Stránka 2 z 2
Re: L322/BMW a plyn?
Napsal: 19 led 2017 13:18
od gregori
Děkuji, poptal jsem.
Ty tam máš konkrétně jaký systém?
A spokojenost, nebo něco musíš řešit?
Díky, M.
Re: L322/BMW a plyn?
Napsal: 19 led 2017 13:19
od RostaO
...me to delal Unger. (
www.autounger.cz)
Stalo to neco pres 40 (nepamatuju si to presne - i kdyz je to jenom rok), ale chtel jsem vsechny komponenty italsky a ne z Polska. Nadvakrat to pak novy serizoval a od te doby to neresim. Akorat mi obcas hodi lambdy motor do nouzaku (resp. rozsviti se kontrolka na palubce, ale jede to furt stejne), ale to taky neresim.
Re: L322/BMW a plyn?
Napsal: 19 led 2017 15:04
od Mirko
Před pár měsíci mi dával do Classica Lovato sekvenci a od té doby jsme se neviděli a auto šlape a jezdím s ním skoro každý den, zatím ale jen asi 4000 km. L322 je v provedení BRC a má s tím najeto nějakých 50 tis. km. Zkraje se trochu ladil, nakonec se zjistilo, že to byli cívky, které se topili v oleji. Opět to potvrzuje, že problém, který se na benzín ještě neprojeví je LPG už poznat. Jinak bez údržby. Předtím mi pan Kolbábek dával klasický systém do Classica 3,9, později s motorem 4,6 tento systém předělával pro větší motor a ladil, aby z toho vytáhl co největší výkon.
K Ungerům jsem jezdíval dříve s emisemi a ladění a byl tam jeden celkem schopný pan, Čada, ale už tam nedělá. Asi dvakrát mě po jejích seřízení odtahovali z nejbližší křižovatky, takže už jsem to s nimi vzdal. Ale to bylo se starým Classicem a směšovačem, ty novější systémy a auta asi jsou "schopnější" sami o sobě.