MikyCZ: Xk8 je v podstatě XJ x308 4.0.... Takže to stejné...
Kryten: Jsme na podobné vlně..
v12 je do garáže... Sem tam se projet. Měl jsem před lety 750i v12 e32 a chtěl 850i. Jednu už jsem měl málem zaplacenou, díky jednoho dlouhého příběhu jsem jí nechal tam kde stála a jel domů, asi 4 roky zpět. Dnes by ta 850i měla dvojnásobnou cenu, ale nejela jak měla (myslel jsem že jedna váha vzduchu, nakonec jedno palivové čerpadlo - vše je tam 2x) prodejce byl typický pražský vychcánek. Nakonec jsem koupil r129 žehličku v 320 a dodnes nelituji.. Jinak v12 od BMW nejede tak, jak by odpovídalo motoru a spotřebě. V8 40i je myslím si lepší motor. Něco dělat na motoru nemožné. U Mercedesu s600, SL600 jsou náklady na údržbu neskutečné (především těch z 90.let)... Alespoň ale jede.
Já to tak střídám a mám to jako kdy. Někdy (třeba rok) mám období že jezdím celkem slušně a za výkonem se nehoním, jindy jezdím pořád jako závodník a nic v mých očích nejede. Ješte že mám R8, to je třeba po týdnu vždy taková masáž

, jak kope ta sekvence z Lamborghini, škube celým autem a řve ta v8čka
Všechny pohodlné auta jsem prodal (je mi smutno po MB GL, to byl kočár) a mám samé pseudosportovní, nebo sportovní, krom youngtimerů a veteránů.
Co se týká Astonu, málem jsem koupil (aktuální) V8 vantage, nakonec vše rozhodlo pro OOOO R8, je to opravdu lepší auto. Je to totiž překapotované Lambo, převodovka stejná, rozvor na milimetry (Gallardo) a méně poruchové, pohodlnější, použitelnější.
Strašně se mi líbí starý v8 Vantage, Virage a Lagonda, jenže to jsou některé tak raritní typy (a kdo by si to koupil až bych to nechtěl, vážně netuším

) :
Ten "kombík" je šílený, až je hezký....
Tento bondovský samozřejmě taky.....
