Stránka 2 z 3

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 12 čer 2016 09:37
od eliott
wolfy píše:Automat GM5 v 3.0 TD Range Rover L 322 je docela problém, který "zařídil " někdejší vlastník LR čili BMW. Osobně si myslím, že přece nemohli dát majestátní značce přednost před X pětečkou . Subtilní převodovka na tak robustní auto, běžná výdrž do 150 tis km, odchází měnič, praskají pístky, jak se to podcení, selže čerpadlo. Autorizovaný servis LR zrepasuje až za 140 tis. Kč, ale dobře a za jiné peníze udělá taky Dolina Říš Kudlovice, okres UH.
BMW tu převodovku mělo také...

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 12 čer 2016 09:47
od wolfy
Ano, správně, X5 byla taky s GM5, ovšem lehčí auto a výkonostně podstatně lépe nastaveným, přitom stejným 3.0 TD motorem. A taky se jim to sype.

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 12 čer 2016 10:01
od eliott
Vůbec nechápu, proč tehdy u BMW měnili s GM převodovku za motor M51, když měli ZF...

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 12 čer 2016 10:36
od pooh
Peniaze . usetrili jeden gros na kazdej prevodovke ... [LOUDLY CRYING FACE]

Sent from my Lenovo A5000 using Tapatalk

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 12 čer 2016 20:58
od libovka
eliott píše:Vůbec nechápu, proč tehdy u BMW měnili s GM převodovku za motor M51, když měli ZF...

Patriku at to ctu jak to ctu tak tak nevim co jsi tim myslel.

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 12 čer 2016 21:22
od eliott
libovka píše:
eliott píše:Vůbec nechápu, proč tehdy u BMW měnili s GM převodovku za motor M51, když měli ZF...

Patriku at to ctu jak to ctu tak tak nevim co jsi tim myslel.
Před lety jsem někde slyšel, že za motor M51 do Omegy dostalo BMW tenhle automat...

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 12 čer 2016 21:46
od libovka
No tak to si nemaj co vycitat. Vymenili srač za srač. :D

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 12 čer 2016 22:02
od eliott
libovka píše:No tak to si nemaj co vycitat. Vymenili srač za srač. :D
No jasně :lol: :lol:

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 12 čer 2016 22:31
od lenham3
wolfy píše:Automat GM5 v 3.0 TD Range Rover L 322 je docela problém, který "zařídil " někdejší vlastník LR čili BMW. Osobně si myslím, že přece nemohli dát majestátní značce přednost před X pětečkou . Subtilní převodovka na tak robustní auto, běžná výdrž do 150 tis km, odchází měnič, praskají pístky, jak se to podcení, selže čerpadlo. Autorizovaný servis LR zrepasuje až za 140 tis. Kč, ale dobře a za jiné peníze udělá taky Dolina Říš Kudlovice, okres UH.
Odvezl bych to na Dolinu jak tu pise profesionalni pristup i prace Miru znam dobre

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 12 čer 2016 23:05
od vasek72
libovka píše:No tak to si nemaj co vycitat. Vymenili srač za srač. :D
Tak s tím bych ani trochu nesouhlasil. TDS je podle mě jeden z nejlepších motorů... Když to člověk nechá ohřát, tak s tím už může dělat co chce a najezdit milion. Půlka lidí na to nedá dopustit a druhá ho nenávidí.. ta druhá se ale neřídí tím prvním krokem po startu. Ta převodovka je ale pomsta no.. v E38 730d mi taky umírala, tam pro změnu necouvala

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 13 čer 2016 07:11
od eliott
Motor stojí také za hovno, nechápu, jak BMW, motorkářská špička, dokázalo v roce 1990 přijít s tímhle Dinosaurem jako s novinkou, když VW i LR už v té době měli přímý vstřik.

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 13 čer 2016 08:16
od pan klobouk
Já myslím, že životnost automatu cca 150000 km v dnešní době nám mohou třeba takoví majitelé 7st. dsg jenom závidět. :)

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 13 čer 2016 10:27
od vasek72
eliott píše:Motor stojí také za hovno, nechápu, jak BMW, motorkářská špička, dokázalo v roce 1990 přijít s tímhle Dinosaurem jako s novinkou, když VW i LR už v té době měli přímý vstřik.
to ještě neznamená, že je špatnej. A LR bych pro srovnání rozhodně nezmiňoval :D Něco jsem se s ním najezdil hádal bych se za něj třeba do večera. Třeba nikdy jsem v žádnym jinym dieselu nezažil, že od 1500 otáček to jede a táhne až do 5000. Místní taxikář jezdil dlouho e34 a když jí už odstavil do kopřiv kde stojí do dnes, měla najeto na tds přes 900t. Ale to by jsme se mohli dohadovat do večera :grin: s radostí bych ho vyměnil za posranej TD5.. 5tiválec se čtyřma žhavičkama, co má výkon fiátka 500 když má člověk štěstí, že zrovna jezdí

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 13 čer 2016 10:30
od vasek72
jinak u převodovky to prý nakonec bude asi jen měnič.. tak uvidíme.

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 13 čer 2016 10:45
od vasek72
jinak jak je to s benzínovim L322? tam už je teda ZF že jo? a jak to s autem hejbe a za kolik to jezdí? já měl asi 2 roky X5 ale byla už novější a byla tam N62 4.4 , 6tikvalt a X-drive. Jelo to úžasně a jezdilo kombinovaně za 14L . Jenže RR dostal všechno horší z předfaceliftu. Tak si myslim, že na jízdu a spotřebu to bude o dost horší.. co? :sad

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 13 čer 2016 11:03
od eliott
Je tam ZF 5HP, ale naprosto v pohodě, jezdil jsem průměrně 17.6 , ale většinas byla s károu.

TD5 je opravdu lemra líná, ale nemůže za to ani tak motor, jako emisní norma, kterou musel plnit.

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 13 čer 2016 11:21
od vasek72
v tom případě s tím teda musí jít něco udělat.. Ať je za autem (v mojim případě vedle auta) klidně černo. Ale ať to jede :cry tomu čipu tolik nevěřim.. ale asi je to zase na druhou stranu jedinej způsob, jak do toho dostat naftu

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 13 čer 2016 11:27
od MadTom
S každým autem jde něco udělat, je to jenom o chuti penězích. U TD5ky v automatu je ale limit standardní malej měnič. Co jsem zkoušel, tak oproti manuálu ten efekt byl velmi malej, po výměně ze měnič střední, to bylo něco úplně jiného. A pokud máš manuál, tak stačí říct, ukážeme, třeba v mém autě. Umím to přepnout za jízdy - tak je nejvíc poznat rozdíl mezi sériovým a lepším. To už jsme ale mimo původní téma.

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 13 čer 2016 12:07
od vasek72
MadTom píše:S každým autem jde něco udělat, je to jenom o chuti penězích. U TD5ky v automatu je ale limit standardní malej měnič. Co jsem zkoušel, tak oproti manuálu ten efekt byl velmi malej, po výměně ze měnič střední, to bylo něco úplně jiného. A pokud máš manuál, tak stačí říct, ukážeme, třeba v mém autě. Umím to přepnout za jízdy - tak je nejvíc poznat rozdíl mezi sériovým a lepším. To už jsme ale mimo původní téma.
tam mám manuál..
jo, to se tady stává :D

Re: kam s opravou automatu? L322 3.0d.. jak jinak

Napsal: 13 čer 2016 12:18
od Lukasino
TD6 doporučuji chipnout, stojí to pár korun a to auto se dost změní ;)
Ale stejně je to nesrovnatelné s benzínovou verzí, která jede úplně jinak, tak nějak samozřejmě, ladně a ve spojení s LPG ve výsledku i podstatně úsporněji. Osobně jezdím průměr kolem 20-22l/100km, ale to je dáno hodně Prahou a živějším stylem jízdy, což stále dělá nějakých cca 2,40Kč/km a to se Ti s TD6 nikdy nepodaří :mrgreen: Vím, že s ní jsem jezdil kolem 13l průměr po chipu.