Stránka 2 z 2
Re: Discovery V
Napsal: 06 říj 2016 11:20
od Forsttimber
A je to v P.
do terenu pojdu iba modely so silnejsim motorom
Re: Discovery V
Napsal: 06 říj 2016 15:06
od jbizik
A mne sa ta 5-tka celkom paci....velke a vo vnutri priestranne autisko... Celkom pecka elektraren.
https://m.youtube.com/watch?v=BBAxQh1wbLk
Re: Discovery V
Napsal: 06 říj 2016 17:44
od Forsttimber
Pozri si cennik
Kolko si myslis ze sa preda kusov s redukciouba uzavierkou ja si myslim ze minimum. A zohnat jazdenku s redukciou bude problem. A na novu mat nebudem. Najvyssi cas zmenit znacku
Re: Discovery V
Napsal: 06 říj 2016 17:59
od Rover
Když tuhle věc vidím zezadu tak si vzpomenu na jedno z nejhnusnějších aut co znám a to nějaký ten ssangyong něco... myslím, že tam nějaká podobnost je...

Re: Discovery V
Napsal: 06 říj 2016 18:01
od Tomas K (tkala)
Mám D3 bez uzávěrky zadku... Popravdě mi nikdy nechyběla. Ta elektronika udělá zázraky. Mám dojem, že se tady pletou dohromady 2 auta... Discovery a defík. Já vím, že počátek byl stejnej, ale už minimálně 10 let to tak není....
Tomáš
Re: Discovery V
Napsal: 06 říj 2016 18:33
od Forsttimber
Neporovnavam s defom lebo mam aj disko a bez redukcie si to neviem predstavit a to nejazdim offroad
Re: Discovery V
Napsal: 06 říj 2016 19:42
od Tomas K (tkala)
Jaké máš disco s jakou převodovkou?
Re: Discovery V
Napsal: 06 říj 2016 20:54
od Forsttimber
Mam D1 v manuale a jazdim sotolinu a zvaznice niekedy lahky off a neviem si to bez redukcie predstavit to by musela byt prevodovka veeelmi dobre odstupnovana
Re: Discovery V
Napsal: 06 říj 2016 21:35
od Tomas K (tkala)
A to je právě ten problém. D1 je v podstatě defík. D3, 4 a už vůbec D5 s defíkem nemá nic společnýho.
Podvozek, motor, převodovku, elektroniku.... Ani cílovou skupinu. Tohle téma bych podle toho, co tu řešíme, přehodil na název:"Jak asi bude vypadat novej defík?".
Věř mi, že s D3 na šotolině redukci vůbec neřešíš. D4 a D5 má o další dva stupně v převodovce víc.... Navíc ta převodovka je řízená elektronikou a ta ji (i motor) umí totálně změnit....
LR má vyváženě pokrytý všechny segmenty.
RR velký luxus
RRS luxus
RRE luxus v menším balení
LR Discovery = velké a super SUV s offroad ambicemi
LR Discovery sport menší "obyčejné" SUV
Defender - offroad - a tady je nesnadě ta otázka jak bude vypadat....
Tom s D3 moc spokojený, defíka zbožňující a na D5 se těšící.

I když ten C sloupek se mi nelíbí...

Re: Discovery V
Napsal: 06 říj 2016 22:28
od jbizik
Tomas K (tkala) píše:
Věř mi, že s D3 na šotolině redukci vůbec neřešíš. D4 a D5 má o další dva stupně v převodovce víc.... Navíc ta převodovka je řízená elektronikou
Tak-tak. Minuli rok na LR Zraze v Zabokrekoch sme vsetci zucastneny mohli vidiet co D4-rka plna elektroniky dokazala na triale.....mnohy a aj ja som neveril a potom mi iba sanka padala kade presla.
Re: Discovery V
Napsal: 06 říj 2016 22:48
od MadTom
No a to se jim ty novější auta ještě podařila odlehčit. Takže to bude zase o kus lepší.
Re: Discovery V
Napsal: 07 říj 2016 07:10
od habakuk
jbizik píše:Tomas K (tkala) píše:
Věř mi, že s D3 na šotolině redukci vůbec neřešíš. D4 a D5 má o další dva stupně v převodovce víc.... Navíc ta převodovka je řízená elektronikou
Tak-tak. Minuli rok na LR Zraze v Zabokrekoch sme vsetci zucastneny mohli vidiet co D4-rka plna elektroniky dokazala na triale.....mnohy a aj ja som neveril a potom mi iba sanka padala kade presla.
Pravidelně opakovaný příběh z různých srazů, ale nikdo neřekne to B jak dlouho to auto takové hrátky vydží? Všíchni tušíme, že výrazně méně než čistě mechanické auta. Pro 5 minut slávy pak nechá balík v servisu.
Re: Discovery V
Napsal: 07 říj 2016 07:29
od Tomas K (tkala)
D3, 8 let, 150.000 km, zdaleka ne všechny samozřejmě v terénu, ale pár jich bylo a auto docela dostalo zabrat. Málo v bahně, většina šutry, písek, duny, dost sníh...
Náklady na opravy s tím spojené (nepočítám výměnu EGR a zamrzlou naftu...) 0,- Kč.
Náklady spojené s oplechováním spodku cca 10.000. Kdyby nebyly, neplatila by 0 za opravy. Hlavně nájezďák mám slušně pokroucenej...
Nicméně jsme zpátky u toho, že na takováhle hrátky je v současné době v LR řadě defík.... Discovery je pozicovaný jako velké luxusní SUV se schopností tím terénem projet, když je náhodou potřeba....
Tom
Re: Discovery V
Napsal: 07 říj 2016 07:42
od MadTom
S tím musím souhlasit, Defík je jedinej jako pracovní auto. A ani Defík tohle nezvládne minimálně bez pravidelné údržby. Dva Defíky jsem teď poslední půl rok řešil. Na ty auta se s údržbou nešáhlo a pouze se s nimi jezdilo - velká část po lese a lesních cestách. Za půl roku byly obě téměř na odpis, nebo alespoň na částečnou generálku. Takže každé auto musí dostávat svoje, podle toho, kde se s ním jezdí a jak. A jestli se jim podaří vychytat problémová místa v elektrice, aby nehnily konektory, tak by to mělo být zase o kus lepší.
Re: Discovery V
Napsal: 07 říj 2016 21:48
od dzordzi
Noo tá D5 jakoby vypadol z oka Saab 9-4X....

Re: Discovery V
Napsal: 15 říj 2016 14:47
od cuisine
Re: Discovery V
Napsal: 15 říj 2016 21:34
od Maxsel
Mě se Disco 5 na rozdíl od menší sestřičky docela líbí a technický základ navíc částečně přebrala z Range Roverů. Světlá výška a brodivost je proti D3/4 lepší, takže pokud budou držet motory (D3 a 4 se tomhle ohledu až tak moc nepředvedly), tak to může být další plus a bral bych jí.
.
A srovnání s D1 beru jako srovnávat spolehlivost kuličkového počítadla s počítačem. D1 má dnes většina lidí, které znám, už jen jako druhé nebo další auto na takové to off-hraní nebo do lesa a na každodenní ježdění nebo pro rodinu mají něco jiného. To u nových modelů není potřeba. Ráno pohodlně do práce, odpoledne na výlet mimo silnici, večer s noblesou do divadla. Dnešní doba je prostě jinde. A udržovat dvě auta určitě stojí víc, než jen jedno.
.
A že ze srazů nebo nějaké expedice občas nějaké auto neodjede, neplatí jen pro elektrárny, ale pokud se něco stane s nějakou starobou nikdo se nad tím nepozastavuje. Ale pokud klekne něco nového "rozuměj za hodně peněz", tak si všimnou všichni. A že je oprava elektráren dražší? Samozřejmě, protože jsou novější... Cena opravy je úměrná stáří auta víc, než množství elektroniky.
Re: Discovery V
Napsal: 15 říj 2016 21:53
od MadTom
Tak s tímhle docela souhlasím. Jenom bych doplnil k tomu servisu - hlavně aby tady vůbec byl někdo, kdo to zvládne v rozumné době kvalitně opravit, a když to bude ještě za rozumnou cenu, tak ještě lépe.