tam viscospojka a když mrkneš na následující video tak se nezdá že by ho to nějak omezovalo.
https://www.youtube.com/watch?v=YV6Co8DWvYU
https://www.youtube.com/watch?v=YV6Co8DWvYU
- pojir
- Příspěvky: 2568
- Registrován: 20 zář 2013 12:29
- tel.: 602727915
- auto: D2
- Bydliště: u Blanska
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapadl jsem, protáčení kol p38 4.6
Aha, tam vlastne uz neni LT230, dik 

Jakkoliv vysoko vyskocis, nikdy nepreskocis svoji prdel.
Re: Zapadl jsem, protáčení kol p38 4.6
P38 má šnekový mezinápravový diferenciál a viskospojka nefunguje jako spojka, ale brzda diferenciálu. V reálu to funguje velmi dobře a je to bezobsluhové, tedy nemá to žádnou páku, ani vypínač. Narozdíl od LT230 se redukce řadí elektricky a nevýhoda toho je ta, že přeřazení trvá relativně dlouho (ca 3 sec), auto musí stát a u manuálu musí být zařazený neutrál a vyšlápnutá spojka, pak tlačítkem přeřadit (u automatu zastavit a přeřadit voličem do druhé řady).