Stránka 2 z 2

Re: kapesní diagnostika TF930

Napsal: 06 led 2016 23:17
od radekd
jj, jen na DII

Re: kapesní diagnostika TF930

Napsal: 07 led 2016 20:43
od mco
Tie iste problemy s iCarsoft 930 na TD5 (u mna DII 2003) ako pisu ostatni - chyby nacita len obcas, nedokaze ich mazat a ziadne live data

Tak mi to nedalo a este v novembri 2015 som napisal priamo na iCarsoft customer helpdesk (support@icarsoft.us). Kupodivu celkom rychla reakcia, kedy si vypytali symptomy. A odvtedy sa to uz len vlecie, ze na tom pracuju, ze uz sa chysta novy patch, nova verzia sw bla bla bla. Najprv prislubili fix do konca roku 2015, nic. Teraz to posunuli na maj 2016. Po tychto skusenostiach uz ma presla trpezlivost, dost, dakujem
Hadam sa im to raz podari...

posledna odpoved z helpdesku (pripada mi to ako one-man show company):

On 7 Jan 2016 07:23, "support@icarsoft.us ▏iCarsoft us Team" <support@icarsoft.us> wrote:
Dear Martin,

Good day, thanks for waiting.
I got the reply from our engineer just now.
As for the Land rover older than 2006 are old model which is different from model later 2006, our engineer is working on it, he said the new software which would be released on this May could solve the problems.
Could you pls wait? We provide free upgrading, pls don't worry.
Any other problems, pls contact us again.


Tansy Harper
USA Headquarters
Customer service

Re: kapesní diagnostika TF930

Napsal: 07 led 2016 21:00
od VencaZE
Divím se že se jim vůbec chce odpovídat, vždyť těch reklamací musejí mít hromadu... :roll: Nebo je to automatická univerzální odpověď.
Taky se dívím že naše eshopy píšou že to na td5ky funguje a přitom tomu tak neni.

Re: kapesní diagnostika TF930

Napsal: 07 led 2016 21:11
od mco
VencaZE píše:Divím se že se jim vůbec chce odpovídat, vždyť těch reklamací musejí mít hromadu... :roll: Nebo je to automatická univerzální odpověď.
No tych mailov bolo na 10tky, kym som z nich vypacil pravdu o tom SW.
VencaZE píše:Taky se dívím že naše eshopy píšou že to na td5ky funguje a přitom tomu tak neni.
Aj ja...