



Moderátor: Miky_CZ
jojo, ted jsem byl na diagnostice a mám stejnou informaci o čerpadlech. Nejdřív zkusit vyměnit to levnější a když to tím nebude tak to dražší:-) Tak budu jezdit, dokud to půjde. Možná to nesouvisí, ale když mi auto padalo do nouzáku každý 2 km, tak jsem odpojil baterku a znovu připojil a byl klid.David Š píše:... je to dost nepříjemný problém...
Já taky jeden přidám, mám ho více méně stejný, zcela klidná jízda po rovině 70 km/h....žluté autíčko - fault system - transmision fault - suspension fault - atd...
U mě diagnostika v autor servisu načetla rozdíl tlaku paliva mezi čerpadlem a vsčerpadlem...
...navíc mi bylo řečeno, že to může být jedno z nich - nebo obě![]()
system se vždy chová stejně když zjistí závadu - ten stav fault může být asi příčinou ledasčeho...![]()
...já bych asi ty kabely vůbec nezkoumal...podle mě to vypadá na jednotl součástky vozu a když přijde jakákoliv porucha - tak jednotka vyhodnotí na základě "neimpulsu z daného zařízení nebo části vozu" no a pro kritické součástky a zařízení má výsledek varování tentýž... účelem toho faultu je prostě donutit zastavit auto...a řešit to...
ale to se jen domnívám a nejsem odborník no ale bylo mi to tak naznačeno...