Stránka 2 z 26
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 00:28
od DDT
Mirko, super díky. Tu jeho úpravu jsem studoval, dám to dodělat elektrikáři. Co se týká koster to projdu zítra. Obrousit + kontaktol. Jinak světlo v motoru mi nesvítí ikdyž je žárovka dobrá a uvnitř se při otevření nic neděje. Musím zmáčknout tlačítko na palubovce aby se ty dvě vnitřní bludičky rožly.
Jako další budu řešit ABS, protože to mne trápí že
Je vypnuté. Prý. Tady diagnostika ještě asi neexistovala že?
Tu stropnici dám čalouníkovi, základ je správné lepidlo a jeho aplikace. Na to si doma netroufnu. Nejhorší bude vyndat šibr, ale koukal jsem na tvůj návod.
Díky za typy. Budu aktualizovat co jsem odstranil a co přibylo :-D
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 00:34
od VencaZE
Stran ABS hledej inspiraci v sekci Discovery I, píše se tam toho dost.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 00:39
od Mirko
Discovery má úplně jiné ABS.
diagnostika je blikací kód (možná má někdo i diagnostiku) - propojiš dva kabely na soklu relé. Návod zde:
http://www.rangerovers.net/forum/8-rang ... ml#p281919
příspěvek 14
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 09:37
od DDT
už jsem na to vyblikání abs koukal, no chystám se jen co najdu a vyřeším toho šotka s elektřinou, pokud to nebude kostra tak dám předělat to v tom motoru jak jsi popisoval. Nastartuji a chvíli místo oleje nebo motoru svítí brake a po chvíli zhasne, prostě se ty ukazatele zbláznily.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 09:47
od Lukasino
DDT píše:
- výhřev zadního okna, jedna packa ulomená (jde to tam napájet?) a druhá packa v celku, ale chybí kabel s koncovkou
- zadní stěrač nejde
Ta ulomená packa, existuje na to opravná sada, řešil jsem to i u svého RRC
Třeba tady je návod:
http://forum.skodahome.cz/topic/111261- ... ADho-okna/
Tady je nějaké lepidlo, ale to je spíš na mřížky vodičů
http://www.loctite.as/loctite-3863-2-g- ... niho-skla/
A ten zadní stěrač - chce vyndat motorek, rádo to zrezne a zaroste, což bude na 99% Tvůj případ. Problém je, že jestli je to už dýl a někdo se ho snažil pouštět, tak ten motorek bude asi kaput spálený
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 10:39
od eliott
Umím to ABS načíst diagnostikou.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 11:44
od DDT
Lukasino píše:
A ten zadní stěrač - chce vyndat motorek, rádo to zrezne a zaroste, což bude na 99% Tvůj případ. Problém je, že jestli je to už dýl a někdo se ho snažil pouštět, tak ten motorek bude asi kaput spálený
Poradíš mi jak se k tomu motorku dostat? Děkuji.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 11:51
od DDT
není někde fotonávod jak sundat stropnici? zkusil jsem to hledat ale nenašel jsem, chápu že to bude chtít sundat madla stropu, ty dvě světla a stínítka, ale co dál? je to jen nacvaklé celý ten panel?
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 11:56
od Lukasino
DDT píše:Lukasino píše:
A ten zadní stěrač - chce vyndat motorek, rádo to zrezne a zaroste, což bude na 99% Tvůj případ. Problém je, že jestli je to už dýl a někdo se ho snažil pouštět, tak ten motorek bude asi kaput spálený
Poradíš mi jak se k tomu motorku dostat? Děkuji.
Už přesně nevím, ale nebylo to složité. Sundat stěrač, potom povolit matici zvenku a zevnitř pod tapecem je na 3 šroubech a jednom konektoru.

Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 13:41
od DDT
Právě mi dorazily blikače od

děkuji a zvláštní dík posílám MikyCZ za neuvěřitelnou ochotu!
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 16:24
od Mirko
Počkat, "brake" svítí normálně při rozjezdu. Pokud ti pak zhasne, tak je to viceméně OK. Svítí dokud nenačte informace od všech čidel.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 18:45
od Mirko
VencaZE píše:Mirko, já jen zachoval původní tovární řešení. Pojistky k jednotlivým větvím jsou dál po autě. Kdyby tam v originále patřila pojistnice, nechal bych ji tam..
Neviděl jsem celé tvé řešení, ale v tom balíku fusaklí byli původně hnědé kabely tzv "fusible link" tzn, že ty dráty byli pojistné - fungovali stejně jako pojistky: přepálili by se při zkratu. Protože to byla hrozná kravina a zdroj neuchopitelných problémů, tak to od softdashe a u 300tdi Disco nahradili pojistkovou skříni u vyrovnávací nádržky.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 18:57
od Mirko
@ DDT:
- jelikož nemáš dřevěnou palubku tak správně patří i okolo řadicí páky plast se stejným povrchem jako zbytek středové konzoly, bohužel se tam ale vždy utrhnou kolíčky a proto tam lidí dávají takovy bastle. Upevni tak nějak inteligentně (ne samořezkama) ten kus co tam máš a potáhni to podobnou koženkou nebo kůži, budeš nejblíž originálu.
- kolem rádia ti chybí plast, proto to rádio tak trčí.
- podívám se na tapecy co mám..
-těm sedadlům už pomůže asi jen čalouník...
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 19:22
od VencaZE
Mirko píše:VencaZE píše:Mirko, já jen zachoval původní tovární řešení. Pojistky k jednotlivým větvím jsou dál po autě. Kdyby tam v originále patřila pojistnice, nechal bych ji tam..
Neviděl jsem celé tvé řešení, ale v tom balíku fusaklí byli původně hnědé kabely tzv "fusible link" tzn, že ty dráty byli pojistné - fungovali stejně jako pojistky: přepálili by se při zkratu. Protože to byla hrozná kravina a zdroj neuchopitelných problémů, tak to od softdashe a u 300tdi Disco nahradili pojistkovou skříni u vyrovnávací nádržky.
Žádné další řešení tam z mojí strany neproběhlo, vystřihnul jsem ty hnědý a všechno jsem se rozhodnul propojit natrvdo protože je to jištěný dál v autě normálními pojistkami. Bylo to proto, že většina těch oranžovo/hnědých spojů byla oxidovaná do zelena a postupně by se to rozpadlo všechno.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 20:05
od eliott
kupec18 píše:eliott píše:Rozhodně do soli nejezdit, jinak spodek kastle prostě zmizí...
Má to nějaký extra důvod, jako že třeba zrovna tenhle model tyhle roky, hnijou nějak extremě víc než hnijou všechny ostatní zelené ovály?
Tenhle model má strašně mizernou antikorozní ochranu z výroby, spíš nulovou. Vzhledem k tomu, že první majitel musel vždy být bohatý, rozhodně neřešil u nového auta co s ním bude za 10 let, natož za 20 a více, takže nějaké stříkání dutin také nehrozilo, a pokud to někdo začal řešit po 10ti letech, bylo pozdě.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 21:09
od DDT
Tak světla prohozené a sériové pružiny očištěné a nabarvené
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 21:17
od DDT
Jak má vypadat ta kostra u levé nohy řidiče? Vypadalo to tam vše ok až na dva bezprizorní konektory, k čemu?
To je fotka z podtapce vlevo u nohy.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 21:19
od DDT
Mirko píše:@ DDT:
- jelikož nemáš dřevěnou palubku tak správně patří i okolo řadicí páky plast se stejným povrchem jako zbytek středové konzoly, bohužel se tam ale vždy utrhnou kolíčky a proto tam lidí dávají takovy bastle. Upevni tak nějak inteligentně (ne samořezkama) ten kus co tam máš a potáhni to podobnou koženkou nebo kůži, budeš nejblíž originálu.
- kolem rádia ti chybí plast, proto to rádio tak trčí.
- podívám se na tapecy co mám..
-těm sedadlům už pomůže asi jen čalouník...
Rádio trčí protože je neorigo, někde se to řešilo, že délka max 18cm.
Dřevěnou palubku jednou chci, a tak pokud mám k řadičce něco dát tak tam chci dřevo, mimochodem teď tam "dřevo" je ale je menší než ten otvor a nejde tam nijak a k ničemu přichytit.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 22:05
od DDT
A ten nápis Range Rover vředu nejde dolů ničím, až budu jednou dělat lak tak to budu muset asi zbrousit. Je to zatvrdlé a nic s tím nepohne.
Re: RRC 200TDI by DDT
Napsal: 08 pro 2015 23:35
od DDT
Dovolím si sem hodit další dotazy na téma bezprizorní konektory, jsou tam a nevim kam patří.