Stránka 2 z 2

Napsal: 11 úno 2008 07:53
od kubass
Covece a mate nejake porovnani ohledne spotreby? Kdesi jsem videl zminku ze kdyz nekdo prehodil AT na MT stejneho rozmeru tak mu stoupla spotreba o 2,5l.... coz se mi teda uplne nezda... Uvazoval jsem o Matadorech MT ale kdyz si vezmu treba vylet do Maroka a nejakych 7 tis. km, uz to nejaky ten peniz da... dalsi variantu mam Maxxise AT...

Napsal: 11 úno 2008 08:26
od Miloš II
kubass píše:Covece a mate nejake porovnani ohledne spotreby? Kdesi jsem videl zminku ze kdyz nekdo prehodil AT na MT stejneho rozmeru tak mu stoupla spotreba o 2,5l.... coz se mi teda uplne nezda... Uvazoval jsem o Matadorech MT ale kdyz si vezmu treba vylet do Maroka a nejakych 7 tis. km, uz to nejaky ten peniz da... dalsi variantu mam Maxxise AT...
Do Maroka se na MT nejezdí :idea: :lol: Miloš II

Napsal: 11 úno 2008 08:58
od Gobey
s tou spotřebou to odpovídá. Jsem lenivej to počítat na litry, ale při obvyklém dojezdu na nádrž cca 500 km, jsem s MT jezdil tak 400 - 420 (mluvím o ježdění na normální cestě a autě Suzuki Jimny).

H.

Napsal: 11 úno 2008 09:24
od low
u defika neni rozdil u BFG mezi AT / MT osobne odzkouseno

Napsal: 11 úno 2008 10:34
od karel
Gobey píše:s tou spotřebou to odpovídá. Jsem lenivej to počítat na litry, ale při obvyklém dojezdu na nádrž cca 500 km, jsem s MT jezdil tak 400 - 420 (mluvím o ježdění na normální cestě a autě Suzuki Jimny).

H.
A u Suzuki Jimny navíc nafťáka se spotřeba dá změřit?Vždyť musí být nula nula nic :lol:

Napsal: 13 úno 2008 11:37
od kubass
No to ja vim ze se do Maroka na MT nejezdi, byl jsem tam pianem na zimakach a docela spokojenej...:-) ale prece jenom to chce neco vetsiho a vic do terenu...

Napsal: 13 úno 2008 18:20
od svíťa
karel píše:Jezdím celoročně utrahrubé protektory Black Star Mudmax, které v česku prodává firma Tiptyre Kroměříž a nemůžu si stěžovat, ale je to dáno tím, že mám auto pouze na ježdění po akcích, čili plánovanou životnost cca 20 tisíc km dosáhnu plus mínus za 3 roky.Na denní ježdění bych šel rozhodně do origo gum zřejmě BFG AT
karle taky o nich uvažuju ale mněl jsem stejný vzorek od vraníka a začal jsem pozorovat trhliny u krajních kostek jak kdyby se chtěla kostka utrhnout od pláště, nedělá ti to taky, jak dlouho je máš

Napsal: 13 úno 2008 20:00
od karel
Mám na gumách najeto cca.5000 km pouze na jěždění po akcích, čili přejezd tam ježdění terénem všeho druhu, cesta zpět a nepozoruji nic než běžné opotřebení.Vzorek prakticky neubyl žádné trhliny nepozoruji, ale co vím tak přesně ty samé zkušenosti o kterých píšeš mají kluci právě s Vraníkovými T3.Rozdíl mezi T3 a francouzským protoktorem Black Star je v poměru sazí a kaučuku, kterého je u frantíků víc a tedy je ta guma pružnější a nedochází k odlupování protektoru.Jeho cena je krapet vyšší, ale zase vydrží víc.

Napsal: 13 úno 2008 21:00
od discork
karel píše:Mám na gumách najeto cca.5000 km pouze na jěždění po akcích, čili přejezd tam ježdění terénem všeho druhu, cesta zpět a nepozoruji nic než běžné opotřebení.Vzorek prakticky neubyl žádné trhliny nepozoruji, ale co vím tak přesně ty samé zkušenosti o kterých píšeš mají kluci právě s Vraníkovými T3.Rozdíl mezi T3 a francouzským protoktorem Black Star je v poměru sazí a kaučuku, kterého je u frantíků víc a tedy je ta guma pružnější a nedochází k odlupování protektoru.Jeho cena je krapet vyšší, ale zase vydrží víc.
a nevies ako to je s italskymi vyrobcami?ja som mal kedysi obycajne protektory od Marixu na klasickom osobaku,a boli uplne do pohody :Pohoda:

Napsal: 13 úno 2008 21:58
od karel
Právě část protektorů., které prodává Vraník je od italské pneu ovada.

Napsal: 14 úno 2008 06:50
od svíťa
karel píše:Mám na gumách najeto cca.5000 km pouze na jěždění po akcích, čili přejezd tam ježdění terénem všeho druhu, cesta zpět a nepozoruji nic než běžné opotřebení.Vzorek prakticky neubyl žádné trhliny nepozoruji, ale co vím tak přesně ty samé zkušenosti o kterých píšeš mají kluci právě s Vraníkovými T3.Rozdíl mezi T3 a francouzským protoktorem Black Star je v poměru sazí a kaučuku, kterého je u frantíků víc a tedy je ta guma pružnější a nedochází k odlupování protektoru.Jeho cena je krapet vyšší, ale zase vydrží víc.
díky za dobrou zkušenost a info, jak seženu náhradní sadu disků tak to koupím v tiptyre,jinak jsem zjistil že tenhle vzorek má hodně trialistů tak na tom něco bude

Napsal: 14 úno 2008 07:10
od KAKTUS
Ja dam na svoje auto BFG MT, mozno aj rovno Simex, ak nasporim, protektory velmi neuznavam... :roll:

Napsal: 14 úno 2008 07:11
od erik
svíťa píše:
karel píše:Mám na gumách najeto cca.5000 km pouze na jěždění po akcích, čili přejezd tam ježdění terénem všeho druhu, cesta zpět a nepozoruji nic než běžné opotřebení.Vzorek prakticky neubyl žádné trhliny nepozoruji, ale co vím tak přesně ty samé zkušenosti o kterých píšeš mají kluci právě s Vraníkovými T3.Rozdíl mezi T3 a francouzským protoktorem Black Star je v poměru sazí a kaučuku, kterého je u frantíků víc a tedy je ta guma pružnější a nedochází k odlupování protektoru.Jeho cena je krapet vyšší, ale zase vydrží víc.
díky za dobrou zkušenost a info, jak seženu náhradní sadu disků tak to koupím v tiptyre,jinak jsem zjistil že tenhle vzorek má hodně trialistů tak na tom něco bude[/qu


Na silnici bych volil AT, do terenu MT, na trial special... a mimochodem prave jsem na ceste z testu zimnich gum a jestli jsem doposud jezdil vsechno na MT, tak jsem se hrube mylil. V zime na ledu je MT hazard a snehu tam zimni jezdi o rady lepe. Hlavni problem je ale v technice jizdy na snehu. Jako spravno offroadaci hrabeme vsady. A to na snehu je nejzasadnejsi chyba...
V Maroccu jsem zatim nebyl, ale ti co tam jezdili v Atlasu tvrdili, ze MT je vhodnejsi. Ti, co jezdili ve vychodni casti- poust, tak MT

Napsal: 14 úno 2008 08:04
od karel
KAKTUS píše:Ja dam na svoje auto BFG MT, mozno aj rovno Simex, ak nasporim, protektory velmi neuznavam... :roll:
BFG MT ti vydrží klidně i 80 tisíc km, kdežto originál Simex je tak měkký, že na asfaltu je ojedeš dřív než spatříš terén, tak bacha na to.Já preferuji protektory vzhledem k poměru cena/ujeté kilometry.

Napsal: 14 úno 2008 09:53
od jezbera ivan
To co ma Karel, je kopia Simex Extrem Trekker, ked dobre zozenies cena tak cca 9tis SKK/ks!!!
http://www.simex4x4.com/html/s02_articl ... =55&dsb=55
V mokrom terene nic lepsie nezozenies a naopak na cestu nic horsie nezozenies! Kopiu/protektor tychto pneu vyraba kde-kto, v UK sa to napr. vola Insa Turbo.
ttp://www.paddockspares.com/sp/category/WHEEL ... Track.html
Rozdiel v zabere medzi orig. a protektorom je velky, maju tu chalani aj orig. aj protektor. Podla ich skusenosti ma original podstatne lepsi zaber, je lahsi a podstatne menej sa derie. Pozor, treba citat pozorne specifikaciu rozmerov, lebo original Simex je vacsi na priemere ako udava papierovy rozmer. Za tymto vzorom je velka priepast a za nou je BFG MT, pneu kt. sa daju jazdit na ceste a este stale urobia v terene dost ale nikdy ani z daleka nie to co Simex. A fakt je, ze vydrzia v poho 60tis. km.
Potom su BFG AT, kt. vydrzia ties daleko nad 60tis a hlavne v uzkych rozmeroch idu pekne v zime aj v blate, v terene nikdy vsak nie tak ako MT.
Ak chces normalne spravanie auta v zime, zabudni na ktorekolvek z nicha kup si makke zimne pneu. Ak ti staci velky kompromis daj AT.
No a ak chces chodit na Simexoch (alebo kopii) do prace denne, tak si priprav vela penazi na pneu, naftu a zatky do usi! :D

Napsal: 14 úno 2008 19:13
od KAKTUS
Na Simex si nenasporim :roll: takze ostavam pri BFG MT :twisted:

Napsal: 14 úno 2008 19:18
od karel
KAKTUS píše:Na Simex si nenasporim :roll: takze ostavam pri BFG MT :twisted:
Z klasických MT gum máš vybrané to nejlepší :!:

Re: rada pneu

Napsal: 16 črc 2015 13:58
od wittmann19
ahoj , bacha na pneu vraník, pokud chcete jezdit i po dalnici radši NEBRAT. Střelila mi při předjíždění kamionu ve 110 a zbyla jen původní kostra, bylo to opavdu vzrůšo.