Stránka 2 z 2
Re: D I 300 vs. D II
Napsal: 28 bře 2016 12:20
od Balú
pokial chces LR tak D3,alebo D4

,alebo RR L322, RR sport maju vsetky nezavisle zavesenie
z inostrancof napr.Toy LC 120-vpredu nezavisla vzadu tuha naprava,tak isto jeep grand cherokee WH, Mitsub pajero 3 -ta ma nezavisle obe napravy... su to auta co su viac na cestu ako do terenu,ale terenu raz za cas sa nezlaknu
Re: D I 300 vs. D II
Napsal: 28 bře 2016 14:12
od MadTom
Trošku z praxe - příjemné cestovní rychlost s D2 se mi postupně vykrystalizovala okolo 100-110km/h jako maximum. Teda ne že by to víc nejelo, ale se stanem na střeše to potom dělá trošku vír v nádrži na straně jedné, a na straně druhé zvukové projevy při vyšší rychlosti nejsou to pravé.
Takže na ježdění primárně po silnici jsou vážně lepší jiná auta.
Jinak jsem s D2 spokojenej, až na to, že na cestování ve 4 lidech je to auto malé.
Re: D I 300 vs. D II
Napsal: 28 bře 2016 20:27
od habakuk
No já bych to upřesnil, na téden na hory ve 4 dospělých není s D2 problém. Výletování a spaní v autě je pohledné ve dvou lidech.
Re: D I 300 vs. D II
Napsal: 01 dub 2016 12:55
od karolwwi
ahoj,
presne to som potreboval pocut-poznatky z praxe!
Dakujem vsetkym,idem sa s tym zaoberat z tohto uhla pohladu.