Každopádně laborace s předvstřikem a dávkou paliva dokáží pěkně oživit motor

Moderátor: Acon
Jede to líp dole nebo nahoře?mr-tomas píše: 22 srp 2017 18:32 Tak jsem to konečně namontoval a je to pocitově živější, ale má zdechlina není asi ten správný vzorek aby to mělo nějakou vypovídací hodnotu. Nicméně cena 52L je dost nesmyslná, dá se to vyrobit za méně pokud by o to byl zájem. Ovšem instalace do čerpadla na motoru je fakt porod.![]()
A ještě neměřil jsi jestli jsou ty podložky co tam naskládáš stejně široké jako ta vložka s o-kroužkém?mr-tomas píše: 24 srp 2017 12:32 Ono u automatu to nějak nepoznám, je to celkově živější. Se základním předstihem jsem nijak nehejbal, ale tohle motoru prokazatelně prospělo.
Opět vše pečlivě řeším s Tlapkou máme namysli toto citace z webu co je dole odkaz.
Tak jak to dopadlo?Mára-RRC píše: 07 srp 2019 14:44Opět vše pečlivě řeším s Tlapkou máme namysli toto citace z webu co je dole odkaz.
Dochází ke změně pouze na straně dmychadla a turbínová strana zůstává původní. Při vyšším požadovaném navýšení je potřeba výrazně většího dmychadlového kola a s tím souvisí omezená propustnost turbínové strany, tzn. změnu turbínové skříně (vyšší A/R u regulace s wastegate, vyšší lopatkový mechanismus a větší výstupní průměr turbinového kola u VNT (VGT) turbodmychadel).
https://www.rematurbo.cz/tuning-a-motos ... odmychadla
https://www.rematurbo.cz/tuning-a-motos ... odmychadla