RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
Keby bol pridretý alebo niečo určite by sa správal trošku nestardatne. Ale auto ide ako hodinky, otáčky nekolisu ani nič. Olej nezerie akurát niekde je únik.
Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
To že z toho motoru něco teče je trochu vlastnost.
Když jsi přetěsnoval ty víka,měnil jsi i gumové kroužky pod šroubama?
Když jsi přetěsnoval ty víka,měnil jsi i gumové kroužky pod šroubama?
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
Vsak si pisal ze chyby pretrvavaju ...... a myslim ze diagnostika nie je natolko inteligentna aby ti napisal kade tecie olej.....iSam píše: 15 dub 2017 20:37 Keby bol pridretý alebo niečo určite by sa správal trošku nestardatne. Ale auto ide ako hodinky, otáčky nekolisu ani nič. Olej nezerie akurát niekde je únik.
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
No viem že M62ky majú túto vlastnosť ale je to neprirodzene aby každé ráno keď ideš do auta, a máš pod autom fľak oleja. Ano, keď sa pretesnilo veko, menili sa tam aj tie gumené podložky pod sroby. Menim už servisaka a zoberiem to jednému opravarovi čo sa špecializuje na BMWcka. Ak už nespravia ani oni alebo neprídu na to kde je chyba zrejme auto zoberiem elliotovi. Je to síce 600km ale iná možnosť už neostane. Už mám skutočne toho plné zuby, auto stojí viac ako ide, objavuje sa závada za zavadou. Keď som doniesol auto iba olej bol problém že tiekol(majiteľ tvrdil že to bolo vekom), neskôr hydromenic. Tieto veci sa vymenili a auto má odvtedy len samé problémy. Mimochodom nie je nejaký dobrý servisak aj tu na SVK okres BB,ZV,KE?
Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
No kvapkanie oleja pretrváva a ten check engine niekedy zhasne sám od seba. A zrejme keď zhasne tak tam tie chyby nie sú. Skúsim ešte nový filter na plyn a zobrať skontrolovať splynovac.uhlic píše: 17 dub 2017 17:22Vsak si pisal ze chyby pretrvavaju ...... a myslim ze diagnostika nie je natolko inteligentna aby ti napisal kade tecie olej.....iSam píše: 15 dub 2017 20:37 Keby bol pridretý alebo niečo určite by sa správal trošku nestardatne. Ale auto ide ako hodinky, otáčky nekolisu ani nič. Olej nezerie akurát niekde je únik.
Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
Tu kontrolku chec engine bych uplně neřešil. Těmto motorům s plynem se prostě rozsvěcela.
Ve kterych místech pod autem máš ten olej. Neteče ti spiš servo.
Ve kterych místech pod autem máš ten olej. Neteče ti spiš servo.
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
Kvapky sú na spolujazdcovej strane cca ako je chladič prevodovky. Pôjdem umyť zajtra alebo pozajtra celý motor a potom by sa malo ukázať cca odkiaľ tečie.
Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
- pooh
- Příspěvky: 710
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
Vsetko ma svoj dovod, ked umyjes motor uvidis odkial kvapka olej. Chybove kody naznacia ze pomer palivo vzduch neni optimalny, treba zistit ci to je aj s benzinom, ked nie, tak problem je s nastavenim plynu, ak ano, najrv musis vyriesit problem, az potom mozes skumat nastavenie plynu. Olej a chybove kody mozes riesit paralelne, s vysokou pracdepodobnostou jeden s druhym nesuvisy. Urcite kontroluj vahu vzduchu a lambdy.
Sent from my Lenovo A5000 using Tapatalk
Sent from my Lenovo A5000 using Tapatalk
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
Asi žijem v inom svete. 4 autoumyvarky máme v meste, motor nevyčistia ani v jednom, zvláštne. Nateraz bude problém asi to kde umyť motor.
Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
-
- Příspěvky: 15217
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
A ptal jsi se proč? Jeden důvod je, že nemají rádi olej v jejich systému, druhej častější je, že nechtěj řešit poškozený motor nebo auto, které po koupeli motoru nenastartuje.
Vloni jsem takto řešil kde umýt auto zespodu - tedy myčku s rampou. Dřív v každém ČSAD a JZD, dnes nikde.
Vloni jsem takto řešil kde umýt auto zespodu - tedy myčku s rampou. Dřív v každém ČSAD a JZD, dnes nikde.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
No problém bol ten ako popisujes, všeobecne sa boja umývať motor. V inom meste nie je problém stým že ho budú umývať keď bude naštartovaný. Umyl by som si ho aj sám ale nie je rampa a umývať ho pri niekom v jame a zadrbat mu celú garáž tiež nechcem. Nejak to už vymyslím.
Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
Prevodovka sa pretesnila, motor tiež prestal kvapkat. Ostal už len kód p0171 zrejme niektora lambda bude vadna. A to najhoršie...Konečne som mal pocit že auto po dlhom čase ide a je po problémoch. Mal som na ňom už vycestovať späť do Nemecka do práce. Posledny deň som išiel nakúpiť ešte do mesta čo treba. Auta oproti mi ukazujú smerom na svetla, reku čo je svetlá svietia. Az pred mestom som si stiahol okno a začul som pištavi zvuk, ako keď sa prešmykuje klinovy remeň. Odbočil som bokom a zrazu začalo s autom sklbat a zdochlo, pani čo vencila psa že reku mladý pán dymí vám auto. Vystúpil som a zrazu som to zbadal aj ja, biely dym z prednej masky a štipľavá vôňa ako od zhorených gúm, zrejme si to odniesol klinovy remeň alebo napinak uvidíme. Diagnostika nehlasila žiadnu chybu. Takže zase je po aute, smer servis. Zrejme ho čaká posledný servis a po tomto pôjde auto už definitívne preč.
Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
A nový majitel pak bude spokojen pac bude vše uděláno
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
No ja sa bojím už toho že opravím toto, auto pojde tyzden a zase nieco druhe. Auto som doniesol stym ze trebalo pretesnit veko ventilov. Odvtedy som vymenil uz nespocetne mnozstvo vecí a stále nové a nové problémy. Auto je viac v servise ako na ceste. Mám starý Freelander 1.8 s ktorým som pochodil celú Európu a ide ešte stále, a mením len základné veci. Len nejak som zatúžil po vacsom pohodlí na cestách a som sa rozhodol pre RR. RR je na Slovensku v servise, peniaze do neho idú nepretrzite a ja sa nadalej vozím na Freelanderi. Mne auto zarába peniaze, no žial nateraz staré auto zarába na to nové aby vôbec išlo 

Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
Takže na vine bola zadretá vodná pumpa, naštastie sa zadrela rýchlo takže som sa neuvaril. Zhorela komplet s remenicou. Takže na výmenu tentoraz ide vodná pumpa s remenicou, obe napínáky, spojka ventilátora, klinové remene, plus tam dám ten termostat kit na 80stupnov. Diely spolu s opravou niečo cez 500€.
Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
Nechci zakládat nové téma, tak to lupnu sem. Našel jsem inzerát na snížení teploty motoru M62: https://auto.bazos.cz/inzerat/74767501/ ... eploty.php
Máte s tím někdo zkušenost?
Máte s tím někdo zkušenost?
- Lukasino
- Příspěvky: 3962
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
To je zajímavý
Ale u "pasuje do" jsou uvedený jen starý verze M62, ne? Na druhou stranu vyloženě píše o Range Roveru.

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
Presne toto tam ideme namontovať zajtra. Zo starého termostatu musíš vyrezať vnútro, avšak neporusit to cidlo čo je v Tom inak ti vyhodí check engine. Pasuje to tam pekne akurát to je trošku väčšie. Zajtra to pofotim komplet a dám názor.
Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
už to máš? To by mne taky moc zajímaloiSam píše: 04 čer 2017 14:36 Presne toto tam ideme namontovať zajtra. Zo starého termostatu musíš vyrezať vnútro, avšak neporusit to cidlo čo je v Tom inak ti vyhodí check engine. Pasuje to tam pekne akurát to je trošku väčšie. Zajtra to pofotim komplet a dám názor.

Re: RR 4.4 V8 LPG (M62) kontrolka motora
Nedal som to tam ešte lebo mi z práce volali skorej a musel som vycestovať naspäť do Nemecka. Mám to u mechanika v garáži, takže to namontujeme už len v lete. Pre novinku, ako sme sem došli, začal hydromenič vydávať zvláštny klepotavý zvuk a tiež pri preraďovaní ako keby trhlo, robí to z 2 na 3 a tiež z 3 na 4. 5 stupeň tam ide ľahko a tiež keď dám D je to bez trhnutia. Mám tam čisto nový hydromenič. Čakám čo sa bude dalej diať, RR=zlý sen 

Range Rover L322 4.4 V8 M62 + LPG (my 2002)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)
Land Rover Freelander 1.8 16v (my 1998)