Stránka 2 z 2
Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI
Napsal: 30 lis 2016 21:04
od stracci
Hm do riti...Koncentrovana chladiaca kvapalina typu G11,s nizkym bodom tuhnutia na baze etylenglykolu.
Takže to tam asi nieje vhodne

Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI
Napsal: 30 lis 2016 21:15
od kupec18
Já už jsem z těch nemrznouček .............
V moji 300tdi mám červenou G12. A myslim že i předepsanou jinak bych ji tam snad nedal..
Jaký je teda rozdil mezi zelenou G48 a červenou G12. jsem kdysi měl pocit že to je podle materialu litina vs. hlinik, ale na velveně pišou že jsou obě pro hlinik tak ja už nevím.
Každopadně červená interval vyměny 5 let.
Zelena interval vyměny 2-3roky.
Nalí tam co máš a hotovo.
Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI
Napsal: 30 lis 2016 21:20
od stracci
Nedalo mi to, a hladal som na googli a našiel som toto.......
http://www.123-olej.sk/SHERON-ANTIFREEZE-G-48-1L
Podla toho G48 a G11 je to iste. Je to na tej iste baze(etylenglykol)ešte aj klasifikacia je ta ista čo mam doma.Asi nema zmysel to riešit, drbnem tam to čo mam doma a hotovo.
Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI
Napsal: 30 lis 2016 21:26
od Wobl
stracci píše:Hm do riti...Koncentrovana chladiaca kvapalina typu G11,s nizkym bodom tuhnutia na baze etylenglykolu.
Takže to tam asi nieje vhodne

G11 a G48 jsou stejny specifikace. Nesmi se michat s G12..
Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI
Napsal: 30 lis 2016 21:30
od stracci
Wobl píše:stracci píše:Hm do riti...Koncentrovana chladiaca kvapalina typu G11,s nizkym bodom tuhnutia na baze etylenglykolu.
Takže to tam asi nieje vhodne

G11 a G48 jsou stejny specifikace. Nesmi se michat s G12..
No ešteže tak, nemam ist načom kupit tu G48

Ale G11 je to iste ako G48 takže som v klude

Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI
Napsal: 30 lis 2016 21:31
od Wobl
kupec18 píše:Já už jsem z těch nemrznouček .............
V moji 300tdi mám červenou G12. A myslim že i předepsanou jinak bych ji tam snad nedal..
Jaký je teda rozdil mezi zelenou G48 a červenou G12. jsem kdysi měl pocit že to je podle materialu litina vs. hlinik, ale na velveně pišou že jsou obě pro hlinik tak ja už nevím.
Každopadně červená interval vyměny 5 let.
Zelena interval vyměny 2-3roky.
Nalí tam co máš a hotovo.
Kdyz jsem to kdysi vyhledaval, tak rozdil je v tom, ze G12 ti muze sezrat tesneni, ktery neni odolny organickejm kyselinam v nich obsazeny.
Tady ten pan vypada, ze vi vocogo:)
https://www.youtube.com/watch?v=1kA93p7VbVA
Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI
Napsal: 30 lis 2016 22:12
od kupec18
Tož tak to budu testovat vliv G12 na těsnění dlouhodobě.. když už to tam je.
Re: Voda z přepadovích otvorů chladiče D1 300 TDI
Napsal: 30 lis 2016 22:17
od Mira 101
kupec18 píše:Já už jsem z těch nemrznouček .............
V moji 300tdi mám červenou G12. A myslim že i předepsanou jinak bych ji tam snad nedal..
Jaký je teda rozdil mezi zelenou G48 a červenou G12. jsem kdysi měl pocit že to je podle materialu litina vs. hlinik, ale na velveně pišou že jsou obě pro hlinik tak ja už nevím.
Každopadně červená interval vyměny 5 let.
Zelena interval vyměny 2-3roky.
Nalí tam co máš a hotovo.
Pravdu má Kupec,u třístovky je to jedno,mám taky G 12,ten motor je vymyšlenej dávno před G 11/12 a jde o litinové a hliníkové hlavy,a o to co bylo v kapalině v roce 1994, v našem století je motor nadšen s obojího,

,sorry za ot......
