Kúpa range rover classic
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa range rover classic
A VMko byl nejhorší motor do té doby, než vyrobili 2.7 TDV6
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Kúpa range rover classic
Tak pokud je těch 400 procent berná mince, hádat se nebudu, mám jen jiný názor,
,určitě jsem jich viděl míň než Ty,k tomu VM,samozřejmě do Classica patří benzín a s 200 a 300tdi se nedá srovnávat,vlastně ani nechápu proč ho Angláni a Amíci kupovali,v těch Fronterách opravdu funguje,nekoupil bych ho taky
,Ahoj Mira.


- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa range rover classic
Nefunguje ani ve Fronteře, měl jsem jednu 2005, koupil jsem ji s mrtvým motorem, po GO 10 000 km a motor opět KO, jediné plus, že na tehdejší poměry měl ten motor super výkon a zátah. Fungoval mi akorát v Alfě 90, která vážila 1200 kg, ale i tu jsem koupil s motorem KO
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Kúpa range rover classic
Ale 2005 byla béčková a byl v ní 2,2 ne.
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa range rover classic
Myslel jsem, že jsem ji měl v roce 2005, samozřejmě šlo o nějakou 1998 2,5TDMira 101 píše:Ale 2005 byla béčková a byl v ní 2,2 ne.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Kúpa range rover classic
Mám kamarády co ten motor užívají,nájezd k pul milionu jezdí a nešetří ho,pokud byl po go a umřel po 10ti tis. to je zvláštní,jak jsem psal dohadovat se nechci,jen jiná zkušenost,hlavně at to nekupuje v Classicu a bude to OK.
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa range rover classic
trhaly se ventily, vytahovaly svorníky co drží osu vahadel, protékala nafta z čerpadla do oleje, ty hlavy je až ten poslední problém...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Kúpa range rover classic
Tak o tom jsem opravdu neslyšel,náchylnej na přehřátí(hlavně v cherokee),následný prasklý hlavy,to jo.
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa range rover classic
Alfu i Opla jsem kupoval právě s vadou, kdy se přetrhl ventil, spadl do válce a vzpříčil se - rozlámaná vložka, poškozené uložení vložky v bloku, samozřejmě píst KO, ohlá ojnice a hlava na maděru...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Kúpa range rover classic
s VMkem ve scorpiu mám podobné zkušenosti jako Elit 

- Mattyfu
- Příspěvky: 336
- Registrován: 30 lis 2009 20:19
- auto: Range Rover L322 M62
- Bydliště: Roudnice nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa range rover classic
U VM-ka vidím jedinou výhodu, že je motor jednoduchý jako facka a až budeš ty hlavy sundavat po druhé nebo po třetí, tak to zvádneš za jedno dopoledne před panelákem s prstem v nose. Ještě možná je fajn, že v LR měli rozvody ozubenýma kolama a že když fungoval jak měl, tak to opravdu jelo parádně za minimum ropy. Ale to je jinak vše. Vzhledem k tomu, že se hojně vyskytovali v itálii, tak bych z dnešního pohledu RRC s VM-kem koupil, páč je předpoklad, že nebude schnilej na prach a holt počítal s přestavbou na TDi, jakmile ten motor umře....a to že umře.
Je: Range Rover L322 4,4 M62
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Bylo:Range Rover Classic TD5, Discovery II TD5, Range Rover Classic Princ Čárls, Range Rover Classic VM (VelkýMor)
Re: Kúpa range rover classic
Nazdar, tiez pozeram po nejakom RRC. Moc nieje z coho vyberat ale dufam ze nieco pekne sa objavi. No a otazka je, aka je podla vas najlepsia kombinacia motor/prevodovka do RRC?
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Kúpa range rover classic
Diesel 200-300Tdi automat manuál Ok
Benzín V8 automat manuál Ok
Turbo D neboli VM NE-K.O
Benzín V8 automat manuál Ok
Turbo D neboli VM NE-K.O
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: Kúpa range rover classic
A ktory z tych v8 co sa do classica davali je "lepsi" ? Teraz je napredaj tu na fore dokonca 4,6 v8, to bude nejaka prerabka? Ako su na tom automaty spred 20r a viac? Chcem to auto na normalne jazdenie, ziaden tvrdy off tak pozeram po niecom civilnejsom.
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Kúpa range rover classic
Jo jo 4,6 je motor z P38 takže vsazen jiný motor ale toho auta bych se nebál mít ty prachy tak z fleku beru V8 je V8. Jinak bych se přiklonil 3,9. 3,5 není prý o moc živější oproti Tdi nevim zkušenost s tím nemám, mám to od Mirka a ten ti dokáže říct k V8 více...halo píše:A ktory z tych v8 co sa do classica davali je "lepsi" ? Teraz je napredaj tu na fore dokonca 4,6 v8, to bude nejaka prerabka? Ako su na tom automaty spred 20r a viac? Chcem to auto na normalne jazdenie, ziaden tvrdy off tak pozeram po niecom civilnejsom.
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kúpa range rover classic
3,5 zas mají ty výhody, že jim nepraskají bloky. Ta 4,6 v Erikovým je tam právě protože předchozí 3,9 praskla. Mě taky takto jedna odešla. Erikova 4,6 už je převložkovaná a praskat nemůže.
3,5, 3,9 a 4,6 mají téměř shodné bloky, takže ta přestavba není žádná věda a přitom stejná práce a vyšší výkon, pokud člověk už musí postavit nový motor. Měl jsem to taky udělané ve svém RRC a rozhodně se k tomu výhledově zas chystám.
3,5, 3,9 a 4,6 mají téměř shodné bloky, takže ta přestavba není žádná věda a přitom stejná práce a vyšší výkon, pokud člověk už musí postavit nový motor. Měl jsem to taky udělané ve svém RRC a rozhodně se k tomu výhledově zas chystám.