Stránka 2 z 2

Re: Motor BMW TDS - Svět Motorů

Napsal: 25 říj 2015 11:10
od Mára-RRC
V Plzni je Jakub Waska Landy Heaven Plzen...
Za mě nedoporučuji, né moc chvalně se jeho servis postaral o moje RRC. Nebudu to tady rozmazávat a špinit ho i když by zasloužil pár facek...

Spíš ti doporučím Aleše ze Skočic u Přeštic Tel:603 804 782
Nebo Urbanovi pneu & cars Brod nad Tichou (Planá u Mariánských Lázní) Tel: 602 550 993 ( ten mi ted dělá RRC a jsem velice spokojen!!!) Ale ted má plno :grin:

Re: Motor BMW TDS - Svět Motorů

Napsal: 25 říj 2015 12:03
od Kokesek
sharewood píše:Tak jsem váhu QAPa vyndal a vrátil tam původního Pierburga. Chová se to stejně -podivně. Asi jsem se s tou váhou unáhlil. Motor po startu okamžitě naskočí a ručička ekonoměru ukáže 20l po rozjezdu okamžitě spadne na 0.Při jízdě na volnoběh např.dojezd ke křižovatce motor na volnoběh kola se točí ekonoměr je na 0 po zastavení ihned ručička na 20l a motor zvětší vibrace na volnoběh. Za jizdy ukazuje 0 točí a táhne bez problému..
Diagnostika ukázala: 20 řízení stálé rychlosti jízdy tempomat-přítomen
Tempomat není z výroby dle WIN a není ovládací páčka ani vylomený plast krytu -pokud by ho někdy zkoušel přidat. 19 asi Řízení doby žhavení -přerušovaná
05 Snímač počátku vstřiku-přerušovaný
0F1 Neznámý chybový kod
A ústně sděleno že motor vykazuje -40°C a vzduch 1800 .Proto jsem šel po váze vzduchu....
Pokud mi někdo nebude schopen poradit tak mám v plánu objednat se na diagnostiku do Klatov člen BMW klubu bod nickem Author nebo nějaký servis v Plzní od členů LR fora.

V prve rade vyres at ridici jednotka vidi spravnou teplotu motoru...

Re: Motor BMW TDS - Svět Motorů

Napsal: 29 říj 2015 07:24
od sharewood
Dobré ráno všem,tak jsem včera vyměnil obě teplotní čidla v hlavě při odpojeném akumulátoru.Zapojil aku, nastartoval.Ručička ekonoměru okamžitě na 20l nicméně motor běžel pravidelně na stojícím autě cce 20min.Po rozjezdu ekonoměr na 0 a zastavení na první křižovatce volnoběh rozházený, třese autem a opět 20l.Takže pokračuji dál v hledání příčiny.V sobotu vezmu auto na zvedák a projdu kabely s nějakým pořádným světlem abych viděl na instalaci kabelů na levé straně motoru.Motor byl odstrojený na rozvody /nové/ sundaná hlava /dělaná f.Houška Tymákov/vyndaný- rozpojený alternátor/vyměněna uhlíků/.Vybavuji si,že na kabelovém vedení na levo jsem viděl použitou neorigo izolační pásku od předchozího majitele z D.Nesahal jsem do toho.Dohaduji se,jestli nemám něco rozpojeného nebo kostří něco co nemá...Alešovi zavolám ještě dnes /diky za tip/ a domluvím po sobotní prohlídce na zdviži diagnostiku. At mám potvrzeno co ukazuje diagnostika. Předpoklládám teplotu -40. Prioritní ukol vyřešit a -aktivní neexistující tempomat.Předchozí diagnostiku mi načítal f.Trdlička ve Šlovicích.Jak se něčeho doberu tak dám zase vědět...Před tím, než se motor potkal tak nebyly žádné žádné potíže tohoto rázu.

Re: Motor BMW TDS - Svět Motorů

Napsal: 29 říj 2015 19:23
od Kokesek
opakuji hlavne at teplota motoru v ecu je korektne nacitana. muzes mit vadny kabel... nebo cidlo. Vse se da simulovat a behem 20min vedet pricinu.

Re: Motor BMW TDS - Svět Motorů

Napsal: 31 pro 2015 16:19
od sharewood
Tak abych Vám dopověděl ten příběh s TDSem...U Aleše ve Skočicích se nám diagnostika načíst nepovedla, tak jsem jel do Chlístova /Klatovy/ za členem BMW fora Author. Ten konstatoval při pohledu na rozvibrovaný motor na volnoběh ,že se mu to nezdá na problém v elektrice a sundali jsme před dílnou dvouhmotovou řemenici v předu na klice. Dával jsem jinou starší ,protože původní byla na dva kusy /utrhla se v té gumě / jak se ten motor potkal....Po sundání řemenice problém přetrvával a navíc jak se tím zřejmě změnily kinetické poměry tak se motor po dvou minutách rozvibroval jako by chtěl vyskočit z auta rachot jak z kovárny. Myslel jsem ,že mě tam budou omývat..Diagnoza byla jasná-setrvačník :envy . A odjel jsem z Klatov vlakem.Naštěstí se mi podařilo sehnat fungel nágel setrvačník na Bazoši za 1 300Kč ano třinácset :grin: plus 250Kč poštovné. Setrvačník se vyměnil došlo k výrazné změně k lepšímu a ve finále se nechaly zkontrolovat vstřiky v BOSCH Plzeň kde konstatovali, že 3 jsou po smrti ,asi mi do nich napadal nějaký bordel při manipulaci anebo 360 000Km odsloužily. Dal české PAL špičky á 33OKč kus. Všech šest...Motor jde jako ďas.. .Zaslepený EGR ventil a seřízený předvstřik také udělá své. Jediné co nejde je ten ekonoměr ,ale na ten kašlu.

Takže informace kterou jsem dostal z diagnostiky ve Šlovicích byla zcestná a zavádějící... -40°C

Děkuji všem hlavně "Kokeškovi" za ochotu a čas mi pomoci a Všem úspěšný rok 2016.